Tebernüş bey iyiki varsınız iyiki buradaki yorumlar var. her

Soru

Tebernüş bey iyiki varsınız iyiki buradaki yorumlar var. herşey için teşekkürler.Öncelikle sorum MAKROM CİTY projesi ile ilgili olucak.5.000 tl lik kampayayı bu siteden gördüm ve satış ofislerini aradım ama kampanyanın bittiğini söylediler (( ama ben araştırmalarımı burda daha önceki yazımlardan öğrenerek yaptım. ve direk olarak esenyurt belediyesi imar ruhsat müdürlüğünü aradım ama bu proje ile ilgili herhangi bir şekilde hafriyat ruhsatının bile olmadığını söylediler.açıkcası o ne demek onuda bilmeyizya. tebernüş bey lütfen yardımcı olun bizim ancak 20-30 milyar nakitimiz çıkıyor kalanını borç senedi yapıcaz çocuğumuza yatırım için alıcaz. açıkcası ben satış ofislerini aradım ama ordaki insanlar beni tatmin etmedi. lütfen sizden rica ediyorum makrom citydenmi alalım babil kulelerindenmi çünkü fiyatı biraz pahalı ama hiç değilse tapu veriyorlar. aradaki fiyat bizi zorluyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Haziran 2011 | 21:40 bahar saydamlı 283 Kişi okudu

tebernüş bey fikirtepe imarı ile ilgili mahkeme ne kadar süre

Soru

tebernüş bey fikirtepe imarı ile ilgili mahkeme ne kadar sürer ve süreç ne olur.İnşaat şirketleri hala yer toplamaya çalışıyor.görüşünüz nedir.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2011 | 16:01 mustafa menteş 283 Kişi okudu

slm tebernüş bey su anda beylildüzünde yolun sol tarafında y

Soru

slm tebernüş bey su anda beylildüzünde yolun sol tarafında yani migrosun oldugu tarafta yeni yapılan weya satısı hala dewam eden bir proje warmıdır(ginza lavınya harıç cunku fıyatları cok yuksek)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2011 | 10:58 fatih keskin 284 Kişi okudu

Değerli Mahmut Yılmaz bey e yazmak istiyorum.Duyumlarınız tam

Soru

Değerli Mahmut Yılmaz bey e yazmak istiyorum.Duyumlarınız tamamıylen yalnış.Lütfen çok saglıklı bılgı olmadan herhangı bı yazı yazmayınız cunku ınsanların kafası karısıyor.1)Firmanın öz sermayaesi cok guclu.Tulip prjesını kredıyle yapmıyorlar.Tamamen ceplerindeki sermaye ıle yurütuyorlar.Satış ekipleri de tamamen dışarıdan danışmanlık yapan profosyenel bır sırket ıle satışa cıkartılacaktır.Tapudakı şerhın satışla ılgısı olmayıp Eylul ayında cıkması planlanmaktadır.2)unikonut projesıyle tulip bırbırınden tamamen ayrı yuruyor.Orada da oyle yavaslama yok.3)Tulip projesının yenı adı +34 batı yakası değil.Emlak konut a sorarsanız projenın yenı ısmıyle alakalı dogrusunu soyleyecektır.Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2011 | 09:25 orhan akol 284 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Tam yeni fotolar veya videolar var mı diy

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Tam yeni fotolar veya videolar var mı diye soracakken baktım coktan koymuşsunuz siteye. 23.07 tarihl Burgu Kule ve Fi Life fotografları için size ve ekibinize çok tesekkur ediyoruz. İyi ki kurmuşsunuz havadamemlak.com'u))Elinize emeğinize sağlık.İyi pazarlar diliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Temmuz 2011 | 12:16 Ümit Hamdi Gelen 283 Kişi okudu

Ben 35 yaşında ağır engelli bayanım 3 buçuk yıllık evliyi

Soru

Ben 35 yaşında ağır engelli bayanım 3 buçuk yıllık evliyim ankarada oturuyorum eşim emekli evim yok maddi durumumda yok tokiden taksitle kredi ile mamaktan alabilirmiyiz ama hemen oturarak öyle olurmu şimdi kiradayım 4cü katta oturuyorum eşim sırtında çıkartıyor bu konuda yetkililerden yardım istiyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2011 | 19:48 safiye akgün 284 Kişi okudu

tebernüş bey iyi çalışmalarbenim sorum yenişehir soyak şel

Soru

tebernüş bey iyi çalışmalarbenim sorum yenişehir soyak şelale evlerinin karşısındaki boşluğa ne yapılacağı, buraya temden yol verileceği ve ataşehire köprü yapımının olduğu söyleniyor ne kadar doğrudur .iyi çalışmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Ağustos 2011 | 16:02 murat dırmıkcı 284 Kişi okudu

Nish adalar satış ofisi ile ilgili çok olumsuz yazılar görü

Soru

Nish adalar satış ofisi ile ilgili çok olumsuz yazılar görüyorum ama 1,5 yıl önce 3+1 daire aldım ben ve bugüne kadar 8-9 kez satış ofisine uğramışımdır bu tarz olumsuz bir durumla hiç karşılaşmadım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2011 | 20:00 kenan mecit 283 Kişi okudu

tebernus bey iyi calısmalar. 20 agustos tarihili cengiz piri bey

Soru

tebernus bey iyi calısmalar. 20 agustos tarihili cengiz piri beyin yazısında fiyapı esensehirden toprak sahibinden daire sahipleriyle ilgili Fikret beyle gorustugunu ve Fikret beyin daireyi kimden aldıysanız onla gorusun dedigini teslimle ilgili tarih vermedigni okudum. ben de Fikret beyle bizzat gorustugumde ekim-kasım gibi telim edeceklerini söyledi. Bu mesleyi acık bir sekilde hem internet sitelerinde yayınlasalar hem satıs ofosindeki calısanlarına söyleseler ilan etseler herkes rahat etmez mi? bizim icin bir daire buyuk olay ama koskoca Fikret beyin bir sürü isi var boyle tek tek daire sahipleriylemi ugrascak. Zaten ekim- kasım 2-3 gibi bir zman kaldı ama bizim merak ettgimiz cocuklarımzı su ankı eski okularınamı gondercegiz yoksa esensehirin yanındakı İbrahim Ozaydınlı okulnamı göndercegiz? bir acıklama hem bizi hem de onları cok rahatlatacaktır. saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2011 | 14:55 nihat sahin 284 Kişi okudu

Tebernüş bey, Civardaki diğer projeler ile karşılaştırma y

Soru

Tebernüş bey, Civardaki diğer projeler ile karşılaştırma yaptım. Hemen hemen aynı gibi gözüküyor. Ama bizim kafamızı karıştıran konu istanbul lounge-2 projesinde çok daha uygun m2 fiyatlı daireler var. m2 2.300 TL civarlarında. Onları görünce acaba bizim seçtiğimiz daire ileride diğerleri kadar oranla değer kazanmaz mı diye düşünüyoruz ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2011 | 16:20 ece gursoy 284 Kişi okudu