Yalçın Binici Beyefendi\'ye. Haddim olmayarak bir görüş bild

Soru

Yalçın Binici Beyefendi'ye. Haddim olmayarak bir görüş bildirmek istedim. Belki faydalı olur. Bence bilirkişi dairelere şerefiye farkı belirlesin. Kura sonucuna göre şerefiyesi yüksek olan diğerlerine ödeme yapsın. Bence daha adil olur. Tebernüş bey haddim olmayarak müdahil oldumsa bağışlayın.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Nisan 2011 | 14:38 Kadir Pek 303 Kişi okudu

hocam toplam 5 paya bölünmüş bir arsa 1 payını almak üzere

Soru

hocam toplam 5 paya bölünmüş bir arsa 1 payını almak üzereyim.Bu 1 payın sahibi anne baba hayatta olmadığından bu pay 3 kardeşe ait.bu 3 kardeş ve diğer 4 pay sahibi aralarında anlaşıp arsayı imar durumu müsaitken 5 parçaya bölüp numaralandırıp anlaşmışlar.Bu bölünmeyide harita mühendisine yaptırmışlar.Fakat masraf etmemek için o dönemde müstakil tapularını çıkartmamışlar.Şu anda imar geri çekildiğinden parselizasyonu kısa bi süreliğine yapılamıyacak.Ama bağlı bulunduğu belediye meclisinde, hatta kadastro çalışmaya başladı.tekrar imara açılıcak.Benim sorum şu.Bu payını aldığım 3 hissedardan tapuyla ilgili satış vekaleti alıyorum.Ayrıca anlaştıkları o krokiye, bunlara ait olan parsele ismimi yazdırıp tekrar tüm hissedarlardan imza alıyorum ve son olarak ödemesini banka havalesi ile kısaca açıklamasınıda yazarak yapıyorum.Acaba yapabileceğim başka bişey varmı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2011 | 22:41 Hakan kuloğlu 303 Kişi okudu

Selam Tebernüş Bey.. Nish Adalar Bağdat Caddesine yaklaşık n

Soru

Selam Tebernüş Bey.. Nish Adalar Bağdat Caddesine yaklaşık ne kadar uzaklıkta? Ben açıkçası oturmak için Anadolu Yakasının nezhi bölgesinde ve Bağdat Caddesine ulaşımı kolay ve ileride primde yapacak bir ev arıyorum. Yarın gidip gezmeyi düşünüyorum. Sizce böyle site içinde bir ev mi almalı yoksa tam merkezde normal bir apartman dairesi alıp içini yapıp mı oturmalı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 20:31 Aykut ANIL 303 Kişi okudu

Merhebelar, Kadıköy Halitağa Mah. 80mr2 oturum alanı olan 2 a

Soru

Merhebelar, Kadıköy Halitağa Mah. 80mr2 oturum alanı olan 2 ahşap evimizvar.Biri 30 biri 50 mr2 üzerine kurulu. Üzerlerinde 2,5 kat var. buralardan kira alıyoruz. burayı restore edip kiraya versem yine bişey değişmeyecek berki kira gelirimiz 500 tl artacak. Ancak biz burayı restore edip daha iyi bir fiyata satmayı düşünüyoruz. Bu konuda devlet belediye vb bize karşılıksız para verebiliyor mu? yada kültür başkenti diyerek gönüllü restore ediyorlar mı? imkanlar söz konusumu? burayı satmak istesek ne kadar eder.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Nisan 2011 | 14:01 Ufuk Yılmaz 304 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba,Yabancıların mülk edinmesini kolaylaşt

Soru

Tebernüş Bey Merhaba,Yabancıların mülk edinmesini kolaylaştıran yasa ne zaman çıkar? Yeni dönem de öncelikli bir konu mu? Yoksa daha seneler alır mı ?Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2011 | 15:56 Cengiz Kaya 304 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey. Dumankaya Modern 1+1 76 m2 brüt için 13

Soru

Merhaba Tebernüş Bey. Dumankaya Modern 1+1 76 m2 brüt için 130.000 civarı yatırım yapılabilir mi diye sormuştum. 30 ay vade farkı alınmıyor. Geri kalan 2 peşinatı ödeyebilecek durumdayım. Siz proje ilk çıktığındaki fiyatları kontrol edin demiştiniz. Gördüğüm kadarıyla pek bir prim şimdiye kadar yapmamış. Fakat inşaat yeni yeni hızlanmaya başladı havadan emlak sitenizden takip ettiğim kadarıyla. Yanındaki arsaya da bir proje yapılacağı ve bunun bir sinerji yaratabileceğini söylemiştiniz yanılmıyorsam. Bir de belirtmek istediğim dairenin kuzey-batı cephe olduğu ve ara kat olduğu. Bu bilgiler dahilinde sizin görüşlerinizi öğrenebilir miyim? Çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 09:53 Taylan Sözen 304 Kişi okudu

Aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış.O devirlr geçti

Soru

Aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış.O devirlr geçti halk uyandı.Halk hizmeti yapılanı görüyor.Geçenelerde bakırköy devler t hastahanesine gittim.Çocuk bölümüne ,çcuklar bekleme odasında yumurcak tv seyrediyorlar.Çocuk mızmızladı.anne nezaman doktor gelecek diye ,Annesi sus oğlum sus sen buranın eski halini bilmiyorsun dedi.JHasan yaycı beyle onun serveti çoktur.Benim ki kadarı nı koyalım sizin kefilliğinizde 13 haziran sabahı onun dediği parti gelirse ona benim dedğim parti gelirse bana devir yapalım.. Oradan öyle boş konuşmakla olmaz hodri meydan kendine güveniyorsa...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 15:26 AHMET YÜKSEL 303 Kişi okudu

Merhaba, Tebernüs bey, size sormak istegim soru bir tanidigimin

Soru

Merhaba, Tebernüs bey, size sormak istegim soru bir tanidigimin arsasi ile alakali, kendisi bundan yaklasik 2.5 yil önce tasdelen de 200 metrekare civarinda kösebasi bir arsa almis. ödemis oldugu fiyat yaklasik 52 bin tl. simdi maddi sebeblerden dolayi satmak istiyor, tasdelen ile ilgili arsa fiyatlari nasil su an? bir skala varmi? satsa, zarar etme durumu varmi? sizce satacagi fiyat ne olur? bizi aydinlatirsaniz, cok memnun oluruz, zira bu konuda gerek kendisi,gerek ben cok tecrübesiziz. simdiden cok tesekkürler, islerinizde basarilarinizin devamini dilerim.Halide Mercan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 00:57 halide mercan 303 Kişi okudu