N merkez

Soru

Ustadim iyi aksamlar, size 2 (ilk 2 soru) sorum, Tamer beye de 2 sorum ve 1 talebim var, 1. Bir kac defa nmerkezin ozel durumu oldugunu okudum, nedir nmerkezdeki ozel durum, nmerkezin bu ozel durumu hakkinda bilgi verebilir misiniz? 2. İbb baskani Sn Kadir Topbasin ibb toplantisinda yetisirse gececegini soylemis, surekli toplantilar yapilmakta neyin yetismesi bekleniyor? 3. Tamer bey aciklamasinda nmerkezi 19 katli yapacagini soyluyor, ibb'den emsal artisi onaylanmazsa arsa alip sosyal alan yaparak mi 19 kat olarak nmerkezi tamamlayacak? 4.Tamer beye ibb toplantilarini ne kadar sure daha bekleyip nmerkezi tamamlayacagini sorar misiniz? 5. Nmerkezde su an sadece zemin katta 1+1 daire var yani nmerkezde satilacak 1+1 daire yok denilebilir, benim dairem 10. Katta dairemi baskasina satis/devir islemini yapmak istiyorum tamer beye iletir misiniz? Tsk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Eylül 2012 | 20:55 Eren Kökyem 334 Kişi okudu

kıbrıs yatırımı

Soru

merhabalar Tebernüş Bey; kıbrıs da arazi alımı hakkında düşünceleriniz nelerdir özellikle bafra bölgesini öne çıkaran söylemler var kıbrısa yatırım yapmak sizce ne derece isabetli olur. saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2012 | 15:50 tarık özdemir 334 Kişi okudu

esenyurt da bu hafta

Soru

merhaba tebernüş bey ben bugünkü meclis gündemine baktım ve esenyurt3.etap imar tadilatı hakkındaki rapor gündeme alınmış ayrıca bazı ada ve parsellerin bunlar firmaların şahsi imar tadilatı dilekçelerine binaen raporlar sunulmuş buradan acaba bu hafta beklenen karar çıkma ihtimali var gibi gözüküyor acaba ekim ayına kaldığına eminmiyiz bununla ilgili yazılı bir bilgi varmı sizin uzmanı olduğunuz bir konuda acizane fikrmdir sizin araştırmalarınızın ve haberlerinizin doğruluğu tartışılmazdır ancak bir umut var gibi görünüyor ne dersiniz ayrıca bütün komisyon raporlarında iskinin görüşü alınmış vaziyetde ne dersiniz bir umut varmı cumaya kadar bu hafta açılış da c.tesi olacak erteleme de olmaz galiba çek teşekkür ederim saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2012 | 16:59 vedat karlı 333 Kişi okudu

proje

Soru

merhaba tebernus bey suan benim reklam uzerine turkiye hatta dunyada ilk olan bir projem var bu projeye finansor ariyorum ama yazinizda okudugum gibi proje hirsizi cok patent.de alamiyorum cunku icgad deil ne yapmam lazim yardimci olursaniz sevinirim ilginize simdiden tesekurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Eylül 2012 | 14:41 Hasan ERTÜRK 334 Kişi okudu

DUMANKAYA MİX

Soru

Tebernüş bey iyi günler, emlak konut, dumankaya mix projesinde 2. ihaleye çıkıp dükkanları satacak. Fakat hastanenin karşısına yapılan toki bölge müdürlüğü altına ticari bir ünite yapılıp yapılmayacağı meselesi kafaları karıştırıyor. Firma yetkilileri ve toki net bir şey söylemiyor. Buranın ne olacağıyla alakalı net birşeyler öğrenip bizlerle paylaşırsanız bizde ona göre ihaleye girip girmemeye karar vereceğiz. teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ekim 2012 | 12:18 selim şahin 333 Kişi okudu

ev tipleri ve teslimat

Soru

Merhaba, Öncelikle iyi bir proje olacağına inanıyorum.Vadi İstanbul da 1. etap da bahçe katı seçenekleri olacak mı?1.etap teslimatları ne zaman olacak?proje ne zaman satışa sunulacak? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ekim 2012 | 12:23 Enver Yelkenci 334 Kişi okudu

emlakçılık

Soru

merhabalar efendim ben üniv mezunu bi gencim ve emlakçılık yapmak istiyorum.bu meslek zor mudur zorsa zor yanları nelerdir?müşteri portföyü oluşturmak ne kadar zaman alır?şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2012 | 14:35 abdurrahim sarıyar 334 Kişi okudu

bagdat caddesi

Soru

bagdat caddesinde 1262 m2 arsamız var.tekllifleri degerlendiriyoruz.sizden ricam yer ustu 5 kat yer altı 3 kat olmak uzere toplam insaat alanı ve oturum alanı kac m2 olur.mumkunse insaat m2 maliyetinide yazarsanız sevinirim.simdide tesekurler.iyi gunler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2012 | 16:06 selami halilogullari 333 Kişi okudu

Başakşehir Deprem Konutları

Soru

Merhaba Tebernüş Bey.Başakşehir Deprem konutlarından bir ev aldım.Bu konutların yanı başındaki araziler kime ait? Yakın bir zamanda konut projesi yapılma ihtimali var mı?( 3-5 yıl içinde) Bir de bizim sitemiz çok bakımsız. Kiptaş Müdürünün sizinle olan programınızı izlemiştim 25 Eylülde.Deprem Konutlarının dönüşümüyle ilgili somut bir gelişme var mı? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Kasım 2012 | 20:11 Ferit Yılmaz 334 Kişi okudu

ev almak istiyorum

Soru

merhabalar serdar bey.oturmak için bir ev almak istiyoruz ancak ben site içi modern bir ev istiyorum ancak eşim ve kızım bahçeli ev istiyor.evkaüç profesörler sitesine ve diyaliz merkezine yakın yolun üst taraflarında bir ev bulduk ama arka cephe yatırım için bu evi almamız doğru olur mu?ben halen kirada oturuyorum.1,5 yaşında küçük bir oğlum var. tripleks evin merdivenleri beni korkutuyor.

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
11 Kasım 2012 | 14:39 canan şakar 334 Kişi okudu