Tebernüş Bey merhaba,2-3 ay önce Atakentte yatırım amaçlı

Soru

Tebernüş Bey merhaba,2-3 ay önce Atakentte yatırım amaçlı 1+1 ya da 2+1 emlak yatırımı yapmak istiyorduk.özellikle de Av. kon atakent 3'ü bekliyorduk.Bu arada çıkan diğer projelere de bakmıştık(soyak ve lounge)..Ancak yer olarak içimize bir türlü sinmemişti.daha sonra Elite city'i gördük, baya bir araştırma yaptık(şua inşaatın karşıda yaptığı projeleri ve elite city'i tasarlayan mimarların benzer projelerini inceledik-örneğin karşı tarafta Canan Residence çok güzel bir proje ve elite city ile benzer özellikleri var, mimarlar aynı)projeyi beğendik, yeri güzeldi ve hatta ileride oturmayı bile tercih edebiliriz diye bütçemizi zorlayıp 3+1 düşünmeye başladık)Sizinde tavsiyeniz üzerine Elite city'den 3+1 aldık.Şimdi atakent 3 beklememekle doğru bir karar verdiğimizi ve iyi bir yatırım yaptığımızı düşünüyorum.(şimdi sevinmek için erken diyeceksiniz biliyorum ama))Bunda sizinde katkınız büyük. Teşekkür etmek istedim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Aralık 2010 | 11:57 Zeynep Bakkurt 306 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey ufak bir sorum var, Arsalara yabancıyım,

Soru

merhaba Tebernüş bey ufak bir sorum var, Arsalara yabancıyım, istanbulda 3. köprü meselesi var sizce bu köprünün gelişininden dolayı imara açılacak olan yerlerden arsa almak mantıklı bir yatırım olmazmı bu konuda yönlendirebileceğiniz mevkiler varmıdır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Aralık 2010 | 01:02 Gökhan KALKAN 306 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey,şu anda oturmuş olduğum sitemizden bir a

Soru

Sayın Tebernüş bey,şu anda oturmuş olduğum sitemizden bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine sizin yorumlarınızı yaklaşık 2 aydan beri düzenli olarak takip etmeye çalışanlardanım.Arkadaşım sizin tavsiyeniz doğrultusunda,Ağaoğlu My World Europe projesinin ilk etabından ev almış olmakla beraber şimdi ki metrekare fiyatlarından hem de sizin tavsiyenizden epeyce memnun kalmıştır.Bana tavsiye etmesinden itibaren sizin yorumlarınızı talip etmeye başladım çünkü ben ve eşimin düşüncesi şu an oturmuş olduğumuz sitemizden memnun kalmış olmamız dolayısıyla aynı firmanın yeni projesinden de ev alma fikriydi.Avrupa Konutları Tem projesinin ilk etap satışlarından almış olduğumuz,1+1 78 m2 evimizde ikamet ederken memnun kaldığımız Avrupa Konutları isminin yeni projesinde olmak istedik ve sizin yorumlarınızı bundan sebep takip etmeye çalıştım.Her fırsatta Atakent 3'ün,Avrupa Konutları adına yapılan projeler içerisinde en güzeli olacağını ve Süleyman Çetinsaya'nın yine bu projede su objesini oldukça fazla kullandığını ve (içerisinde veya yakınlarında)alışveriş merkezi olacağını defalarca dile getirdiniz.Projeye dahil olmayı düşünen vatandaşlarımıza da projenin güzel olduğunu,projenin satışa çıkabilmesi için Belediye'den bir kaç izine gerek olduğunu onun da bir kaç hafta içerisinde çözüleceğini tahmin ettiğinizi söylerken hep şunu söylediniz."Fiyatları görmemiz gerekiyor." Fiyatları görmedik belki ama şimdi ağızlarda dillenen metrekaresi (2400-2500-2600-2700)TL.fiyatları zannediyorum ki bu projeye olan talebe istinaden Süleyman Bey'in pazar araştırması yapan departmanı tarafından kendisine bir kaç kriterde dahil edilerek rapor edilmiş olmalı ki bu durum ortaya çıkmış.Süleyman Çetinsaya şunu bilmeli ki,Atakent 3 projesi ne kadar güzel olursa olsun,ne kadar şelale,ne kadar alışveriş merkezi,ne kadar yeşil alanları olursa olsun lokasyon olarak İstanbul'un orta yeri değildir.Üstelik hali hazırda yaşam faaliyeti başlamış olan Atakent 2 projesinde ki evlerin fiyatları,projesi ve satışı çıkmamış Atakent 3'ün fiyatlarından daha düşüktür.(Yukarıda ki m2 fiyatları baz alındığında.)Bir kaç örnekle pekiştirirsek aşağıda ki daireler hala satıştayken bu ne perhiz,bu ne lahana turşusu.2+1 138 m2= 361.200-390.900 TL.3+1 Giriş 145 m2= 407.100-446.500 TL.3+1 149 m2 = 375.200-427.800 TL.bahsi edilen metrekare fiyatlarına göre özellikle pazarlama stratejisi olarak kullanılan teslim süresi 18 ay içerisinde verilecek evin fiyatlarını m2 si 2500 TL'den hesaplarsak.2+1 için (138m2x2500=345.000(18 ay sonra)3+1 Giriş Katı için (145m2x2500=362.500)3+1 için (149m2x2500=372.500)tabii ki 18 ay sonra.Yukarıda bahsetmiş olduğum durumu siz eminim ki çok iyi anladınız.Şimdi beni ve tüm sizi takip eden vatandaşlarımızı,yukarıda projesi bitmiş,konumu (lokasyon) Atakent 3 ile aynı olan ve aralarında ulaşım mesafesi yaklaşık olarak 1 veya 1.5 km olan bir proje ile neden aynı fiyatdan çıkarır?Üstelik Atakent 2 bu fiyatlarla talep görmüyor iken.Siz Atakent 3 için,ilk etabının kapış kapış satılacağını hatta pazartesi çıksa satış elemanlarının eksikliğinden salı gününe kalacağını düşünüyorsunuz ve çok haklısınız kesinlikle bende sizinle aynı fikirdeyim.Peki ya sonrası,toplamda 3000 küsür konut olacak bir proje sadece birinci etap satışı için mi yapılacak.2500 TL.'den görücüye çıkan Atakent 3 projesinin metrekare fiyatları 2,3,4 ve olursa 5 nci etaplarda sırasıyla2750,2850,2900 ve 3000 TL ile son mu bulacak size göre? Ayrıca,Süleyman Çetinsaya 3,4 ve 5 nci etaplardan kaç daire satmayı planlıyor olabilir bu metrekare fiyatlarıyla sizce Tebernüş Bey?Saygılarımla,Bora Vargun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2010 | 02:57 Bora Vargun 305 Kişi okudu

Iyi aksamlar Tebernus bey. Fi Yapi Fi-Yaka - Gebze projesinden 60

Soru

Iyi aksamlar Tebernus bey. Fi Yapi Fi-Yaka - Gebze projesinden 60m2'lik 1+1 almayi dusunuyorum (69.000 YTL). Yatirim olarak dusunuyorum. Sizce bu projenin prim potansiyeli nasil? Simdiden tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Aralık 2010 | 19:48 Devran Kartal 305 Kişi okudu

Bülent bey gercekten iyi bir yatırım yapmışsınız... 140 m2

Soru

Bülent bey gercekten iyi bir yatırım yapmışsınız... 140 m2 cok iyi yapılınca en az 3 katlar. Tebernüş bey ne zaman başlanacak bilginiz varmı peki severek takıp ediyoru emlak piyasasını sizden.. Satışa ne zaman cıkar ilk işim bi daire sahibi olmak ordan var olanları satıp ayazagadan alıcam olurmu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Aralık 2010 | 10:29 Esma Ortak 305 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, 150.000. Ytl birikimim var.Kira getirisi

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, 150.000. Ytl birikimim var.Kira getirisi olduğu için Dükkan,işyeri almak düşüncesindeyim. Aşağıdaki seçeneklerden hangisini tercih etmeliyim sizce; a Nişantaşında pasaj içi dükkan b Mecidiyeköy şişli civarı metrobüse yakın ofis olarak kullanılabilecek sokak arasında daire c İkitelli O.S.B. işyeri.. Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Ocak 2011 | 16:06 Kemal Dağlar 305 Kişi okudu

Tebernus Bey, hızlı cevabınız için teşekkürler haklısın

Soru

Tebernus Bey, hızlı cevabınız için teşekkürler haklısınız kira çarpanı ve getiri potansiyeli en önemlisi. Müsadenizle, tekrar 2 soru sormak istiyorum. Bahçeşehir'deki 3.caddeye yakın bu 1+1 daireyi 130bin TLye elden çıkarmalı mı? (tadilat yapmadan mevcut haliyle satabiliyoruz). Bu haliyle boş olarak da 650TL civarı da kiraya gidiyor. Aidatı düşük 140TL civarı...Bu rakamlar ışığında kira çarpanı 200 oluyor sizce getirisi iyi mi? düşük mü? Yeni projeye yönelmek düşünülebilir demişsiniz, ev 16 yıllık artık eski sayılır mı? Kusura bakmayın arka arkaya sorular için ama şu anda içinde kiracı varken satın almak isteyen var ben de bu satış fırsatı mı olur yoksa bekleyeyim mi emin olamadım. Tekrar teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2011 | 17:37 Ayla Nil Gulser 305 Kişi okudu

Tebernus Bey Bakin son zamanlarda Acunkent uzerine Bilgi edebilme

Soru

Tebernus Bey Bakin son zamanlarda Acunkent uzerine Bilgi edebilmek isteyen cok arkadaslarimiz sizden yardim bekliyor, sizin cevabiniz adamlarin yakasina yapisamamki diyorsunuz ve kendimiz Bilgi edinelim.. bizler Avrupada yasiyoruz ne Istanbulu sizin kadar taniyor nede sizin kadar cevremiz var..biz arkadaslar size cok guvendiyimiz icin sizden yardim bekliyoruz.Tabide elinden geleni yapiyorsunuz Tebernus Bey ama bundan biraz cik da ustune cikabilceyinizi biliyoruz onun icin size kitlendik. Ben sizden baska soracak kimseyi tanimiyorum cunki sizin tarafsiz yorumunuz benim Acunkent Patronundan alacak sozunden da onemlidir. Lutven tebernus Bey artik bize bu konuda yardimci olun.Sizi seviyoruzSkandinaviadan selamlar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 20:32 Aysel Hikmet 305 Kişi okudu

merhaba! sorum ukra city projesinde mesela 140000 tl ye satılan

Soru

merhaba! sorum ukra city projesinde mesela 140000 tl ye satılan daireyi proje bitince 240000 tl ye geri alıyormuş acaba böyle bir şey olabilirmi ? saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ocak 2011 | 12:20 abdullah bayram 306 Kişi okudu