slm hocam.konut projelerinde son zamanlarda hep aynı fotografı

Soru
slm hocam.konut projelerinde son zamanlarda hep aynı fotografı goruyoruz.basarılı bir lansmanın ardından 1+1 ler kapıs kapıs gıdıyor ardından bir durgunluk ses seda yok hic ) batısehir brandium my towerland ve son olarak halkalıkonsept...merak ediyorum bu kampanyalar işe yarıyormu?siz muhakkak biliyorsunuzdur bizimlede paylassanız ne iyi olur ))..mesela agaoglu 60 ay sıfır faiz kampanyası yaptı.nedir son durum ?atasehir satıs ofisinin önünden hergectiğimde iceri bakıyorum ama pek bir hareket goremiyorum..belki hatırlarsınız hocam biz 10 bin peşin daire senin kampanyasıyla ev aldık.kendi capımda bir hesap yaptım hangi kampanya daha cazip diye.sanırım pesinatı olmayana bu kampanya yaramamamkta ...acaba işe yaradımı kampanya?dumankaya nın konsept halkalı fırtına gibi basladı önsatıslara ama ya 1+1 ler bitince?genel olarak bu kampanyaların durumunu bizle paylasırsanız sevinirim...iyi calısmalar



Yanıt : Güzel bir soru sormuşsunuz. konutta kitlesel pazarlama dönemi bitti... Bu platformun ve Türkiye'nin 1 numaralı emlak ve konut sitesi www.emlakkulisi.com'un takipçileri piyasada yönü belirliyor. Eskiden bir ilan ile satış ofislerinde izdiham olurdu. Şimdi ise eski izdihamlardan eser yok. piyasalar çok sağlıklı bir noktaya doğru gidiyor... Tüketeciler bilinçleniyor. Geçenlerde Sadık Cidal adlı okurum burada bir Ispartakule-Halkalı analizi yazdı. Emin olun ben yazsam o kadar iyi yazamam... Müşteriler benim de patronların da profesyonellerin de önünde)) Dumankaya Konsept halkalı 100'e dayandı. Ağaoğlu haftasonu 200 adet konut satmış. Tabi '10 bin TL peşin ev senin' dese çok daha fazla satılırdı. 1+1'lerin önce ve hızlı satılması yeni bir şey değil... 7 yıldır böyle... Ataşehir Brandium düzenli olarak satılıyor. Satışların hızlanması için inşaatın biraz daha mesafe alması gerekiyor. Ayrıca Ataşehir'de beklenti çok)) Varyap--Çalık'ın efsane projesi... Finanspark... Satışların hızlı olması iyi bir şey edğil... Geçtiğimiz 20 ayda gökten müşteri yağan bir dönem yaşandı... Bu dönem patronları ve şirketleri yanlış yönlendirdi... Böyle dönemlerde patronların milyonlarca dolarını yaymyam reklamcılar kapıyor)) Gerçi bu paraların bir kısmını reklamını yaptıkları projelerin satış müdürleriyle ve aynı ailenin üyeleriyle bölüşüyorlar)) Yani para ekonomiye dönüyor)) Şimdi daha sağlıklı bir döneme giriyoruz. İyi kampanya yapanların ve doğru reklam yapanların satacağı bir döneme... Özellikle gazetelerin etkinliği geçtiğimiz yıllara göre açık ara düşüşte... Böyle giderse bu işten en zararlı çıkacak olanlar gazeteler olacak...
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2011 | 19:51 yalın aksay 366 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın