Soru
İyi akşamlar dilerim.Ağaoğlu my towerland projesinden ev satın aldık.sizin aracılığınız ile Ali Ağaoğlu Bey'e Ataşehir satış ofisi elemanlarını ve satış müdürünü müşteri memnuniyetsizliği açısından teessüflerimizi belirterek şikayet etmek istiyorum.Eşim de ben de mühendisiz.Tapu konusu ile ilgiliHukuki bir konu için telefon açtığım ve ofislerinme gittiğimiz halde eşimi 10dk.dan fazla müşteride olmadığı halde bekletmişler.Biz müşteriyiz oradaki insanlara yaptıkları iş gereği saygı ile yaklaşıldığı halde aynı karşılığı göremedik bir türlü.Yarın telefon ile de merkezlerine şikayette bulunacağım.sizin ali bey ile görüşebildiğinizi tahmin ettiğimden bu ricamızı sizlere iletiyorum.



Yanıt : Günaydın. Anlıyorum ama 10 dakika beklemeyi bu kadar da büyütmenin anlamı var mı? Bakın ben size başka bir hikaye anlatayım... Bundan 4 hafta önce Ataşehir'in en popüler projelerinden birinin satış ofisine gittim... Gittiğim projenin patronlarını tanıyordum... Gitmeden önce aramadım... Müşteri olarak gitmek nasıl birduyguymuş bunu anlamak istedim... Bir Salı sabahı... Saat 10.00 suları... Satış ofisinde benden başka kimse yok... Neredeyse yarım saat beklettiler... Bir de form doldurttular... Formu doldurdum... Beklemeye başladım... Son çare patronu aradım... Ondan sonra nasıl bir ilgi ve alaka... Ağaoğlu ya da başka bir şirket... Çok da önemli değil... Sonuçta insanla iş yapıyor... İnsanın olduğu yerde 10 dakikada beklenir... 20 dakikada... 30 dakika da... Bu çok önemli değil... Biraz tahammül ve anlayış gösterelim... Birgün Zihni Sinir konut piyasası için müşteri temsilcisi ve satış temsilcisi robotlarını yaparsa bu sorun aşılır:))
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2012 | 20:35 Cemal KOÇLUSOY 157 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın