Konut projelerine ilişkin oldukça yetersiz bilgi içeren reklam/tanıtım sorununun sektörün performansına etkisi

Soru
Konut projelerine ilişkin reklamlar projelerin muazzam maliyetlerine ve israfa kaçan bedellere mal olan reklam kampanyalarına rağmen bilgilendirmek açısından son derece başarısız. Böyle bir reklamda konutun fiyatı, depreme dayanıklılık durumu, kullanılan malzeme ve teknolojinin düzeyi/yoğunluğu vb. hiç bir bilgi yok. Kadın-erkek-çocuk manken ile müzik eşliğinde ne olduğu anlaşılmayan ve bolca muğlak ve süslü laflarla bunları satmayı nasıl ümit edebilirler? İnternet sayfaları da berbat ötesi durumda.. Siz sektörde itibarlı bir konumu ve geniş çevresi olan bir uzman olarak bu konuda ne düşünüyorsunuz? Yani sorun reklamcıların yetersizliği mi? Sorun sektördeki pazarlama sorumlularının beceriksizliği mi? Yoksa bunlar inşaat aşamasında zaten satılan emtia kapsamında mıdır?



Yanıt : Bu konularda yorum yapmıyorum. Geçmişte çok yorum yaptım. Bir şey değişmedi. Söyledikleriniz önemsenmiyorsa konuşmanın çok fazla anlamı yok. Bildiğim şu: Her yıl konut satmak daha zor hale geliyor ve 1 konutu satmak için ödenen pazarlama giderleri artıyor. Sonuca baktığımızda her şey net olarak anlaşılıyor.
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2016 | 22:47 Haluk Ağca 592 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın