son dönem kampanyalar

Soru
slm hocam.uzun zamandır yazmamıstım gerci arada sizle konusuyoruz telefonda ama buraya yazmanın keyfi bambaska :)) son dönemde beni cok rahatsız eden bir konu var..ev satmak için yapılan kampanyalar...her ne kadar su an ev almayacak olsamda bilincli bir vatandas olarak bu beni cok rahatsız etti sessiz kalmak istemedim... gerçekten sektörün içinde bulunduğu durumu çok net anlatmakta bu kampanyalar..anlatmakta ama biraz da komik duruma düştüklerini farkedemiyorlarmı bu şirketler? yahu dayanın biraz illa hemen mi satmanız gerek yaptıgınız evleri?nedir bu panik durumu?hic unutmuyorum batı atasehir my world projesindeki son evler yanlıs hatırlamıyorsam 2010 larda satıldı..lansmandan 5 sene; oturumdan 2-3 sene sonra!!..projen iyi ise lokasyon dogru ise panik yapmaya gerek yok..er yada gec satılır..hemde iyi fiyattan satılır..birde anlamadıgım konu şirketin 10 projesi var satısta ama kampanyayı 5 projeye yapıyor.niye diğer projelere kampanya yapmıyorsun??bunun anlamı dahada vahim bence :))... hani otomotiv sektöründe yapılan kampanyalar vardr ya ......kampanyaya kanıp arabayı almaya gittiginde herkesin tercih ettiği dizel motorlu yada otomatik vitesli modeller kampanyada olmaz .nerede verimsiz cok yakan bir motoru olan model varsa kampanyayı ona yaparlar....ama o kampanyadaki cok yakan arabayıda kimse almaz insanlar herşeye ragmen gider kampanyada olmayan dizel motorlu yada otomatik viteslisini alırlar...bu platformdaki bizlerde sizin sayenizde akla karayı ufak ufak ayırmaya basladık..bu demektirki kampanya yapacak şirketler kampanya yapmadan evvel empati yapıp yapacakları kampanyaların ne kadar gerçekçi oldugunu sorgulamalıdırlar.... iyi calısmalar



Yanıt : Selam. 1) Siz kitabı hala okumamışsınız anlaşılan... Bir konut projesinin satışlarının hızlı olması gerekir... Aksi düşünülemez bile... Yatırımcıların kazanması için bu şart. 2) Konutta patronların ve şirketlerin mallarıyla vedalaşmayı öğrenmeleri gerekiyor... Bunun da yolu az kazanca razı olmaktan geçer... Bunu yapmayan şirketler ve patronlar bankalara ve reklam ajanslarına çalışıyor. 3) "Eğitimde ter dökmeyen savaşta kan döker" derler... Pazar ve piyasa koşullarına uygun olmayan ürünlerde hangi kampanyayı yaparsanız yapın işiniz zor... İşin temeli pazara ve piyasaya uygun ev geliştirmektir...
Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Kasım 2012 | 01:39 yalın aksay 359 Kişi okudu

Yorumlar

    Henüz yorum yok.
    Üye işlemlerinden üye olup / giriş yaparak sizde yorum yapabilirsiniz. Üye işlemleri için tıklayın