Arsa içinde yer alan telekom direği
Merhabalar Kavaklı mahallesinde bulunan arsamın içinde telekoma ait ahşap telefon direği mevcuttur nakli için nereye başvurmam gerekir .Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhabalar Kavaklı mahallesinde bulunan arsamın içinde telekoma ait ahşap telefon direği mevcuttur nakli için nereye başvurmam gerekir .Teşekkürler
Merhaba, Bildiğiniz üzere fiyapı fiside projesi, önce belediye yüzünden durduruldu ama yaklaşık 1 sene evvel bu durdurma kararı kaldırıldı. Sonrasında mahkeme iflas erteleme kararı aldı. Lakin bu 2 duruma rağmen de tek bir çivi çakılmış değil. Fiyapı web sitesi bile iptal edildi. Bu konuda: 1-Bazı kişiler biz ev sahibiyiz diye dernek ve site kurdular ve görüşmeler yapıyorlar, canları ne isterlerse yapıyorlar. Bunların yasal bir dayanağı var mı? 2-Fiyapı'nın daireleri tekrar sattığı gibi konuşanlar var. Benim tapum var ve ödemeyi peşin yapmıştım. Bu durumda daire satımı gibi bir risk olabilir mi? 3-Olay mahkemelik ve mahkeme bazı kişileri görevlendirdiğine göre, iflas durumunda neler olur size göre? Mahkeme kararından sonra yapılan ödemeler için mahkemenin yetkilendirdiği üstatların sorumluluğu olmayacak mı? 4-Sizce bu saatten sonra ne yapabiliriz? Saygılarımla
Merhaba Ahmet Bey. Benim üzerime olan gayrimenkullerimden bazılarının intifa hakkını anneme vermek istiyorum. Bir 1+1 dairem 65 metrekare tapu alış değerim 185.000 tl. Bir 1+1 iş yerim 79 metrekare tapuda ödediğim alış değerim 570.00 tl. Bu iki mülkün intifa hakkını anneme verirken benim ne kadar bedel ödeyeceğimi söyleyebilir misiniz? Şimdiden teşekkür ediyorum.
Merhaba, Ortakoy'den bir ev almayi planliyorum. Almayi planladigim dairenin iskani ve kat mulkiyeti var. Ancak Belediyeye kontrol icin gittigimde 2004 yilinda bu binanin da icinde bulundugu Ada'nin imar planinin iptal edildigi, Sit alani oldugu soylendi. Yani bina bir nedenle yikilirsa daireme ne olacaginin belli olmadigini soylediler. Ayrica 1994 yilinda daireye projede olmayan bir pencere acildigi icin muhur karari cikmis. Ancak suanki ev sahibi daireyi 2005 yilinda banka kredisi ile sorunsuz sekilde almis. Hem Sit alani olmasi hem de bu pencere konusu beni tedirgin ettigi icin kararimi veremiyorum. Sit alani olmasi beni ilerde nasil etkileyebilir? Daireyi satin almam durumunda pencerenin projeye dahil edilmesi icin ne yapabilirim? Tesekkurler
Sayın Tebernüş by: Benim esenyurtta çok değerli yerde arsam var.ama belediye temmuzda büyükşehir kararı ile toprak kayması var diyerek yeşil alan ilan etmiş.ama heryerinde 30 metre imar var.????yıkıldım.çoluk çocuğumum birikimi var onda.(büyük ihtimal sitelerin arasında kaldığı ve benimde büyük şirketlerle başa çıkamayacağım için geme öksüüzn hakkı yeniyor)inanın perişan haldeyim.ben yeşil alana karşı ne yapabilirim.bana belediye para verecek mi ne olacak ???avrupa insan hakları mahkemesien mi götiriyim idare mahkemeye veriyim.yoksa anlaşıyımmı?beni belediye çağırır mı?
Merhaba,2007'de banka konut kredisi diye tüketici kredisi çektirmiş.imzam var ama ben yeni öğreniyorum.Ayrıca kredi kartımdan 2010'dan beri her ay bsmv ve faiz tahakkuku diye 3.75 tl kesiyorlar bunu ödemezsem olurmu?Benden hesap işletim parası da kesmiş,kredi kullanırken 2.500tl dosya masrafı aldılar ne yapmam lazım ?Teşekkürler.