Merhaba Tebernüş Bey,Emlak piyasası denilince akla sadece sa

Soru
Merhaba Tebernüş Bey,Emlak piyasası denilince akla sadece satış - pazarlaması geliyor. Sayenizde tüketici gözüyle bilgi sahibi olabiliyoruz. Bilinçli tüketici oranının artması sizce piyasayı nasıl etkiler? Sizlere nasıl yansıyor?Emlak konusunda ( satış dışında ) kariyer planları Türkiye'de nasıl yapılıyor ya da yapılabiliyor mu? Yurtdışında işleyiş nasıl? Bizde işleyiş el altından gibi..Gelişmesi gereken yönler neler? Kısaca bilgi verebilir misiniz? Emlak piyasasını geliştirmek için ne gibi çalışmalar yapılıyor? Sosyo-kültürel etkileri nasıl hesaplanıyor? Şimdiden teşekkür ederim.Sevgiler.



Yanıt : Merhaba. Teşekkür ederim. Bİlinçli tüketici oranının artması piyasayı çok iyi etkiler. Bu konuda bizim de bazı atılımlarımız olacak. Biraz daha sabredin. Bize de iyi yanıyor. Tüketicilerin bilinçlenmesi ve bilinçlerinin artması bizi daha iyi olmaya zorlar. Zorluyor da... Satış dışında kariyer planları var. Bununla ilgili doğrudan konut ve emlak şirketleriyle temasa geçmeniz daha doğru olur. Emlak piyasasını geliştirmek için kimse özel bir çaba sarfetmiyor. Kendiliğinden doğal olarak gelişiyor. Bence iyi de gelişiyor.
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Haziran 2009 | 16:35 Yasemin Yıldırım 159 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın