Resmi Apartman Yönetimi

Soru
19 Dairelik yeni bir apartmanız, apartman işlerini yapması için fahri olarak bir yönetici seçtik. İnternette yaptığım araştırmaya göre yönetim için, karar defteri, gelir gider defteri notere onaylatmak, vergi numarası ve banka hesap numarası almak gibi resmi yükümlülükler bulunmakta, ancak ne yazikki daire sahiplerinin hiç birisi bu resmi yükümlülüklerin yerine getirilmesi istemiyor. Bu açıdan resmi işlemlerin yapılmamasının bir yaptırımı var mı. varsa kimleri bağlar. Ayrıca fahri yöneticilik yapan kişilerin yaptığı işlemler için şuan bir sorumluluğu var mıdır? Cevabınız için şimdiden teşekkür eder. İyi çalışmalar dilerim.



Yanıt : Buraya tıklayınız adresinde sorunuzun yanıtını bulabilirsiniz.
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2013 | 08:50 Çağla AS 100 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın