gaziemir 'de bır proje

Soru

Merhaba Serdar Bey , gaziemir Atıf bey mh.den ev almaya karar vermişken,metronun tam karşısına yapılacak olan bır proje ılgımızı cektı. proje kapalı havuzlu saunalı kapalı otoparklı... 12 daırelık bır sıte .. bununlada btmıyor fırma bu blok bıttıgınde baska bloklar da yapacak acık havuzlu ve vılla tarzı... 1000 kadar konut dusunuyor..suan daha temel atılmamıs.bayramdan sonra baslayacak ve subatt teslım olan bu daıreyı almak ıstıyoruz ancak net 66 metre kare olması ve projenın önunu göremememız bızı tereddute dusuruyor yardımcı olurmusunuz... deger kaybedermı? projeden alınırmı? yoksa atıf beydekını mı tercoıh etmelıyız ve ya fırma hakkında bılgınız varmı yada projeyı duydunuz mu??? pzrtesı sozlesme ımzalayacagız .. oyuzden verecegınız bılgıler bızım ıcın cok onemlı.. ıyı gunler

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
28 Temmuz 2012 | 12:44 MERve TÜRK 334 Kişi okudu

cerkezkoy buyuk yoncalida 290 metrekare 45 bin TL

Soru

tekrar iyi gunler tebernus bey, cerkezkoy buyuk yoncalida 290 m2 imarli ifrazli arsa almayi dusunuyoruz'da, 45 000 tl, ye acaba uygun bir fiyatmi ? ve ileride degerlenebilecek bir lokasyon mu ? cevabiniz icin simdiden tesekkurler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Temmuz 2012 | 15:16 taner sisen 334 Kişi okudu

Demir İnşaat

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Hamit Demir'in söylediği gibi yaklaşımlarına üzüldüğüm için bir anlık sinirle yazılmış bir yazıdır. Demir İnşaat, geçmişte ve şu anda yaptığı proje ve inşaatlarla kendini zaten ispatlamış, sağlam bir firmadır. Esenyurt ve bölgesinde bir çok firmanın projesi durdurulmasına karşın Demir İnşaat'ın Ayışığı Vadi Evleri durmadan yoluna devam etmiştir. Deprem yönetmeliğine uygun en sağlam inşaatı yaptıklarınan kuşkum bulunmuyor. En iyi ve en düzgün projeleri yapıyorlar. Bana göre Türkiye'deki en düzgün ve sağlam birkaç firmadan biridir. Yazıda belirtildiği üzere daireyi geri alıyorum demesi bile firmanın gücünü göstermektedir. Benim neden kızdığımı ve üzüldüğümü kendileri gayet iyi biliyorlar. Bu olayları yaşanmamış gibi kabul ediyorum. Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ağustos 2012 | 21:40 D.Özgür Arseven 334 Kişi okudu

emlak soru

Soru

hurriyet mahlessinin sisli istanbul son durumu nedir lutfen

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
21 Ağustos 2012 | 12:41 meral yildirim 333 Kişi okudu

Babil çarşıdan alınan dükkan hakkında

Soru

Projedeki son durumu üzüntüyle takip ediyorum. Kat sayısında ruhsatta sıkıntı olmuş. Bu durum bizim babil çarşıdaki dükkanları etkiler mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2012 | 12:36 Kağan Dağdeviren 334 Kişi okudu

Hisse Tapulu Arazi

Soru

Sn Tebernüş bey, Size sormak istediğim bir konu var. İst-Beykoz'da Hisse tapulu arazimiz var. Yaklaşık 300 m2 diye düşünebilirsiniz. Etrafımızda da, bizim gibi hisse tapulu araziler var. Arazide 30 senedir oturuyoruz ve 3 katlı evimiz var. Arazi alınırken, muhtardan bir kağıt alınmış. Bize de, arazinin tapusunun bir kopyası var. Sorunumuz şu, hisseli olarak bölüştürülen arazinin sahibinin yurtdışında akrabaları ortaya çıkmış. Klasik bir sorun olmakla beraber, hukuki anlamda yapabileceğimiz birşey varmı bunu merak ediyorum. Çalışmalarınızda başarılar dilerim. Hayriye Yıldız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2012 | 14:32 Hayriye Sena Yıldız 333 Kişi okudu

Beylikdüzü

Soru

Hızlı ve aydınlatıcı cevabınız için Teşekkürler. KAt irtifakı tapu'da ARSA ya da TARLA yazaması fark eder mi? İleride hazine, devlet veya belediye, arsa sahibi vs. diğer kişi ve kuruluşlara karşısında bir hak kaybı ya da başka bir şey olur mu? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ağustos 2012 | 16:02 Metin Uçar 334 Kişi okudu

N merkez

Soru

Ustadim iyi aksamlar, size 2 (ilk 2 soru) sorum, Tamer beye de 2 sorum ve 1 talebim var, 1. Bir kac defa nmerkezin ozel durumu oldugunu okudum, nedir nmerkezdeki ozel durum, nmerkezin bu ozel durumu hakkinda bilgi verebilir misiniz? 2. İbb baskani Sn Kadir Topbasin ibb toplantisinda yetisirse gececegini soylemis, surekli toplantilar yapilmakta neyin yetismesi bekleniyor? 3. Tamer bey aciklamasinda nmerkezi 19 katli yapacagini soyluyor, ibb'den emsal artisi onaylanmazsa arsa alip sosyal alan yaparak mi 19 kat olarak nmerkezi tamamlayacak? 4.Tamer beye ibb toplantilarini ne kadar sure daha bekleyip nmerkezi tamamlayacagini sorar misiniz? 5. Nmerkezde su an sadece zemin katta 1+1 daire var yani nmerkezde satilacak 1+1 daire yok denilebilir, benim dairem 10. Katta dairemi baskasina satis/devir islemini yapmak istiyorum tamer beye iletir misiniz? Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2012 | 20:55 Eren Kökyem 334 Kişi okudu

kıbrıs yatırımı

Soru

merhabalar Tebernüş Bey; kıbrıs da arazi alımı hakkında düşünceleriniz nelerdir özellikle bafra bölgesini öne çıkaran söylemler var kıbrısa yatırım yapmak sizce ne derece isabetli olur. saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2012 | 15:50 tarık özdemir 334 Kişi okudu

esenyurt da bu hafta

Soru

merhaba tebernüş bey ben bugünkü meclis gündemine baktım ve esenyurt3.etap imar tadilatı hakkındaki rapor gündeme alınmış ayrıca bazı ada ve parsellerin bunlar firmaların şahsi imar tadilatı dilekçelerine binaen raporlar sunulmuş buradan acaba bu hafta beklenen karar çıkma ihtimali var gibi gözüküyor acaba ekim ayına kaldığına eminmiyiz bununla ilgili yazılı bir bilgi varmı sizin uzmanı olduğunuz bir konuda acizane fikrmdir sizin araştırmalarınızın ve haberlerinizin doğruluğu tartışılmazdır ancak bir umut var gibi görünüyor ne dersiniz ayrıca bütün komisyon raporlarında iskinin görüşü alınmış vaziyetde ne dersiniz bir umut varmı cumaya kadar bu hafta açılış da c.tesi olacak erteleme de olmaz galiba çek teşekkür ederim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2012 | 16:59 vedat karlı 333 Kişi okudu