120 bin TL'ye 2+1 nereden alınır?

Soru

merhaba tebernüş bey 40bin tl ye yakın param var 80 bin tl civarında 2+1 bir daire arıyorum konut projesimi önerirsiniz yoksa şahıstanmı almak daha iyi olur şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2012 | 22:14 selim şenocak 226 Kişi okudu

merhaba benim sorunun kayınpederimin şehir içi yol...

Soru

merhaba benim sorunun kayınpederimin şehir içi yolcu taşıması yaparken bir tırla çarpışması sonucu araçta 9 kişiyle beraber vefat etti 2008 yılında 2011 yılı sonralarında bize ilamlı sız icra takibi başlattılareşim kayınpederden 4 yıl önce vefat etmişti çouklarım var 2tane rahmetli eşimde yaşları reşit degil mayıs ayındada ilamsız takip başlatılmış tebliğat elimize geçmediginden maaş ve aracıma hacız kararı konulmuştu itiraz edip hacizleri kaldırttım 3 kez icra tyakibi başlatılırmı davayı acan güvence hesabi bize mirascısı diye yazı gönderiyor reddi miras hakkını rahmetli olduğunda 3 ay içinde bildirim yapılacağını bilmiyorduk çok para ölen sekiz kişiye ödenen kan parası istiyorlar ben ve çoçuklarda 200 bi tl ödeme şansın hiç yok yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler syğılarımla

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2012 | 10:47 MEHMET FIRAT 226 Kişi okudu

işyerimiz maslakta fakat servis kullanıyoruz.merke...

Soru

işyerimiz maslakta fakat servis kullanıyoruz.merkezi heryerden geçiyor.şuan bahçelievlerde ikamet ediyorum. en son ihtimal sanırım kağıthanedeki sitelerden birini tercih edicez istemesek de. beşiktaşta kadıköyde evler hem dökülüyor,içi yenilenenler de 1400tlden başlıyor. 10gündür ev aramaktan mahfolduk.izmirli olduğum için istanbulu hiç bilmiyorum.bu fiyatlara ne tarafta bakmalıyız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Haziran 2012 | 16:25 emra can 225 Kişi okudu

Payölçer için eski ev satın almak

Soru

merhaba, Son iki yıldır toplu konut projeleri ekonomik ve adaletli olduğu gerekçesiyle, kombi yerine, payölçerli merkezi sistemden olusuyor.üstelik yasal açıdan şemsiye altında. Ancak sakinlerden duydugum kadarı ile bu sistem kombiye göre hem pahalı hem de kimi sakinlerin ödemeyi aksatması nedeniyle odemesini düzenli yapanlrı magdur etmekte.(Bkz kayasehir) Dolayısıyla yeni projeler yerine 5 yıl önce bitmiş projelerden ( ikinci el) daire almak bana daha mantıklı geliyor. ne dersiniz? selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2012 | 00:47 ece nur 226 Kişi okudu

Fi-Tower

Soru

cevap ıcın tesekkur ederım pekı tebernus bey fı-tower ıle beledıye arasındakı sorun olumlu olumsuzmu sonuclanır bu muhur nıye vuruldu sızın bır bılgınız duyumunuz varmı acaba ınsallah olmaz ama olumsuz sonuclanırsa bızler neler yapmalıyız.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Temmuz 2012 | 17:07 aykut top 225 Kişi okudu

kiptaş esenyurt 6 etap

Soru

esenyurt 6 etap nerede ve ne zaman başlayacak

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2012 | 13:43 zehra akıllı 225 Kişi okudu

Esenyurt

Soru

Esenyurt konusunda mütahitlere yüklenmekten çok belediyelere ve chp ye yüklenmek lazım bunlar birşeyleri paylaşamıyor olan daire sahiplerine oluyor şantiyeler sekiz dokuz aydır mühürlü vatandaş mağdur ama olayın sonuna gelinmiş gibi gözüküyor mütahitler fazla güç duruma düşmeden bu işler çözülmeli Herkesin belediye ve chp ye yüklenmesi lazım mütahitlere değil

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Temmuz 2012 | 12:28 Engin ozer 226 Kişi okudu

mütaitten paramızı alabilirmiyiz

Soru

8 sene önce inşaattan28 milyara bir daire aldık mütait bize paranın yarısını verin yarısınıda inşaat bitince verirsiniz dedi ve aramızda bir senet yaptık inşaat bitince pranın diğer yarısınıda istedi ama tapu hala çıkmadı siz parayı verince çıkacak dedi ve parayı aldı sadece 8 milyarı kaldı sonra mütait ortalıktan kayboldu araştırdık bizim gibi bir kişiyi daha dolandırmış avukata verdik avukat inşaat mütaitin karısının üzerine başlamış ve mütaitin haczettirilecek hiç birşeyi yok dedi buna biz ne yapa biliriz toplam 20 milyar paramız gitti yardımcı loursanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Temmuz 2012 | 12:23 derya kocemer 226 Kişi okudu

ortağım mütehitle noterden sözleşme yapmış

Soru

555 metre kare arsanın 378 metre karesi benim payım ortağım 187 metre yani 1/3 ortağımın,arsanın 2/3 benim ,belediye bu alanda 300 metreye imar vermekte,ben imar işlemi esnasıonda belediyeye dilekce verdim arsamın müstakil olarak imarı yapılsın diye onlarda tek hisseli olanın mağdur olmaması için benim arsa ile birleştirim imara açtı.şimdi bu sahıs bir mütehit komisyoncu ile noterden kat karşılığı arsa sözleşmesi yapmış yaklaşık 1 sene oldu.ben mağdur oldum bu durumda ne yapabilirim.ayrılabilirmiyim.yada bu anlaşma hükümsüz olurmu yada bunun bir gecerlik süresi var mı.saygılarımla..

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Temmuz 2012 | 10:09 hüseyin tayyar yüksel 225 Kişi okudu

Viaport venezia

Soru

Ustadim merhaba, cevaplarinizdan bazi projelerle ilgili takim elbisesine bahse girdiginizi (kazansaniz da almiyomussunuz) anlamaktayiz. Coskun bey venezianin konut bolumune agirlik vermezse ve sartlarin su anki gibi oldugunu dusunursek, siz viaport venezia icin x kisiyle bahse girecek olsaniz iyi prim yapar mi dersiniz beklenen primi yapmaz mi dersiniz? Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2012 | 19:06 Eren Kökyem 226 Kişi okudu