tuzla emlak konutları toki den ev çıktı.2+1 toplam 144 e mal

Soru

tuzla emlak konutları toki den ev çıktı.2+1 toplam 144 e mal oluyor 81m2. tuzla aydınlı da uzak, kiraya vermek için almak ne kadar mantıklı.orayı mı alsam yoksa kartal-maltepede eski bir ev mi almak daha mantıklı... yardımcı olursanız sevinirim...teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Şubat 2011 | 00:20 f.frida telli 276 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhabalar...Sitenizi hergün düzenli olarak taki

Soru

Tebernüş Bey merhabalar...Sitenizi hergün düzenli olarak takip etmekteyim ve çok faydasını görmekteyim.. Sizin fikirlerinizin de katkısı ile, çok istediğim Nish Adalar projesinden bahçe katı 2+1 daire satın aldık... 25 Şubat 2010 Cuma günü Nish Adalar ile bir toplantı yapacağınızı okudum. Sizden rica etsem, bizim adımıza bir iki soru sorup, aldığınız cevapları zahmet olmayacaksa bizimle paylaşabilir misiniz...1. Sorum; Her haftasonu düzenli olarak şantiye ziyaretinde bulunuyor, şantiye alanına giremesemde uzaktan projenin gidişatını izliyorum. Şantiye çalışanlarına özverili-geceli-gündüzlü çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum, çok hızlı ve çok sağlam ilerlediğini görüyorum. Sorum şu; Normalde daire ile zemin aynı yükseklikte olacak ve biz salonumuzun bahçeye açılan kapısından direkt bahçeye çıkabilecektik.. Sırf bu yüzden bahçe katı istedik. Fakat kabası bitmiş bloklarda bahçe katları ile zemin arasında 1-2 metre yükseklik olduğunu gördüm. Eşim bu durum için "peyzaj sırasında doldurulacaktır ve zemin ile kat aynı seviyeye getirilecektir" diyor. Ama ben tereddütteyim.. Lütfen bu konuda bizi aydınlatabilir misiniz...2.Sorum; Bizim aldığımız dairenin yatak odası tarafında 10 m2ye yakin bir şaft boşluğu bulunmaktadır. Evi satın alırken, bize "şaft boşluğunun duvarını kırarak istediğimiz şekilde değerlendirebileceğimiz" söylenmişti. Biz o boşluğu ebeveyn banyosu yada giyinme odasi olarak değerlendirmek istiyoruz. Daire tesliminden önce, yani kaba halde iken, bu çalışmayı yapmamız mümkün müdür?İlginiz, alakanız, ayırdığınız zaman için çok teşekkür ederim Tebernüş Bey. Keşke yarın ki toplantınıza ben de katılıp, sizleri dinleyebilseydim. Bunu çok isterdim...İyi günler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 09:55 Gönül Hatinoğlu 276 Kişi okudu

Istanbul Avrupa yakasında 250.000 TL ye kadar marka projelerden

Soru

Istanbul Avrupa yakasında 250.000 TL ye kadar marka projelerden 2+1 yada 3+1 bakıyorum. Hem oturum hem orta vade de yatırım amaçlı. Yüksek prim vaadeden bir semt ve proje önerebilirmisiniz? Başakşehir, Esenyurt yada bir başka yer?Şimdiden teşekkürler,cengiz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2011 | 15:06 Cengiz Kaya 275 Kişi okudu

Merhaba bende güzel bir proje ve uygun fiyatlarla satışa sunul

Soru

Merhaba bende güzel bir proje ve uygun fiyatlarla satışa sunulduğu kanaatindeyim.Ama benimde yukarıda yazan arkadaş gibi firma konusunda kafam karışık.verdiği örneklerde tam yerine oturmuş.İnternet sitesine baktım gerçekten muaamma.Firmayla ilgili detaylı bilgileri görebilsek çok iyi olacaktır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 12:52 Muhammed Emin ÇORBACI 276 Kişi okudu

Tebernüş bey tekrar çok teşekkür ederim bu kadar işinizin a

Soru

Tebernüş bey tekrar çok teşekkür ederim bu kadar işinizin arasında bana yardımcı olmak için aramışsınız, allah sizden razı olsun.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Şubat 2011 | 16:05 sema özgirçek baykul 276 Kişi okudu

tebernüş bey merhaba.arkadaşımın 4 katlı evi fakat 4 . kat

Soru

tebernüş bey merhaba.arkadaşımın 4 katlı evi fakat 4 . kat kaçak buyüzden diğer üç katında ruhsatını alamıyor.torba yasasın bununla ilgili af varmı teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Şubat 2011 | 21:55 lokman yalçın 276 Kişi okudu

sayin Tebernus bey,ben beylikduzu innoviadan 1 arti 33 mkare havu

Soru

sayin Tebernus bey,ben beylikduzu innoviadan 1 arti 33 mkare havuza bakiyor ve 1 arti bir deniz manzarali daire aldim 50 mkare.toplamda 117 bin lira verdim,beylikduzunun 5 yil icerisindeki gelecegini ve dairelerin ne kadar prim yapip yapmayacagini merak ettim.Beylik duzunun gelecegini nasil goruyorsunuz?Bu konularda beni bilgilendirebilirseniz cok sevinirim...saygi ve sevgilerle

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 11:41 ahmet atak 275 Kişi okudu

Sanırım olabılır tebernüş bey :):) eger böyle bir durum va

Soru

Sanırım olabılır tebernüş bey )) eger böyle bir durum varsa kı sızın soyledıgınıze gore var gıbı duruyor projeler ıcın ıyı bır durum verdıgınız bılgı ıcın tesekkur ederim iyi çalısmalar,kolay gelsın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 15:57 Kerim Şen 276 Kişi okudu

Sayin Tebernus bey, Mashattan\\"dan 2+1 daire aldim

Soru

Sayin Tebernus bey, Mashattan\"dan 2+1 daire aldim oturmak amacli. Ilk basta sikintilar oldu. Su an site yonetimi degisti ve site icinde her alanda cok olumlu yonde gelismeler var. Iddia ediyorum, bu kalitede ve boyle bir lokasyonda Istanbulda bir ikinci proje yok. Kisacasi cok memnunum. Size sorum, Agaoglu gercekten bu sene satisa cikartir mi Maslak\'taki projesini ve Mashattan kadar kaliteli bir site olur mu? Metre fiyat bazinda fiyatlar asagi yukari ne kadar olacak Agaoglu projesinin? Bildirirseniz cok sevinirim. Cunki yatirim amacli ordan bir daire almayi dusunuyorum. Oturmak amacli ise Mashattan daki dairemi asla satmayi dusunmuyorum)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 17:12 Ediz Sen 276 Kişi okudu