Innovia 2 projesinde Yeşil İnşaat müşterilerinin soruların

Soru
Innovia 2 projesinde Yeşil İnşaat müşterilerinin sorularını yanıtlamak yerine, polis çağıracak kadar müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir kurum olmuştur.Bildiğiniz üzere müşteri memnuniyeti müşteri sadakatini getirir. Ben şuanda başıma gelen bu son olaydan sonra herkese Yeşil İnşaat ile çalışmayın diyorum. Yetkilileri, özellikle de Engin Yeşil'e biraz CRM konusunda ders verebilir misiniz? Ayrıca müşteri düşmanı politikaların uzun vadede nakit akımlarını azaltıcı etki yapacağını anlatırsanız çok sevinirim. Teşekkürler



Yanıt : Rica ederim... Gördüğümde mutlaka ileteceğim...
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2011 | 01:18 önder barlas 148 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın