Merhabalar Tebernüş Bey, iyisinizdir umarım. Emlak Kulisi Site

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey, iyisinizdir umarım. Emlak Kulisi Sitesi'ndeki bugün yayınlanan "Ofis Projeleri" konulu makalenizde , Ispartakule Bölgesi'nde de ofis tarzı bir projenin sene sonuna doğru başlayacağını yazmışsınız. Projeyi gerçekleştirecek grup ve detaylar hakkında bilgi verebilirseniz sevinirim.Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Nisan 2011 | 15:14 Nuri Onca 274 Kişi okudu

Tebernüş bey tekrar merhaba,İnnovia hakkında ne düşünüyor

Soru

Tebernüş bey tekrar merhaba,İnnovia hakkında ne düşünüyorsunuz ,3 etaptan 129 merekare 185 milyara ev aldım,proje bana diger projelerden farklı geldi,ayrıca iyi pirim yapacagını düşündüm, ama yazılanları görüyorum pahalımı aldıgımı düşünmeye başladım , siz ne düşünüyorsunuz bu konuda pirim yaparmı? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2011 | 15:25 Musa Ekinci 274 Kişi okudu

Tebernus bey sizin samimiyetinize inaniyorum ve emlak konusunda u

Soru

Tebernus bey sizin samimiyetinize inaniyorum ve emlak konusunda uzman oldugunuzu biliyorum babil kulelerinde pesin fiatina 8.katta 2+1 daireyi pesin 107.000 tl anlastik henuz parasini yatirmadim bu fiat ve sirket hakkinda ne düsünüyorsunuz,sevgi ve selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 10:02 vahip tepe 273 Kişi okudu

Merhaba,Ali Bey bu sene 4 projeye başlayacaklarını açıkladı

Soru

Merhaba,Ali Bey bu sene 4 projeye başlayacaklarını açıkladı. Herkes sadece ayazağa projesini bekliyordu. 2011 in bitmesine 7 ay gibi kaldı her iki ayda bir proje lansmanına çıkmayı planlıyorlar o zaman. Anadolu yakasındaki projeleri neresi olacak acaba? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 16:35 ali kırgız 274 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş Bey, 2 gün önce İstwest\'in satış ofisin

Soru

Selamlar Tebernüş Bey, 2 gün önce İstwest'in satış ofisinde 395.000 TL fiyat verilen 3+1 daireye bugün 465.000 TL istediler. Daha önce bize söyleen şey; "1 Mayıs'tan itibaren %8 zam yapılacak" idi. Bugün ise 2 gün üstüste %8 zam yapıldığını söylediler. Biz de açıkçası vazgeçmek zorunda kaldık. Biz sadece biraz düşünmek istemiştik halbuki... Evet, hızlı davranmadık ve treni kaçırdık. Ancak bu olay ticari açıdan ne kadar etik?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 16:54 Nedim Karlı 274 Kişi okudu

ben ev almak istiyorum bana nasıl yardımcı olabilirsiniz ukrad

Soru

ben ev almak istiyorum bana nasıl yardımcı olabilirsiniz ukrada almak istiyorum 2+1 almak istiyorum net fiyatları bilmiyorum bunların bilgisini nerden alabilirim kayıt olabailirim..nerelerde yapıyor ukra evleri

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 20:47 gülay erol 273 Kişi okudu

merhaba, özyurtlar inşaat n-towers projesinde 2+1 ev almayı d

Soru

merhaba, özyurtlar inşaat n-towers projesinde 2+1 ev almayı düşünüyorum. ama konum olarak pek beğenmedim. siz ne düşünüyorsunuz bölgenin gelişmesi hakkında? ordan ev almalımıyım, değer kazanırmı, fiyatı uygunmu? yoksa başka yerleremi bakmalıyım? teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 22:52 dide keskin 274 Kişi okudu

MErhaba Sn. Tebernüş bey, İstwest\'te satış stratejilerini s

Soru

MErhaba Sn. Tebernüş bey, İstwest'te satış stratejilerini sordum. Projede yaklaşık her 100 dairede %8 artış yaptıklarını söylediler. Bu talebe kendilerininde şaşmış olduklarını gözlemledim. Selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2011 | 12:08 Selim Önder 274 Kişi okudu

merhabaş hemen taşınarak ayda 900-1000 tl ödeyrek ancak 20.00

Soru

merhabaş hemen taşınarak ayda 900-1000 tl ödeyrek ancak 20.000 tl peşinat ödeyerek bana Bhaçeşehir esenyurttan önerebileceğiniz proje varsa çok sevinirim.şimididen teşekkür..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2011 | 23:17 BELMA ERYILMAZ 274 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba sitenizin sıkı takipçisiyim. dönem dö

Soru

Tebernüş bey merhaba sitenizin sıkı takipçisiyim. dönem dönem soru sorsamda devamlı izliyor ve bilgi ediniyorum.hizmetinize yürekten teşekkür ederim.sitenizi takip eden arkadaşlara bir katkıda bulunmak istiyorum. nish adalarda kisıkıntıları okuyorum. ordan yola çıkarak katkıda bulunmak istedim. yatırım yapmak isteyen arkadaşlar büyük sitelerin içinden geçen yolları ve konumlarını yatırım yapmadan araştırsınlar.büyük çoğunluğunun yolları kamuya terk yollardır bulundukları ada üzerinden site olarak konumlandırabilirler.yaşam başladımı gerçekle baş başa kalıp üzüntüleri derinleşiyor.bitmiş proje ise yönetim planını istesinler yatırımı devam eden proje ise belediyeden bilgi alabilirler. sadece şikayet ve soru şeklindeki platforma bende böyle katkıda bulunmak istedim.teşekkürlerimle...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mayıs 2011 | 13:37 Bülent Beyaz 274 Kişi okudu