Jet cevap için teşekkürler. Oyakkent otoparklar açık olma se

Soru
Jet cevap için teşekkürler. Oyakkent otoparklar açık olma sebebi ilk satışa çıktığına sebep olarak maliyet gösterilmişti ki ilk etabın üyelere satış fiyatı maksimum 190 bin cıvarındaydı şu an 228 bin. Kapalı olsaydı tabiki daha güzel olurdu fakat şu an Bayrampaşada evime geldiğimde sokakta park edecek yer bile bulmak zor D)). Bir de Oyakkent'te brüt daire alanı içinde merdiven boşlukları bile yok. Oyakkent 130 metrekare ama başka proje olsaydı 156 metrekare olarak satılırdı. Metrokent mesela 154 metrekare olarak satılıyor ama net olarak Oyakkent'ten daha düşük. Yoksa kapalı otoparklar daire brüt metrekarelerine mi dahil ediliyor acaba. Tekrar teşekkür ederim. Birde nerede oturduğunuzu çok merak ettim, sakıncası yoksaD)



Yanıt : Rica ederim. konuyu çok iyi yakalamışsınız. Aslında KİPTAŞ'ında net ile brüt farkı düşük. Piyasada öyle projeler var ki brüt ile net arasındaki fark neredeyse yüzde 50'ye yaklaşıyor. Bu konuda müşterileriyle mahkemelik olan projeler var. Kapalı otoparklar dahil edilmemeli. Ama son 3.5 yıldır bazı projeler dahil ediyor.
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2009 | 13:34 Uğur Atalay 160 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın