merhabasorum şöyle 4 hissedarı bulunan bir evin 43 hissedarı
merhabasorum şöyle 4 hissedarı bulunan bir evin 43 hissedarı satış yapıcak ben bu durumda banka kredisi alabilirmiyim evi almak için
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhabasorum şöyle 4 hissedarı bulunan bir evin 43 hissedarı satış yapıcak ben bu durumda banka kredisi alabilirmiyim evi almak için
Merhaba Tebernüş bey, Soyak Park Aparts'ın kat planlarının yanlış olduğunu belirtmişsiniz önceden gelen bir soruya cevaben. Bu projeye kişisel anlamda yatırım düşüncem vardı, bu yorumunuz üzerine biraz aklım karıştı, rica etsem konuyu biraz daha açabilir misiniz yanlış kat planlarından kastınızı ? iyi çalışmalar dilerim, saygılarımla.
Volkan Akgül Bey'in çektiği sıkıntıların aynısını ben de yaşıyorum. Fi-Yapı Esenşehir projesinde A8 blok 42 numaralı dairenin sahibiyim.Sözleşmede teslim tarihi 30 Kasım olarak geçen dairemi hala görebilmiş değilim. Geçen haftasonu, projedeki evimi görebilmek ve teslim tarihini öğrenebilmek için Fiyapı Esenşehir'e gittiğimde A8 bloğun henuz teslim tarihinin belli olmadığı söylendi.Daireme gidecek site içindeki yollar bile henüz bitmiş değil. Kaldı ki sosyal tesisler için bitiş tarihi olarak Temmuz-Ağustos olacağı söylendi. Bu durumda sözleşmede geçen "kira bedeli ödenir" maddesinin hayata geçmesi için yasal yola başvurmama gerek kalmadan, bu gecikmeden dolayı içine düştüğüm maduriyetimin giderilmesi için FİKRET BEY'in yardımcı olmasını bekliyorum. Telefon numaram 0533 705 68 88
günaydın. tebernüş bey esenyurtta yer alan projeleri sitenizden inceliyorum. gördüğüm kadarıyla çok küçük alanlarda çok ev mantığıyla ucuz ev satılıyor. gerçi daireleri brüt dışında proje alanına göre hesaplayınca çokda ucuz bir sonuç çıkmıyor. m2 ye düşen insan sayısı çok oluyor. küçük bir avluya bakan çok katlı binalar. projede bile sıkıcı duruyor. bitince kuş yuvası gibi olacak. böyle sıkıcı evlerin prim yapmasını beklemek ne kadar gerçekçi olacak bilmiyorum. atakente tokinin evleri çok daha ferah ve güzel kalıyor. kaldıki burda arsa sahiplerinin sattığı dairelerde m2 olarak 1000- 1200 tl arasında.55 m2 40.000 tl duyunca ucuz geliyor ama hesaba hayat standardını ekleyince sonuç ucuz durmuyor. iyi çalışmalar.
merhaba tebernüş bey.. sizi daha fazla sıkmadan yardımınıza ihtiyacım olduğunu söyleyip konuya geçmek istiyorum. 2.000 tl maaş alan ve hıcbır ödemesı olmayan bırısıyım ve 5.000 tl kenarda param var. ciddi anlamda 1+1 bir eve girmek istiyorum. ama sanırım yeni çıkan kanunda evin toplam ücretinin %25'ini pesinat olarak vermek zorundaymısız. bu gercek mı ? ıkıncı olarakta sadece 5.000 tl pesınatla 1.000tl aylık taksıtle ara ödemesız borca girebileceğim ev var mı ?
Merhaba Tebernus Bey, uzun vadeli yatirim amacli Serifali\'de 100-120m2 arasinda daire almayi planliyorum. Meritlife Bulvar ve Park projeleri hakkinda dusuncelerinizi almak istemistim. Mevcut kira carpani cok yuksek. Ancak onumuzdeki bes-alti yil icinde dengelenir diye dusunuyorum. Fikrinizi paylasirsaniz cok sevinirim. Tesekkur ederim, Esra
Mehaba Tebernüş Bey;Ben Beylikdizinde bulunan 2 ay önce önay garden dan 110 m2 11. kat ve 204 milyara aldım. güney dogu cepeli ama balkonsuz sizce tercihim iyimi balkonlu konseptiyle 70 milyar oynuyor. En büyük konsepti olan 2+1 aldım. şimdikten tekrar teşekür ederim. birde sizin havadan emlak sitenizide takip ediyorum ama hala eski resimler Önay Garden ın son halini çekip yüklerseniz size minnetar olurumm...
Mashattan da 3+1 170 m2 (sanirim net i 150 dir) daire bakiyorum. kooperatiften 470 bin dolar gibi buldum. Bu fiyatta ticari dukkanlarin ve anadolu tarafinda bir arsada hisse de devraliyormusum. Ancak tapu cikmadigindan tapu benim adima cikarmis ve devir vs masraf olmuyormus.Bu konuda destek olurmusunuz? Mashattan da Bilginiz varsa yardimci olurmusunuz. O ticari hisse 50000$ edermi. Ederse uygun gibi fiyati.
merhaba tebernüş bey, ben startowers beylikdüzü projesinde ev almak istiyorum acaba burayla ilgili bi görüşünüz varmı sizce iyi bir projemi
tuzla emlak konutları toki den ev çıktı.2+1 toplam 144 e mal oluyor 81m2. tuzla aydınlı da uzak, kiraya vermek için almak ne kadar mantıklı.orayı mı alsam yoksa kartal-maltepede eski bir ev mi almak daha mantıklı... yardımcı olursanız sevinirim...teşekürler