site yönetiminden blok yönetime geçmek
aynı parselde 4 blok 80 dairelik site 3 yıldır site yönetimi var .5711 sayılı kanundan yeni haberimiz oldu .blok yönetime geçmek istiyoruz .site yönetim planında bloklar kendi yönetimini oluşturu maddesi var .mevcuy yönetici ekim ayında genel kurul yapmış blok yönetimne razı degil . 25 imza ile olagan üstü toplantı istedik onuda yapmıyor . 1 . siteinin blok yönetimine geçmesi için yönetim planındakı blok yönetim maddesi yeterlimi. mevcut site yönetiminden nasıl kurtuluruz
