Tekrar merhaba,Halkalı Optimist projesi ile ilgili bilgi aktarac
Tekrar merhaba,Halkalı Optimist projesi ile ilgili bilgi aktaracaktınız. Bir gelişme var mıdır?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tekrar merhaba,Halkalı Optimist projesi ile ilgili bilgi aktaracaktınız. Bir gelişme var mıdır?
lütfen ev almak istiyorum 3artı bir ne olur yardımcı olun peşin ne kadar taksitli fiyat ne kadar olur lütfen bilgilendirmenizi rica ederim saygılar
Ağaoğlu'nun projelerini gerçekleştirdiği yüksek katlı binalar çelik konstrüksiyon mu betoner mi ?
merhabalar, bir emlakcı ile ev konusunda anlastık ve 1000 lira kapora verdik sözlesme yaptık, fakat anlastıgımız evin tapusunda sorun cıktı ekspertiz onay vermedi ve emlakcıda kaporayı geri vermiyor, bu durumdayken ekspertiz parasını ve kaporayı geri alabilmek için yasal olarak ne yapabiliriz ilginiz için tesekkürler
ben ankarada oturuyorum. fi tower a1 blok 4.kat 2+1 110 m2 evimi ekim ayında teslim aldım. alırken evin eksikleri vardı bu eksiklere dair sözleşme imzaladılar. ve teslim almamıza rağmen yaşam başlamadı daha site içi inşaat var kiraya veremezsiniz denildi. ve bize aralık, ocak, şubat kira raiç bedellerinin ödeneceğini söyleyip hesab numarası istendi. 30122011 tarihinde aradığımızda ise yönetim kurulundan çıkan karar doğrultusunda a1 ve a2 bloklar teslim edildiği için kira ödemesi yapılmayacağı ve eksik inşşatttın nisan ayının sonuna sarktığı bilgisi verildi yani nisana kadar kirayada veremiyoruz. bu durumda bize ne tavsiye edersiniz
Benim elimde Kiptaş esenyurt 5 etap içerden çekilmiş fotolar var. bunları size gönderebilrim bana burada B5 blok D1 çıktıev kuzey batı cephe en öndeki blok fatak balkon ve yatak odası kuzey doğu cephe güneş sornu ne olur ev ısınırmı. birde çok önemli yol sprunu ne olucak en azından taksime eminönüne ana arterlere otbüs olucakmı çalışmalrınızda başarılar dilerim.sayenizde bir senedir haberdar oluyoruz.
biz 1+1 daire almayı düşünüyoruz. iki yer üzerinde düşünüyoruz. Halkalı Ataken 2 ve Beylikdüzü innovia 1-2.hangi bölgeyi tavsiye edersiniz. ileride hangi bölgede daha fiyat artışı olur sizce? görüşlerinizi bildirirseniz seviniriz hangi b
Merhabalar.Tebernüş bey sağlığınız ve işleriniz umarım yolunda gidiyordur.Bizleri sorarsanız ıspartakule ile ilgili gelişmelerden haberdar olmak için sizin yazılarınızı internetten takip ederek geçiriyoruz.Ulaşım konusunda ıspartakulenin önemli bir eksiği var.Bu eksik belediyenin gayretiyle ve sizin sayenizde çözümlenebilecek gibi!Sanırım bahçeşehir ıspartakule arası nisan ayında tamamlanması düşünülen yol açılımı çok etkili olucaktır. Ulaşım sorunun çözümlenmesi belediye seçimlerinde oy açısından vatandaşa yol gösterecektir)Doğru planlanmış doğru zamanda uygulanan yenilikler hepimize mutluluk getirecektir. Saygılar
Kiptaşla Süleymaniyenin dönüşümünü konuşurken oraya komşu Unkapanı İMÇ bloklarınında dönüşümü yapılamazmı. Orada 700 parselden söz ediliyor. Burada 1500 dükkan var. Plakçılar çarşısı ağlıyor. Otopark problemi var. Kot farkı gibi karmaşık girişler var. Emsal arttırılıp tekrardan bol yeraltı otoparklı, yeşile saygılı Haliç kenarında 5 yıldız oteli olan bir avm+hastane kompleksi şehre güzellik katacaktır diye düşünüyorum.Yakında metroda gelecek.Kiptaş oraya 50 konak yapacaktı, yargıda kaybetti. Olmayacak bir işti. Hükümet+Müteahhit+İMÇ yönetimi birlikte bu soruna bir çözüm bularak orayı köhne görüntüden artık kurtarsınlar. Yakında İBB binasınında satılarak otele dönüşeceği planlanıyor. Bu arada İMÇ yönetiminin bulunduğu cami yanı otele dönüşse belki çarşıya pozitif etki yapar.
Merhaba,Son zamanlarda bilboardlarda ve TV reklamlarında adını sıkca duyduğumuz Caprice Gold 15 günlük devre mülk olarak satışı ile ilgili olarak birçok internet sistesini araştırdım. Otelin yapıldığı arazi 49 yıllığına Bayrampaşa belediyesinden kiralanmış ve devremülk tapusu olarak satış yapılmakta. Bu işin içinde Jet Fadıl olduğu için açıkçası hep tereddüt duydum. İslami oteller kapsamında Türkiyede son zamanlarda bir atılım içinde ama bu projeyi incelediğimde 58000TL bir yatırıma her ay 708TL nasıl kira vereceklerini anlaymadım. En sonunda yatırım yapmak için sizin değerli görüşlerinize müracat etmeye karar verdim. Bu proje ile ilgili sizce yatırım yapmaya değermi değmezmi bana yardımcı olursanız sevinirim.