öneriniz

Soru
tebernüş bey merhaba benim mailimde problem olduğu için arkadaşım vasıtasıyla yazıyorum.bu arkadaşım vasıtasıyla sizden haberim oldu .sunduğunuz hizmetten dolayı teşekkür ederim.bundan 2.5 ay önce halkalıyı çok gezip atakentten dumankaya konseptetn herbirimiz bir daire aldık arkadaşımla aldığımız içinde iyi yaptığımız düşünüyoruz ben kurtköyden biliyorum dumankaya konsepti, yatay blok ve çok konforlu yaşam oluyor.bulunduğu parselde bahçeşehir koleji istanbul sarayları soyak ve temaparka ve yeni yapılan devlet okuluna komşu çok iyi bir yer diye düşündük.inanlardan daire baktık ve kulye çıktımızda dikkatimi çekti inşaat hızlı ilerliyor gibi ama havadan emlakta göremedim yeni görüntülerini.. sorum ise biz alırken herbirimiz 100000tl kredi çektik kuveyttürkten 0.74 den proje kredisi olduğu için başka bankadan alamadık..şimdi kuveyttürk faiz oranını 0.67 ye indirdi dumankayanın sitesindede var.dumankayayı aradık banka muhatabınız diyor ve bankada yeniden yapılandırmayı kabul etmiyor tapu olmadığı için başak bankayada geçemiyoruz.kuveyttürke diyorum ki ana para ödemesi yapayım 30000tl onuda kabul etmiyor biz anapara ödemesi almıyoruz diyor.yani acayip bir durum divit gibi girş var çıkış yok...nasıl bir banka anlamadım.erken taksit ödeyeyim diyorum onuda kabul etmiyor para bakada duruyor..siz bu konuda ne önerirsiniz tmsf ye şikayet edersek sonuç alırmıyız? imzaladığımız sözleşmede banka dilerse krediyi erken kapattırırı yazıyor bu hukuken haksız şart değilmi zaten tam daireyi alıp parayı ödedik ozamn sözleşmeyi imzaladık..ödeme güçlüğü çekmiyoruz ama yinede 0.67 den yapılandırmak varken neden 0.74 den ödeyelim? yardımlarınız için teşekkür ederim



Yanıt : Merhaba. 1) Konuyla ilgili şikayetinizi TMSF'ye değil BDDK'ya yapın. 2) Bu konuda muhtemelen BDDK bankayı haklı görecektir. BDDK'dan gelen yanıtla BİMER'e başvurun. BDDK tamamıyla bankaların kontrolüne girmiş durumda. Neredeyse her konuda bankaları haklı görüyor. BDDK'dan sonuç alabilmeniz zor. BDDK'ya Başbakanlık'ın müdahale etme zamanı geldi. Kredi kullananlar bankalar tarafından soyulup soğana çevriliyor. BDDK buna çanak tutuyor... Türkiye'de son görüntü bu...3) Katılım bankaları bu konularda daha insaflı. Normal bankalar, -kamu bankaları hariç- çözüme yanaşmıyor.
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2013 | 02:52 erol aksoy 502 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın