Merhaba Tebernus Bey,sizi gec takip etmeye basladim ama sayenizde

Soru

Merhaba Tebernus Bey,sizi gec takip etmeye basladim ama sayenizde my world europe ile ciddi prim yapma imkani yakaladim ve hicbir ucret talep etmediginiz yardimlarinizla,fikirlerinizle istiklal caddesinde iki kucuk yatirim yaptim.Cok tesekkur ederim.Sizi takip etmeden once innovia 2 ve fiside birer adet 1+1 almistim.Innovia 2 gecde olsa teslim aldik.Son zamanlarda dikkatimi ceken bir Fiyapi olayi var.Fikret Beyin tasarlanarak karalandigini ve bu yipratmanin blincli yapildigini dusunuyorum.Kendisini az once aradim ve gorustuk.Arkadaslara soruyorum,hangi buyuk projler yapan kisinin sizinle direk dialog kurdugunu gordunuz.44 bin den baslayan fiyatlar ile daire yapti ve bunlari teslim etti,ediyor ve edicek.Allahinizi severseniz daha ne olsun.Bizim insanimiz cok garip bakinizi ben innovia 2 de dairemi 8 ay gec teslim aldim,kimsenin sesi fiyapidaki gibi gur cikmiyor.Tabiki size cok tesekkur etmemiz lazim,Fikret Bey ile direk temas kurmamizi sagladiniz.Ben Fikret Beyi tesekkur icin ve kutlamak icin aradim.Bu kadar kimsenin uzerine gidilmez,dag olsa dayanmaz.Filife da arkadaslar magdur olmustur,dogru ama suclu firma degil,belediyedir.Kendi sattigi arsada,kendi degisiklige gitmistir.Fiyapinin teslim ettigi dairelere bakiniz ,projelere bakiniz.Ne olur biraz da takdir etmeyi ,tesekkur etmeyi bilsek...Sikayet olacak tabi,ama dairelerini teslim alanlar hic memnun degiller mi ...Adil olalim lutfen heralanda.Saygilarimla Mehmet Can

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2011 | 15:40 Mehmet Can Gureken 274 Kişi okudu

Merhaba Tebernus bey,Konut sektöründe arz fazlası sebebi ile 4

Soru

Merhaba Tebernus bey,Konut sektöründe arz fazlası sebebi ile 400 bin konutun boşta olduğunu artan dolar ve Euro sebebi ile bir çok inşaat firmasının kapılarına kilit vurma noktasına geldiğine dair haberler bulunmaktadır. Bu konuda düşünceniz nedir?Semerkand Line projesi bu kapsamda değerlendirirsek herhangi bir kriz yaşanabilirmi.Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2011 | 14:40 Ahmet Selvi 274 Kişi okudu

Merhaba Tebernus bey , iyi aksamlar , startowers projesi ile ilgi

Soru

Merhaba Tebernus bey , iyi aksamlar , startowers projesi ile ilgili sorulari ve verdiginiz cevaplari okudum. Bir cok vatandasin `` metrekaresi 1000 tl uygunmu tebernus bey ``cevabinizda diyorsunuzki``hatirladigim kadariyla bu proje satisa ciktiginda daha yuksek fiyatlarla satiliyordu. Bu fiyatlar cok uygun``diye cevaplamistiniz. Benim sorum su sekilde olacak , biz startowers projesi satisa ciktiginda metrekaresi 1.100 tl civarinda ozaman itibariyle en ucuz olan 3+1 bir dairereye girdik. Ama sorulan sorulardanda goruyorumki gecen bir yil icersinde firma fiyatlari asagiya cekmis . Bu durumu anlamakda zorlaniyorum. Nasil olurda firma topraktan girenlere yuksek fiyattan ,bir yil sonra projeye girenlere daha ucuza verir.Bu nasil bir satis ve pazarlama mantigi , bu konu cercevesindeki bilgilerinizi bizlerle paylasirmisiniz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Ağustos 2011 | 01:13 Gokhan Koyunlu 274 Kişi okudu

Merhaba, Avrupa yakasında yeni yapılan plaza v.s projelerden k

Soru

Merhaba, Avrupa yakasında yeni yapılan plaza v.s projelerden küçük bir ofis almak istiyorum hangi projeleri önerebilirsiniz mesela Merter Garage tower hoşuma gitti ama fiyat çok yüksek ayrıca ben uygun fiyatla alıp uzun vade de değerlenmesinide istiyorum tavsiyelerniz için şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ağustos 2011 | 12:21 ÖZGÜR ÖNDER 274 Kişi okudu

tekrar yine ben basınızı ağrıtıyorum fakat ay ışığı va

Soru

tekrar yine ben basınızı ağrıtıyorum fakat ay ışığı vadi evleri ve altun yapıya ait olan almira resıdence lokasyon suna kı satıs degerlerı nedır alt yapısı tamamlanabilecek işler mi zamanında fırma garantısı olan fırmamıdır acaba

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2011 | 06:35 can akcalı 273 Kişi okudu

bizim evin bitişiğine mütahit ev yapmak istiyor,belediye bizim

Soru

bizim evin bitişiğine mütahit ev yapmak istiyor,belediye bizim evin hizasına kadar izin vermiş fakat komşularından izin alınması halinde bahçeya doğru 1.45 m kadar uzatabiliyormuş,bu durumda bizim evin balkonunu kapatıyor,zaten diğer tarafıda bu şekilde kapalı.Biz izin vermek istemiyoruz ancak bizim ev 4 katlı ve gecekondu, arsa tapusu var ancak elektrik suyu var. bulunduğu mahalle tümü böyle son iki üç yıl içinde yapılanlar hariç.üç katı yapalı 20 yılı geçti 4.kat inşaat aşamasında.izin vermememiz durumunda mütahhit bizi şikayet edeceğini beyan eder.SORU1biz izin vermezsek mütahit 1.45 cm uzatabilirmi,uzatması halinde bizim ne yapmamız gerekirsoru2bizim evi şikayet etmesi durumunda evimiz yıkılırmı yada bize ne gibi yaptırımlar gelir;bu konulardan sizden hukuki bilgi desteği rica ediyorum.Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Eylül 2011 | 20:30 talip şengör 274 Kişi okudu

merhaba ben 1 hafta önce bahçeşehir ıspartakule avrupa konutl

Soru

merhaba ben 1 hafta önce bahçeşehir ıspartakule avrupa konutlarına taşındım.iş yerim şirinevlerde şimdilik araba ile gidip geliyorum fakat otobüs kullanmam gerekicek sitenin önündeki ıspartakule konutları durağından kaç numaralı otobüs geçmekte bilgilendirirseniz çok sevinirim.soruma cevap bulamadığım içinde sizden yardım bekliyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2011 | 15:42 İLKNUR ÜLKÜ 274 Kişi okudu

Güaydın tebernüş bey benim sorunum hisse tapulu arsamız var,

Soru

Güaydın tebernüş bey benim sorunum hisse tapulu arsamız var,5 ortak içimizde işgalci vardı mahkeme kararı ile evi yıkılacak tüm masraflarıortak olarak arsa payına göremi yoksa 5 emi bölmemiz gerekir,avukat,vs.masraflar var imiş ortaklar herkesin arsa metre karesine göre para isteniyor.teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2011 | 08:49 mehmet ali türkan 274 Kişi okudu

Temernüs bey merhaba. Dap yapının dalga projesinin lansmanı h

Soru

Temernüs bey merhaba. Dap yapının dalga projesinin lansmanı henüz yapılmadı sanırım. Lansman sonrası fiyatlarda ki değişim beklentiniz nedir.? Prim potansiyeli hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Eylül 2011 | 13:32 AZİZ DOĞAN 274 Kişi okudu