tebernüsbey iyi günler.eskiden eyüp e bagli iken simdi sultang

Soru

tebernüsbey iyi günler.eskiden eyüp e bagli iken simdi sultangaziye baglanan yayla köyünde imar durumu nedir orada binlerce ev var kacak bunlarin akibeti nedir bilgi verirseniz tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Temmuz 2009 | 23:12 hüseyin erdogan 277 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş Bey, Başakşehir bölgesinde oturmak için

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, Başakşehir bölgesinde oturmak için ev bakıyorum. Şu an oturduğum ev şehir merkezi sayılır 2artı1 ve benim artık 3artı1 eve ihtiyacım var. Başakşehir'i seçme sebeplerimden bitanesi de Metro. Gezdiğim projelerde en cazip fiyat-net metrekare açısından Oyakkent. kalite gayet iyi ve sağlam bir firma. Sizinde bu bölge ve proje hakkında yorumunuzu alabilirmiyim lütfen! Sitenizi devamlı takip ediyorum ve görüşleriniz benim için çok önemli. Bir de artık ev alma zamanı geldimi? Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum. Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ağustos 2009 | 16:28 Gökhan Demir 278 Kişi okudu

Merhabe Tebernüş bey Kayabaşı tokide ayda 875ytl mamur mamu

Soru

Merhabe Tebernüş bey Kayabaşı tokide ayda 875ytl mamur mamur maaşına endeksle artan daireye yazıldım orda oturmak istiyorum Ayrıca Ataşehir mustafa kemal mah soyak yolu üzerinde karşısında toki emlak inşaatı başladı sitede 3 1 115 m2 dairem var kira getirisi 600 ytl satılık değeri 125000 ytl gidiyor ileride pirim yaparmı aylık gelirim 2000 ytl öneriniz için teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2009 | 11:03 faruk erdinç 278 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey,toki'nin kayabaşındaki altgelir grubu i

Soru

merhaba tebernüş bey,toki'nin kayabaşındaki altgelir grubu için,11.12.13.14.15.16.bölgelerde b1 tipi brüt84.87 mkarelik daireye yazılmak istiyorum.başvuru bedeli3.000 tl,kura sonucunda çıkarsa 12.000 tl veriyosunuz.sizce bu projeden daire almak uygun olurmu?istanbul'da bağcılar'da ikamet ediyorum.kiracıyım,1.levent'de daimi olarak özel bir sektörde çalışıyorum.beni aydınlatırsanız çok sevinirim.toki'nin yapmış oluğu evler birde ne kadar sağlıklı;bunuda bilmiyorum.daireler 2 yıl sonra teslim edilecek.ulaşım yönünden de sıkıntı çekermiyim,ileride?teşekkürederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2009 | 05:20 ibrahim yaman 277 Kişi okudu

cemka grup inşaata ulaşabileceğimiz mail adresi sizde varmı a

Soru

cemka grup inşaata ulaşabileceğimiz mail adresi sizde varmı acaba,varsa verirseniz çok seviniriz...Bazı arkadaşlar burdan daire almışlar,sonra karşılıklı fesh etmişler..Ödedikleri paraya karşılık şirket seneti vermişler,ama senetin zamanı geçmiş ve ödememişler...bu konu hakkında yardımcı olursanız seviniriz...Kolay gelsinSelamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ağustos 2010 | 07:28 Emrah 278 Kişi okudu

fiyaka bahçeşehir 2 artı bir bi daire almayı düşünüyoruz

Soru

fiyaka bahçeşehir 2 artı bir bi daire almayı düşünüyoruz fiyatı uygun tabii pazartesi itibarıyla anlamsız bi şekilde yükselicek ancak toparladığımız para 35 bin peşinat için 4 bin lira gibi bi açığımız var hadi topladık aldık tereddütlerim devam ediyor acaba tüm vaadediklerini yapabileceklermi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Kasım 2009 | 00:06 yeşim karaciğer 277 Kişi okudu

nasılsın ?çalışmalarını ve başarılarını yakından taki

Soru

nasılsın ?çalışmalarını ve başarılarını yakından takip ediyorum.dumankaya ikon stüdyo daireleri ile ilgili ne düşünüyorsun?cevap verirsen sevinirim.görüşmek üzere.telefonum 05052376635-25

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2009 | 16:52 BÜLENT AYGÜN ANADOLU LİSESİ 278 Kişi okudu

Sayın Kireççi öncelikle teşekkür. Ben Avrupa yakasında b

Soru

Sayın Kireççi öncelikle teşekkür. Ben Avrupa yakasında bir siteden ev almak istiyorum. İş alanım finans ve Levent bölgesine mahkumum. Önceliğim kafamı dinleyeceğim ve molotof yemeyeceğim bir site içinde yaşamak. Yani güvenlik ilk önceliğim. Hangi siteleri ilerde daha güvenli buluyorsunuz. Zekeriyaköy bu açıdan nasıl acaba.400.000 TL civarında bir bütçeyle hangi alanlar sizce makul olur.İyi Çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Aralık 2009 | 20:12 ahmet türk 277 Kişi okudu

Selamlar,Sitenizde Tulip Turkuaz projesinin bitimini 2010 yaz ay

Soru

Selamlar,Sitenizde Tulip Turkuaz projesinin bitimini 2010 yaz ayları olarak belirtiyorsunuz. O bölgeye gidip gördünüz mü bilmiyorum ama o projede inşaat neredeyse 1 yıldır aynı durumda ve doğru düzgün hiç bir ilerleme yok yani o projenin yaz aylarında bitmesi imkansız. Siz belki de istemeden sitenizde yanlış bir bilgielndirme yapıyorsunuz. Böyle bir site ile insanlara bilgi vermenin bir takım sorumlulukları olduğunu düşünüyorum, bunların başında projeleri belli aralıklarla ziyaret edip siteniz ziyaretçilerine güncel bilgileri aktarmanız. Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ocak 2010 | 09:00 savaş sözmen 277 Kişi okudu