Merhabalar, oturmak amacıyla atakent3 avrupa kon ev almayı dü

Soru

Merhabalar, oturmak amacıyla atakent3 avrupa kon ev almayı düşünüyorduk ancak satış ofisinden yapılan fiyat açıklamasından sonra (m2 2400-2600 arası)oradan alamayacağım halkalı civarında fiyat olarak daha uygun hangi projelere bakabilirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2010 | 17:09 AYŞEN BAYIN 206 Kişi okudu

ya Tebernüş Bey toki ile ilgili verdiğiniz bilgiden bir şey a

Soru

ya Tebernüş Bey toki ile ilgili verdiğiniz bilgiden bir şey anlayamadım.TOKİ evleri vermeyecekse neden her seferinde bir ay sonra vereceğiz diye insanları madur ediyor hakkımızı nasıl savunalım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2010 | 10:42 yekta aslan 205 Kişi okudu

Günaydın Tebernüş bey, bilgileri soru-cevap şeklinde aktard

Soru

Günaydın Tebernüş bey, bilgileri soru-cevap şeklinde aktardığınız için Süleyman bey ile görüşüp görüşmediğinizi bilemedim. Bu yüzden 15 günde bir hem aklıma takılan bir şey olursa soruyor, hemde Süleyman bey ile görüşme olup olmadığını öğreniyordum. Sizde yazmışsınız ki burası şikayet yeri değil diye. Ben şikayet sitesine ne yazayım? Adam bize bir taahhütte bulunup da yapmamış değil ki. Sitede toplanıp Süleyman beye gidin demişsiniz ama toplanıp da yılbaşı partisi bile yapamadık. Bu işler çok zor. 2 ay kadar önce size bu sıkıntımı ilettiğimde Süleyman bey ile görüşüp size iletirim dediğiniz için beklentiye girmiştim. Kusura bakmayın. Yolunuz açık olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Aralık 2010 | 10:34 özden karakuş 206 Kişi okudu

Tebernüş Abi Merhaba...Fi-Life ile ilgili sorunların haftaya

Soru

Tebernüş Abi Merhaba...Fi-Life ile ilgili sorunların haftaya çözüleceğini sizden duymak çok sevindirici... Sizin sözünüz sanki bizde bir senet gibi...İyi çalışmalar dilerim...Saygılarımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2010 | 13:28 Ahmet Ege 206 Kişi okudu

bir inşaat firmasından sözleşme karşılığı daire satın a

Soru

bir inşaat firmasından sözleşme karşılığı daire satın aldım,bina 14 katlı olucak ancak şuanda daha belediyeden ilk 5 katın ruhastı çıkmış. benim aldığım dairede 8.katda. bunun üzerine firmadan teminat senedi aldım. ( banka tarafından değil ) firmanın kaşeleyip imzaladığı. belediyeden sordum şimdiye kadar öyle bir sorun olmadı ama genede çıkmama ihtimalide her zaman vardır dendi.peşinatımı banka aracılığı ile yaptım. ister belediyeden kaynaklı ister firma nedenli bir sorun olsun hukuki olarak bir hak iddaa edebilirmiyim.çünkü bildiğim kadarı ilede LTD.şirketler sermayaleri kadar sorumlu oluyorlar. firma inşaaatı 2012 en geç mayıs ayında bitireceğini söylüyor. bu durumda izlemem gereken yol nedir. ne yapmam lazım. ilginiz ve cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2011 | 13:54 kemal öztürk 206 Kişi okudu

merhaba eyüp alibeyköyde g.osmanpaşa caddesinde olan taputahsi

Soru

merhaba eyüp alibeyköyde g.osmanpaşa caddesinde olan taputahsisli mülkümün tapusunu almak için ibb gecekondumesken müdürlüğüne yapmış olduğum başvuruda metrekaresi 1200tl olduğunu ve taksit yapılmadığınısöylediler bulunduğum caddenin rayiçdeğeri eyüpbelediyesi gelirlermüdürlüğünde ilan tahtasında metrekaresi 470 tl belirtildiği halde bu açık fark nerden çıkıyor bunu öğremnek istedim teşekkürederim iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 03:01 ismet tunçay 205 Kişi okudu

selam annem benim evimde oturmaktadır annemin çatısı yağmulu

Soru

selam annem benim evimde oturmaktadır annemin çatısı yağmulu ve karlı havalarda su akıtmaktaydı annem sözlü olarak o zamanlar apartmanın fatura vesaire işleri ile uğraşan hanımefendiye ve birkaç komşuya sözlü olarak söyeldi kimse aldırmadı bizde yol yordam bilmiyoruz sonra annem kendi olanaklarıyla çatıyı damlayan yerlerini aktardı ve olukların bir kısmını değiştirdi ve haliyle bu vurdum duymazlığa sinirlenerek komşulara ve ilgili hanımefendiye bende otomotik parası hariç aşağının hiçbir masrafına karışmayacağım diye sitem etti ve sözümüzün eriyizdir geçen ay apartman ile ilgilenen şahıs değişti ama kimse seçmedi kendi kendine karar alıp ben apartmanın işleriyle ilgileneyim demiş velhasıl geçen ay aşağıdaki giriş kapısının kildini değişmişler kendi başlarona ve annem içinde kilidin payına düşenini vermesse anahtar vermeyecekleri yönünde karar almışlar ve annemin haberi yok ama söylediklerini iddia ediyorlar annemde inat etti parayı vermeden anahtara ulaşmaya çalıştı fakat olmadı ben gidip parayı verdim anahtarı aldım annem çok sinirlendi ve inip ilgili kişiye birkaç söz dedi ben çatıyı yaptırdım masrafı istedim kimse oralı olmadı kişinin cevabı ise sen bilerek aldın evi çatı senin bize ne aşığıda ne yapılırsa vereceksin mecbursun vurguluyorum seçimle gelmedi kendi yönetmeye karar verdi velhasıl önümüzdeki günlerde de merdiven duvarları boyanacak ve biz masrafa katılmak istemiyoruz haklı olarak siz bize ne tavsiye edersiniz hangi yollara baş vuralım bu haksızlığı gidermek için süçü lisan ettiysem affola cevabınızı bekliyorum çok teşekkür ederim allah işinizi rast getirsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 09:01 melek aydın 205 Kişi okudu