üstad, Onur Poyraz bey gercekten cok hakli, bu tip projelerde yo

Soru

üstad, Onur Poyraz bey gercekten cok hakli, bu tip projelerde yol büyük sorun. Fakat Ali Agaoglu'nun yapmis oldugu projelerde simdiye kadar ulasim sorunu yasandigini duymadim görmedim. Agaoglu gibi bir marka herhalde bu projenin cevre planlamasini, yol baglantilarini vs. düsünmüstür. Ben sorun yasanmayacagina inaniyorum. Aksi takdirde ne yapalim, Ali bey artik hepimize güzel bir motorsiklet hediye eder, hem de elektrikle calisan )kolay gelsin arkadasim... kendine iyi bak emi ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ekim 2010 | 20:23 Hasan Yayci 306 Kişi okudu

Merhaba,2+1 85 m2 daire almıştım şimdi satmak istiyorum ekspe

Soru

Merhaba,2+1 85 m2 daire almıştım şimdi satmak istiyorum eksper geldi dairenin tapuda 1+1 45 m2 göründüğünü söyledi dolayısıyla da çok düşük bedel belirledi.Bu durumda tapuda düzeltme yapılabilir mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2010 | 11:28 Nilgün içen 306 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar, sitede yenilikler devam ediyor, yeni f

Soru

Tebernüş Bey merhabalar, sitede yenilikler devam ediyor, yeni fon çok güzel olmuş, sorular ve cevaplar daha güzel okunuyor, tebrikler. Geçen haftaki uçuşunuzda Kurtköy Loca'nın resimlerini çekeceğiniz sözünü almıştık. Havadanemlak.com'a henüz yüklenmemiş. Çekebildiniz mi? İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ekim 2010 | 12:39 Mert Yılmaz 306 Kişi okudu

üstad, gözümüz aydin 10.000 TL pesinatla kampanyasi Towerland

Soru

üstad, gözümüz aydin 10.000 TL pesinatla kampanyasi Towerland icinde bugün basladi ... iste daha öncede belirttigim gibi simdi sukent hisselerini insanlar neden pesin para vererek satin alsinlar ki ? hisse icin banka kredi vermiyor ... ama Ali bey cok akilli kampanya üstüne kampanya yaparak kendi stoklarini eritecek sukenti hisse sahipleride binlerce dairenin satisinin bitmesini bekleyecekler... cok söyledim ama dinleyen yok... daha cok fiyat isteyin diyenler bile cikiyor hala... bu gidisle hisseleri cok zor satacaklar ... kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2010 | 00:12 Hasan Yayci 306 Kişi okudu

Tebernus bey merhabalar. phillcourt bahcesehir den 1+1 daire almi

Soru

Tebernus bey merhabalar. phillcourt bahcesehir den 1+1 daire almistim 155.00. tl ye. Kira gelirleri dedikleri gibi olmadi ve fiyatlarda 130.000 tl ye kadar 2.elde dustu. Kaliteli ve iyi bir proje diye dusunmustum. Ama emlaksitelerine baktigim zaman cok satilik var Ophillcourt dan. Sizce sebebler neler olabilir? Isparta kule? Yuksek alim fiyatlari? Suan satmami tavsiye edermisiniz? yoksa toparlanma bekliyormusunuz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ekim 2010 | 14:04 Akin A. 306 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Emlak Kulisi ve Havadan Emlak sitelerinizi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Emlak Kulisi ve Havadan Emlak sitelerinizi uzun zamandır yakından takip etmekteyim.Kişisel anlamda oldukça faydalı ve bilgilendirici buluyorum.Özellikle havadan emlak siteniz için naçizane bir önerimricam olacak; projeler ile alakalı koyduğunuz fotoğrafların bulunduğu sayfanın uygun bir köşesine, ilgili projenin harita üzerinde ki gösterimini de (örneğin google maps üzerinde) eklemenizin çok yararlı olacağını düşünüyorum. Böylece projenin konumu ve etrafı ile ilgili bilgiye sahip olmayan yada proje bölgesine gitmek isteyen insanlar için bir referans oluşturacak ve insanları bir de bu bilgileri internet üzerinde arama derdinden kurtaracak. İlginiz için tekrar teşekkürler, iyi çalışmalar ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2010 | 00:41 Ozlem Tuna 306 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba sanatşehirde bizlerde ev alabilecekmiyiz

Soru

Tebernüş bey merhaba sanatşehirde bizlerde ev alabilecekmiyiz birde tam olaran bahceşehirin neresinde yapılacak ıspartakulede yapılsa daha iyi olmazmı umarım ıspartakulededir yeride bizde alırız böyle ucuza 1 daire

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2010 | 22:14 ismail güneş 305 Kişi okudu

mrb tebernüş bey benim şişli gülbağ tarafında 80m2dairem v

Soru

mrb tebernüş bey benim şişli gülbağ tarafında 80m2dairem var arsa tapulu kira getirisi 500tl dairede 75000 ediyor .benim anlamadığım bu civar merkez bölge olmasına rağmen ben neden hemen hemen aldığım fiyata alıcı bulabiliyorum .sizce satmalımıyım? ve satarsam arsamı almamı tavsiye edersiniz yeni projelerden ufak bir dairemi? önerilerinizi bekliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2010 | 13:10 adil ışık 305 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey. Kurban Bayramınızı tebrik ederim ö

Soru

Merhabalar Tebernüş bey. Kurban Bayramınızı tebrik ederim öncelikle. Benim sorum şu 14 Ekim tarihinde yapmış olduğunuz haberde Akçaoğlu İnşaat şirketinin porjelerinden bahsetmişsiniz. Acaba bu projeler başladı mı? Ya da ne zaman başlar. Şİrket hakkında görüşünüz nedir. Bir de Kartal Kurfalı,Ayazma Altı gibi yerler hakkındaki prim potansiyeli nedir. Teşekkür Ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Kasım 2010 | 02:11 salih demirbaş 305 Kişi okudu