Tebernüş bey , INNOVIA 2 \'den aldığımız daire temmuz ayın
Tebernüş bey , INNOVIA 2 'den aldığımız daire temmuz ayında teslim alacağız ama teslim alırken nelere dikkat etmemiz gerekiyor.örneğin teslim tutanağına iskanı alınmamıştır diye yazdırmamız gerekir mi? yardımcı olursanız sevinirim.iyi çalışmalar...
