merhaba, sanırım murat bey yanlış anlamış. elite city\'de t

Soru

merhaba, sanırım murat bey yanlış anlamış. elite city'de tavan yüksekliği brüt 3.10 cm, net tavan yüksekliği 2.90 cm dir. sadece örnek dairenin antresi 2.75 cm şu anda, ama dairelerdeki antreler de 2.90 olacakmış, asma tavan olmayacakmış. beyefendi tavsiyenize uyup satış ofisine giderek birinci ağızdan bilgi alırsa rahatlayacaktır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2011 | 16:25 önder günay 284 Kişi okudu

Tebernüş bey merhabalar,Size danışmak istediğim birkaç soru

Soru

Tebernüş bey merhabalar,Size danışmak istediğim birkaç sorum varprojeyi henüz incelemediğinizi biliyorum sanırım lansmanı 7 haziranda bende bir an önce kapora yatırarak burada yatırım yapmayı planlıyorum. Projeyi bu hafta inceleme şansınız olacak mıdır?1) Benim de edindiğim bilgiler metrekare fiyatlarının 4500 tl civarında olduğu...Sizce bu fiyatlar inşaatı başlamamış bir proje için fazla mı? Batı ataşaehirde 2 sene sonunda ortalama metrekare fiyatları ne kadar olur?Bu yerın etrafında universitlerin açılacağını duydum..Üniversitelerin açılması bu evlere prım yaptırır mı?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Haziran 2011 | 20:51 kerem serin 283 Kişi okudu

ankarada 7.tüketici mahkemesinde açılan refinansman ile ilgili

Soru

ankarada 7.tüketici mahkemesinde açılan refinansman ile ilgili davanın dava dosyası numarasına ulaşmak istiyorum.bu davayı emsal gösterip bende bursa da aynı sebeple dava açmak istiyorum.yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 15:51 nuray abanoz 284 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey benim sorum markom city deki daireler içi

Soru

merhaba tebernüş bey benim sorum markom city deki daireler için ne düşünüyorsunuz ayrıca 3+1 net 100 m2 fiyatı uygun mudur?ve o lokasyonda ileriye dönük prim yapar mı kira getirisi sizce ne kadar olabilir?ben yıllarca çalıştım zor şartlarda artık bi evimin olmasını istiyorum ve kararsızım çok kararsız biriyim yardımcı olursanız sevirim çok teşekkürler şimdiden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2011 | 10:24 cuma öztürk 284 Kişi okudu

Sonsuz sevgi ve başarılar sn kireççi.Malumunuz önceden söyl

Soru

Sonsuz sevgi ve başarılar sn kireççi.Malumunuz önceden söylemiştim fiside ve tuzla3 müşterisiyim.Gerçekten dedğiniz gibi fiyapı hakkında sinsice karalama yapılıyor ama bilmiyorlarki gıybetin kul hakkının nasıl hesabı verileceğinin ayrıntılaRINI... Sanki daire satın alındığında tüm müşter temsilcileride satın alınıyor mantığı varrr...Ben tuzla3 %25 garanti li firmayaiade ettim.Satış temsilcisi melih bey beni aradı,gayet kibar tatminkar açıklamaalrıyla haziran3o da hesabıma yatırılacağını şahsımada borç senedinin hazır oldğunu söyledi....Fiside projesinde borcum vardı .sağolsun fiyapı bir dilekçemlen memnunuiyet çercevesinde çözdülerrr..Fiside tapum için evraklarımı teslim ettim alma aşamasındayım.3o haziranda da paramı yatrırdıklarında burdan paylaşırımda.Asıl söylemek istedğim ,telefon görüşmelerimde olsun gerekse yüzyüze emin olun hepsi okadar çözüm odaklı ve kibarlarki , bu olumsuz konuşanlara sille tokat olsun... Bahçeşeheri ve fe tower uğradım anormal çalışma varrr.Sonsuz teşekkürler fiyapıya ve size...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2011 | 15:41 ibrahim onur 283 Kişi okudu

tebernüş by selamlar silivri merkeze yakın 200 mt dendigine g

Soru

tebernüş by selamlar silivri merkeze yakın 200 mt dendigine göre 7 kat izinli 40000 tl arsa var biraz uçukmu sizce, vericeginiz cevap çok önemli

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Haziran 2011 | 19:50 resul yaman 284 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey beim sultanbeyliğinde arazim var belediye

Soru

merhaba tebernüş bey beim sultanbeyliğinde arazim var belediyeye vergi yatırmaya gittiğimde tauyla ilgili bir gelişme olup olmadığını sordım arazimin su havzasında olduğunu tapu verilse bile imarın olmayacağını ev yapılamayacağını söylediler peki bu durumda ne olacak tapu alsak bile ev yapamayacakmıyız şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Haziran 2011 | 15:47 ümit kılıçgedik 284 Kişi okudu

tebernüş bey; basın express yoluna paralel yapılacak yeni yol

Soru

tebernüş bey; basın express yoluna paralel yapılacak yeni yol acaba basın express yolunun doğu tafı istikametinde mi, batı tarafı istikametinde mi ilerleyecek? bilginiz varmı acaba? bi de; ayamama deresinin yol altına kalan kısmındaki taşma problemleri bu yeni yollarla birlikte daha fazla sorun üretmez mi? yeni yol projesinin bu problemle ilgili farklı bir çalışması olacak mı? teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Haziran 2011 | 14:02 özgür kaya 283 Kişi okudu