Merhaba, fiyapı ile igili şikayetimi dile getirmiş tapu masraf
Merhaba, fiyapı ile igili şikayetimi dile getirmiş tapu masrafları konusunda yanlış bilgilendirildiğimi ve zor durumda kaldığımı yazmıştım. Satış konusunda yardımcı olan bayanın söylediğinin 4 misli bir bedelle karşılaştığımı buraya yazmıştım. Genel olarak fiyapının iletişim problemi olduğu söylenirken bugün satış ofisini aradığımda fiyapının sitenizi yakınen takip ettiğini ve yazılanları okuyarak gerekirse geri dönüşte bulunduklarını öğrendim. Neticede ben ödeme konusunda ciddi sıkıntılar yaşadım ve güç durumda kaldım ancak aradığımda hemen ismimden yazdığım şikayeti hatırladılar ve yılbaşından önce özellikle 1500lira tutan abonmanlık bedeli ile ilgili yasal bir bildirime sahip olmadıklarını bunun yeni olarak çıkartıldığını ve işlemlerin hemen yapılması gerektiğini söylediler, başında toplamda 3500-4000lira gibi bir toplam bedel ödersiniz denmesine rağmen ortaya çıkan 6000liralık rakam beni zor durumda bıraksa dahi en azından konuya ilgisiz kalmak yerine bir açıklama yapmaya gayret etmeleri de güzel bir gelişme. biraz uzun oldu ama genel olarak fiyap yeni bir iletişim yöntemi oturtmaya çalışıyor ve müşterileri ile alakadar olmaya gayret ediyor gibi gözüküyor benim baktığım noktadan. sürekli eleştirmek olmaz (ki bu bize de zarar veren bir şey) yaptıkları olumlu davranışları da yazmak lazım diye düşünüyorum.