merhaba tuzla emlakkonutlarında 3+1 brüt 123.43 net 97.75 11.ka

Soru

merhaba tuzla emlakkonutlarında 3+1 brüt 123.43 net 97.75 11.kattan daire aldık fiyatı 140.000 tl kuzey doğu tarafından kat ve fiyat olarak nasıl üst kat olması bizim tercihimizdi acaba doğrumu yaptık ilerde satmak istesek bu fiyattan satabilirmiyiz teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Haziran 2011 | 13:11 yusuf koçak 205 Kişi okudu

Merhaba, sizden ve çevremden gelen görüşler neticesinde Osman

Soru

Merhaba, sizden ve çevremden gelen görüşler neticesinde Osmanlı inşaatın 1+1'lerinden bir daire alma fikri ağır basıyor. Osman Bakırcı beyle görüştüm, aidatların bitmiş projelerimizde 125-150 arasında değiştiğini söyledi. Diğer rezidance tipi projelere göre kıyaslanırsa bu aidat tutarı çok mudur? Satış bürosuna gittiğimde özellikle nelere dikkat ederek daire seçiminde bulunmalıyım? Bir de tapuyu hemen vermiyorlar sanırım, bunda bir risk var mı? Bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Temmuz 2011 | 19:29 Zekeriya Harman 206 Kişi okudu

iyi günler tebernüş bey sizden ögrenmek istedigim bizim semti

Soru

iyi günler tebernüş bey sizden ögrenmek istedigim bizim semtimize büyük bir inşaat yapılıyor ve bu inşaatta cakılan kazıklar yüzünden bizimkiyle birlıkte birçok ev olmak üzere çatlaklar ve kaymalar oldu bizim ne gibi bir yol izlememiz lazımdır aydınlatırsanız sevinirim saygılarla iyi çalışmalar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2011 | 16:54 serdarcenikci 206 Kişi okudu

Merhaba,sadece bilgilenmek amacıyla soruyorum. Esasında Evviva

Soru

Merhaba,sadece bilgilenmek amacıyla soruyorum. Esasında Evviva Gümüş City'de karar kılmış durumdayım şu an. Hatta bir arkadaş daha ilgilendi sayemde, beraber gidip bu hafta konuşacağız inş. En kötü karar kararsızlıktan iyidir, dediğinizde haklısınız. Uzun bir süre Kırklareli mi İstanbul mu dedim, İstanbul'da karar kıldım kirada oturmama rağmen. Hayırlısı. Bir de Evviva ile görüşmeye gideceğim, neler sormak lazım, sizin tilki sorularınızdan bize de tüyo verirseniz seviniriz)) Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2011 | 16:20 Zekeriya Harman 206 Kişi okudu

\'\'Dükkan yatırımıher yerde yapılmaz. Yapılacağı yerler

Soru

''Dükkan yatırımıher yerde yapılmaz. Yapılacağı yerler var...''bunu biraz açmanızı rica edicem mesela hangi semtlere bakmamız daha faydalı olur nerelerin getirisi daha fazla olur garantili getiri için şehir merkezindenmi dükkan bakmalıyız yoksa ata şehir halkalı atakent başakşehir gibi yerlerdenmi lütfen semt ismi vererek ve açıklayarak yazabilirmisiniz.İyi günler teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2011 | 00:02 erhan demir 205 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba, geçen yatırım anlamından vermiş oldu

Soru

Tebernüş bey merhaba, geçen yatırım anlamından vermiş olduğunuz bilgilerden ve bilgi paylaşımınızdan dolayı öncelikle teşekkür ederim... size bir sorum daha olacaktı bu boğazköyde tapulu ve krediye uygun denilen daireler alınabilirmi ileriye yönelik bölgede risk oluşma durumu nedir, mesajlarda okuduğum kadarıyla yıkılma diye bir söylenti konuşuluyormuş... şimdiden teşekkürler... saygıalrımla...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2011 | 18:46 Önder Nurtekin 206 Kişi okudu

Merhaba.My Worl Eurpo Arena Recidansın ortasından geçen elektr

Soru

Merhaba.My Worl Eurpo Arena Recidansın ortasından geçen elektrik direktleriyle ilgili hep farklı duyumlar alıyorum.Ve bunların çoğu olumsuz yönde.Acaba siz birebir Ali Bey'den bu olayın akıbeti ve sonucuyla ilgili net birşey öğrenebilirmisiniz? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ağustos 2011 | 12:54 Arzu Aydın 206 Kişi okudu

Sayın tebernüş kireççiFiyapı tuzla1-2-3 ve Gebze projelerin

Soru

Sayın tebernüş kireççiFiyapı tuzla1-2-3 ve Gebze projelerinde tapuları her türlü yükümlülük yerine getirilmesine rağmen vermiyor.şirketin tapularına önceki haftaya kadar bir borçtan dolayı el konulmuş idi.Lütfen Fikret beye söyleyin tapularımızı versin.Yoksa medya aracılığıyla gerekeni yapacağız ayrıca Cumhuriyet savcılığına başvurumuzu yapıp hukuku işleteceğiz.Tapuları derhal vermesi kendi lehinedir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2011 | 17:28 Ayhan Alakoç 206 Kişi okudu