üstad Deniz Eser hanimin söylediklerine kulak vermek gerek... c
üstad Deniz Eser hanimin söylediklerine kulak vermek gerek... cünkü benimde 6 kez telefon suratima kapatildi ... hemde benim gibi bir adamin suratina )) Gercekten Ali Agaoglu \'nun satis ofislerinde calisanlar genelde müsteri memnuniyetinden anlamiyorlar, cok yazik ... tabii ki aralarinda cok iyi niyetlilerde var ama genel olarak müsteri memnuniyeti kocaman bir SIFIR ! Fakat bu olayi ben defalarca yasadim ayni olay Dumankaya satis ofislerinde de göze carpiyor... zannedersem iyi bir egitimden gecmiyorlar ! mesela müsteri diyor ki kardesim 100.000 TL birikmisim var su projede su daireye talibim bana kolaylik vs. saglarmisiniz ? satis ofisindeki eleman o projedeki, o daire disinda kesinlikle baska alternatif sunamiyor, sunmuyor ? sanki robot gibiler ... ya kardesim su bölgede de su projeniz var, orada ki dairelerin fiyati su dediginiz zaman ancak uyanabiliyorlar ?? bilemiyorum bu neden kaynaklaniyor ? ilk defa insaat yapan veya fazla marka olamyan insaat sirketlerindeki satis elemanlari daha sevecen, daha cok bilgi veriyorlar ! ben satis elemani olsam, müsteriye tüm ödeme sekillerini, hangi projede, hangi daireye parasinin yetebilecegini daha müsteri sormadan anlatirim... hemde sevecen, güleryüzlü davranarak... umarim biraz daha calisirlarsa becerecekler... kolay gelsin üstad, sevgilerimle