İyi Günler Kardeşim için bir inşaat firmasından Ağustos 20

Soru

İyi Günler Kardeşim için bir inşaat firmasından Ağustos 2010 tarihinde bir daire aldık. Olmayan evin tapusunu hemen verdiler, ev teslimleri Haziran 2011 de olacakmış. Ev için banka kredisi alacağız fakat tapuyu alduktan sonra 1 ay içinde konut kredisine başvurmak gerekiyor diye duyduk. Tapuyu alalı 7 ay geçti konut kredisine başvurabilir miyiz ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2011 | 13:49 Ömer Sivaslıgil 281 Kişi okudu

cevabınız için teşekkürler önceliklegerekçe olarak satış

Soru

cevabınız için teşekkürler önceliklegerekçe olarak satışların durduhunu ve bu güne kadar satılan tüm dağire satışlarının iptal edildiğini söylediler.fakat biz dahireyi 412 bin tl ye almak için anlaşmıştık bizden sonra bizim dahire nin emsalleri 478 bin tl ye çıktı acaba bize ucuz verdikleri içinmi iptal edildik diye bir kuşkumuz var. bu arada internet sitelerinde daha önce fiyat bölümü vardı artık fiyatlar bölümüde yok .saygılar sunar cevabınız için . şimdiden teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Şubat 2011 | 10:40 cevdet beşkardeş 281 Kişi okudu

Merhaba, Ben Ümraniye Adliyesinde memurum. Kayınpederimin Ankar

Soru

Merhaba, Ben Ümraniye Adliyesinde memurum. Kayınpederimin Ankara' da yeni Mahalle Çayyolu üzerinde Kooperatife ait olan 55.000 dönümlük yerleri var . Bizim ordaki hissemiz 1500 m2. İmarı yakın zamanda olacağı söylentisi var. Eğer ilgilenmeyi düşünürseniz irtibata geçmek isteriz. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2011 | 13:44 Gülkız ÖZÇELİK 281 Kişi okudu

merhaba tebernuş bey benim size sorum arnavutköy hacımaşlı d

Soru

merhaba tebernuş bey benim size sorum arnavutköy hacımaşlı da 400m arsa hisseli tapu istenen fiyat 30000tl yatırım için uygunmu bide fiyatı idealmi teşekkürler şimdiden

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2011 | 21:15 ORHAN KESKİN 282 Kişi okudu

Günaydın; Konya çumra ilçesi sınırlarında yaklaşık 60000

Soru

Günaydın; Konya çumra ilçesi sınırlarında yaklaşık 60000 metre kare arazim var. Bu arazi üzerinde tarım ve hayvancılık yapmayı planlıyorum. arazimin sınırı olarakta yaklaşık 15000 metre kare kadar hazine arazisi yer almakta. Bu hazie arazisini de satın almak istiyorum. bunun için nereye müracaat etmeliyim yada ne tür işlemleri yerine getirmem gerekiyor. Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 08:40 Ayşegül HANCI 281 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar...Sitenizi hergün düzenli olarak taki

Soru

Tebernüş Bey merhabalar...Sitenizi hergün düzenli olarak takip etmekteyim ve çok faydasını görmekteyim.. Sizin fikirlerinizin de katkısı ile, çok istediğim Nish Adalar projesinden bahçe katı 2+1 daire satın aldık... 25 Şubat 2010 Cuma günü Nish Adalar ile bir toplantı yapacağınızı okudum. Sizden rica etsem, bizim adımıza bir iki soru sorup, aldığınız cevapları zahmet olmayacaksa bizimle paylaşabilir misiniz...1. Sorum; Her haftasonu düzenli olarak şantiye ziyaretinde bulunuyor, şantiye alanına giremesemde uzaktan projenin gidişatını izliyorum. Şantiye çalışanlarına özverili-geceli-gündüzlü çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum, çok hızlı ve çok sağlam ilerlediğini görüyorum. Sorum şu; Normalde daire ile zemin aynı yükseklikte olacak ve biz salonumuzun bahçeye açılan kapısından direkt bahçeye çıkabilecektik.. Sırf bu yüzden bahçe katı istedik. Fakat kabası bitmiş bloklarda bahçe katları ile zemin arasında 1-2 metre yükseklik olduğunu gördüm. Eşim bu durum için "peyzaj sırasında doldurulacaktır ve zemin ile kat aynı seviyeye getirilecektir" diyor. Ama ben tereddütteyim.. Lütfen bu konuda bizi aydınlatabilir misiniz...2.Sorum; Bizim aldığımız dairenin yatak odası tarafında 10 m2ye yakin bir şaft boşluğu bulunmaktadır. Evi satın alırken, bize "şaft boşluğunun duvarını kırarak istediğimiz şekilde değerlendirebileceğimiz" söylenmişti. Biz o boşluğu ebeveyn banyosu yada giyinme odasi olarak değerlendirmek istiyoruz. Daire tesliminden önce, yani kaba halde iken, bu çalışmayı yapmamız mümkün müdür?İlginiz, alakanız, ayırdığınız zaman için çok teşekkür ederim Tebernüş Bey. Keşke yarın ki toplantınıza ben de katılıp, sizleri dinleyebilseydim. Bunu çok isterdim...İyi günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 09:55 Gönül Hatinoğlu 281 Kişi okudu

Bosphorus city daire sahiplerinden Murat polater\'e tavsiyem aida

Soru

Bosphorus city daire sahiplerinden Murat polater'e tavsiyem aidatlarla ilgili bilgi alması için Kentsel Hizmetleri araması. Kendisine verilen bilgi kaynağı kim bilemeyeceğim ama Muhasebedeki arkadaşların tahminen aidatlarla ilgili bilgi sahibi olmadığı ve tahmini böyle olur demeleri bana da daha önce 3-4 değişik rakkamlar telefuz edilmişti. Kentsel Hizmetler'in gider tablosu üzerine etap etap çalıştığı bugün itibariyle ve daha sonuçlanmadığı telefonla ulaştığım bilgi. saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 19:53 mehmet uslu 281 Kişi okudu

ilginize teşekkür ederim önce hemen yanıt bulduk,fakat 25 kat

Soru

ilginize teşekkür ederim önce hemen yanıt bulduk,fakat 25 katlı bi projenin sadece otopark katlaı hazır ve teslime 10 ay var hane plus ihmalediliyomu diye aklımıza geliyor ve ukra cıty reklamları varken burası neolacak şirket zamnında teslim etmezse büyük bi prestij kaybı olmazmı sizce

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 22:40 gül öner 281 Kişi okudu

Sorduğum soruya bu şekilde cevap vermişsiniz."İy

Soru

Sorduğum soruya bu şekilde cevap vermişsiniz."İyi akşamlar... Afyon kapsama alanamın dışında... Bence sorunuzu TOKİ'ye sorun... Yeri gelmişken size bir anımı anlatayım... Dün TOKİ Kayabaşı'nın teslimi ve Ataşehir İmar İskan Blokları'nın geleceği için TOKİ Başkanı'nı aradım... Başkan, bana, "Tebernüş bu vatandaşlar neden sana soruyor. Açsınlar TOKİ'ye sorsunlar" dedi." TOKİ'ye sorduk TOKİ de biz bu soruyu cevaplayamayız. Belediye ile valilik bilir dedi. Bir de oralara soralım. İnşallah cevabı buluruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2011 | 14:15 Fatma Yağcı 282 Kişi okudu