Ntowers dan 2+1 daire aldım. alalı neredeyse 1 yıl oldu kendi

Soru

Ntowers dan 2+1 daire aldım. alalı neredeyse 1 yıl oldu kendi sitesinde inşaatın seyri ile ilgili kamera koyacaklarını söylediler ama hala hiçbir gelişme yok rica etsem bunu tamer beye sorabilirmisiniz teşekkür ederim. iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Nisan 2011 | 18:10 Murat ŞAYBAK 281 Kişi okudu

Merhaba,Agaoglu grubu bu sene sadece ayazaga projesini mı satı

Soru

Merhaba,Agaoglu grubu bu sene sadece ayazaga projesini mı satışa sunacak , yoksa lansman yapacagı başka projeler var mı? Cekmekoyde arsaları vardı ama onlara bu sene sıra gelmeyecek anlaşılan . Sarp inşaat in projesi ne zaman satışa çıkıyor bilginiz var mı? Toki'nin en güvendiği mutahitlerden birisi diye bilgi vermistiniz. Acaba İstanbulda bitirip teslim ettigi projeler varmidir? Son olarakta sarp inşaat projesinin lansman fiyatı hangi aralikta olur sizce? İyi günler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2011 | 08:19 Hacı gutsel 282 Kişi okudu

merhabalar tebernus bey,,sorum şu ataköyde isim yapmış sitele

Soru

merhabalar tebernus bey,,sorum şu ataköyde isim yapmış sitelerde kısa tip 3+1 140m2 evlere 500-550 bin vermek sizce mantıklı mı? prim yapar mı? bana biraz mantıksız geliyor sonuçta ciddi bir para ve ben sahsen bu kadar para vericeksem evimin degerlenmesini isterim tabi yanılıyorda olabilirim teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 12:35 hasan kale 281 Kişi okudu

tebernüş bey,yorumlarınızı sıksık takip ediyorum sorumun c

Soru

tebernüş bey,yorumlarınızı sıksık takip ediyorum sorumun cevabı için de şimdiden teşekkür ederim. eşimin işinden dolayı yurtdışında yaşıyoruz ve daha 5-6 yıl gibi de istanbula dönemicek gibiyiz burda verdiğimiz kira miktarı oldukça fazla olduğu için hatırı sayılır bir birikimimiz yok,ayağımızı yorgna göre uzatıp çok fazla açılmakda istemiyoruz yatırım yaparken 1) kendimzn oturamıyacağını ve kesin kiraya vereceğimizi varsayarsak, 5-6 yılda kiraya verip borcunu bitirebilceğmiz şekilde 160bin ytl civarı yatırım için hangi bölgeleri yada projeleri tavsiye edersiniz?rakam belki biraz komik ama dedğim gibi temkinli davranmmak istiyoruz. kendimz oturmadğmz için oda sayısı konum çok önemli değil prim yapması önemli 5*6 sene sonra satıp belki üzerine tekrar kredi çekip kendi oturcağımız evi alabilmek için.kartaldaki projelerii incelemeye çalıştım ve prim yapar dediğiniz yeni projeleri ama kafam karışık bilemiyorum 2) nasıl olsa daha dönüş yapamadığımız için yine 5-7 yıl bazında düşünerek ev değilde arsa almamız daha mı mantıklı olur (50-60 bin ytlgibi) ve hangi bölgeden? mesela tuzla-aydınlı-gebze yada silivri çatalca? çok uzattım kusura bakmayın sadece soruyu detaylı olarak sormak istedim.kolay gelsin.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 23:23 meryem usal 281 Kişi okudu

Tebernus bey iyi gunler ayazaga yada maslakta agaoglu veya avrupa

Soru

Tebernus bey iyi gunler ayazaga yada maslakta agaoglu veya avrupa konutlarinin yapacagi bir projeyi bekliyorum m2 fiyatlari min 3000 tl olur diye dusunuyorum sizce max.ne kadar olur.sizce ev almak icin bu projeleri beklemelimiyim yoksa cok ucuk fiyatlar mi olacak.tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 11:46 TARIK KILIC 281 Kişi okudu

merhabalar,tebernüş bey.mecidiyeköy bira işçi evlerinde bizi

Soru

merhabalar,tebernüş bey.mecidiyeköy bira işçi evlerinde bizimde yerimiz var ancak gelen tekliflerden kafamız çok karışık.sizce bir müddet daha beklemelimiyiz yoksa m2 4000 civarı olan teklifleri değerlendirmelimiyiz.çokta beklemek istemiyoruz açıkçası.şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 10:10 mehtap şile 281 Kişi okudu

tebernüş bey biz arnavutköy nakkaşda 38 dönüm tarlanın 1 d

Soru

tebernüş bey biz arnavutköy nakkaşda 38 dönüm tarlanın 1 dönümünü almayı düşünüyoruz hisseli tapunun ne gibi sıkıntıları var ayrıca bi kaç aya kadar parselasyon yapılacak bize ne kadar toprak kalır saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 22:06 leyla lila 282 Kişi okudu

merhaba Tebernus bey, elimizde başakşehirde 80m2 daire alacak b

Soru

merhaba Tebernus bey, elimizde başakşehirde 80m2 daire alacak bir para var. ancak dün istanbul lounge'a gittik ve yatırım için 1+1 daire satın alma kararı verdik. başakşehirde 1. etapta daire 120 bin lira iken loungda 1+1 185bin lira. teslim ise 2012 ağustos. bu durumda elimizdeki peşin para ile hazır daire mi almak yoksa lounge'dan mı almak daha iyi en dersiniz? bir kaç sene sonra lounge'daki daireyi çok daha yüksek fiyata satabileceğimiz söyleniyor. kararsız kaldık. teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 11:52 m.kınıkoğlu 281 Kişi okudu