Merhaba,Akkoza 2. Etap\'tan daire almayı düşünüyorum.2+1 - 1

Soru

Merhaba,Akkoza 2. Etap'tan daire almayı düşünüyorum.2+1 - 130 m2lik bir daire sizce ne kadar eder? Hemen yanındaki akbatı'nın yakın zamanda biteceğini düşünecek olursak 2. Etaptan Aralık ayında teslim edilecek dairelerin ne kadar değer kazanabileceğini düşünüyorsunuz? Sizce 2+1- 130 m2lik daire fiyatı 350000 kadar olur mu?Armağan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2011 | 23:29 Armagan Aysen 303 Kişi okudu

üstadım selamlar.bir soyak olympiakent sakini olarak özlem han

Soru

üstadım selamlar.bir soyak olympiakent sakini olarak özlem hanımın sorusuna istinaden cevap vermek isterim. İlk oturuma geçenlerden biri olarak soyak şirketinin seri imalattan kaynaklanan sorunlardan ağzımız yandı.en üst katta olan dairemin çatısının su sızdırması yaklaşık 4 yıldır çözülmedi..soyağın müşteri hizmetleri deseniz her sorunu çözeriz yaparız diyor ama 4 yıldır çözülen bişey görmedim.eksiklikleri (mesela balkonda ve banyoda yanlış eğimden dolayı su gidere gitmiyor.kırılıp yaptırdım.pimapenler hatalı, alt kata su tesisatından su kaçırıyor, vs.vs. ) bu sene yönetim soyağın içinde kamusal alan olmasına rağmen site etrafını beton bariyerle çevirme kararı aldı.Eskiden nasrettin hocanın türbesinin kilidi diye bi tabir vardı belki bilirsiniz.İçinden belediye otobüsü geçen ,herkesin aracıyla sorgusuz sualsiz geçebildiği bi alanı çevirmenin mantığı herhalde tamamen duygusal olsa gerek ) ama özlem hanımın dediği gibi depreme karşı sıkıntı olacak bi durum olduğunu düşünmüyorum..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2011 | 12:37 özgür poyraz 304 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Fiyapı Tuzla3 projesinde almış olduğu

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Fiyapı Tuzla3 projesinde almış olduğum dairenin %25 karlı iadeleri 30 haziran tarihli senet vermelerine rağmen yapılmıyor. Çalışanlar sürekli çelişkili bilgiler veriyor. Sizden ricam bu konuyu Fikret beye sormanız ödemeler neden yapılmıyor? Yapılacaksa ne zaman yapılacak? Kolay gelsin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2011 | 16:23 Abdülselam DAŞ 304 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey ,crown residance hakkında bilgi sahibi

Soru

merhabalar tebernüş bey ,crown residance hakkında bilgi sahibi misiniz oturum için düşünülebilir mi,yoksa maximoon projesi mi ancak ilk projesi olması maximoonun beni düşündürüyor.saygılar kolay gelsin ..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2011 | 08:21 ersan taşoğlu 303 Kişi okudu

Merhaba Tebernus Bey, Son gunlerde emlak sektoru ıle ılgılı o

Soru

Merhaba Tebernus Bey, Son gunlerde emlak sektoru ıle ılgılı olumlu olumsuz haberler sık yayınlanmaya basladı.Psıkolojık krız soylemlerının de etkısı var tabıı.Uzerıne bır de mut.bırlıgının acıklamaları eklenınce ınsanın ıster ıstemez canı sıkılıyor.Dun Maltepe cıvarında yenı projelerde malıyetın 3500 tl den az olamayacagını soylemıstınız nete donunce bu yaklasık 5000 tl yapar.Burgu Kule ozelınde sormak gerekırse her seye ragmen lansman fıyatlarından almıs olmak ıle ıyı bır fırsat yakalamı durumda mıyız.Sartlar esıt olur ıse Istanbul ortalamasının uıstunde getırı saglar mı?Son olarak da otel konseptı olacagına gore kıra carpanı acısından bednzer projelere gore ıyı durumda olur mu?Cevaplarsanız cok sevınırım ıyı aksamlar dılıyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2011 | 20:41 Umit Hamdi Gelen 303 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Yabancıu yatırımcı müşterilerim içi

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Yabancıu yatırımcı müşterilerim için konut projelerinden 4 adet daire alımı için araştırma yapıyorum.Bu gibi bir ticarette sizce proje sahibi firmadan % kac komisyon istemeliyim.Cevabınız için şimdiden teşekürlerSaygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ağustos 2011 | 17:24 Alper Palancı 304 Kişi okudu

iyi akşamlar Tebernüş Bey bana arkadaşlarım agva da yatırı

Soru

iyi akşamlar Tebernüş Bey bana arkadaşlarım agva da yatırımlık arsa almamı tavsiye ediyorlar ( özellikle isaköy de) acaba yatırım için bu bölgenin gelecegi varmıdır..eger bir bilginiz varsa bizlerle paylaşırmısınız çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2011 | 22:54 çetin akkuş 304 Kişi okudu

hocam iyi aksamlar Dumankaya halkali da 90 m² 2+1 ev almak istiy

Soru

hocam iyi aksamlar Dumankaya halkali da 90 m² 2+1 ev almak istiyorum ön satislar 2.300 den basliyacakmis Avusturyada kaliyorum, sekiz yil icinde dönmeyi düsünmüyorum ,senede bir ay kalmak icin böyle bir yatirim yapmaya degermi, Tesekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2011 | 01:53 soner öztürk 304 Kişi okudu

Merhaba sayın Kireçci,Bildiğiniz üzere, ece, eski tatilya ara

Soru

Merhaba sayın Kireçci,Bildiğiniz üzere, ece, eski tatilya arazisi üzerine yeni bir AVM inşaa ediyor. Burası faaliyete geçtiğinde karşısındaki 5M migrosun yıkılacağı ve Ağaoğlu'nun buraya konut yapacağı söyleniyor. Aslı astarı var mıdır acaba?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2011 | 15:26 Erhan Önal 304 Kişi okudu