tebernüş bey iyi akşamlar sitenizi ve yazılarınızı devaml

Soru

tebernüş bey iyi akşamlar sitenizi ve yazılarınızı devamlı takip etmekteyim ahmet duman bey tarafından haksız bir eleştiriye uğradığınızı düşündüğüm için bir kaç şey 'de ben yazmak istedim yatırım yapmayı düşündüğümüz için ve inşaat sektöründen bilgi sahibi olmam için havadan emlak sitesini devamlı takip ediyorum.ücretsiz evimize gelen bu hizmetin ve bilginin karşılığı için size tekrar çok teşekkür ediyorum. ağaoğlu ayazmadan bizde bir yer aldık tüm inşaat firmalarının resimlerini ve çalışmalarını takip ediyorum. ve yatırım yapmak veya oturmak isteyen herkese şunu söylüyorum. ağaoğlu ayazmanın havadan emlak sitesindeki son resimlerini lütfen açın bakın firmanın büyüklüğünü görün şantiyede onlarca iş makinası onlarca kamyon ve çalışmanın hızına bakın,haksızlık yapmım birde avrupa konutları markası... bu piyasanın 2 büyüğünün projeleri boşuna satışa çıktığı gün kapış kapış gitmiyor.sizi izleyenlere önerim bu değerli şantiye resimlerini izlerlerse ne kadar özel bir hizmet yaptığınızı anlayacaklar ve daha sağlıklı karar vereceklerine inanıyorum tekrar çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Ocak 2011 | 00:09 Bülent Beyaz 272 Kişi okudu

Tebernüş bey,Teknik Yapı\'Nın kazandığı TOKI\'nin tuzla ar

Soru

Tebernüş bey,Teknik Yapı'Nın kazandığı TOKI'nin tuzla arsası, dün çekilişi yapılan Emlak Konut'un Tuzla Aydınlı'daki yerine yakın mı?Tam olarak nerdedir?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2011 | 16:03 Tahir Günelli 271 Kişi okudu

sayın tebernus bey;ukra city den ev almak istiyorum.nasip olursa

Soru

sayın tebernus bey;ukra city den ev almak istiyorum.nasip olursa ilk evim olacak.sorunsuz bir şekilde evimizi teslim alabilirmiyiz.sizin bu firma hakkında değerli görüşleriniz nedir? kolay gelsin , iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2011 | 10:51 zafer uluyol 272 Kişi okudu

Bugün emlakkulisi.com da validesuyu konutları ile ilgili haberi

Soru

Bugün emlakkulisi.com da validesuyu konutları ile ilgili haberinizi gördüm.. Daha öncede(yaklaşık 2ay)buranın havadan fotoğraflarını yayınlayacağınız söylemiştiniz.... konu ile ilgili yayaınlama oldumu ben mi kaçırdım.. yada ne zaman yayınlarsınız acaba....Emekleriniz ve değerli fikirleriniz için Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 12:59 Emre DEMIR 272 Kişi okudu

Tebernüş Bey aksam aksam soylemek ıstedıgınız yanı yarım

Soru

Tebernüş Bey aksam aksam soylemek ıstedıgınız yanı yarım kalan atasozunu ben zıhnımde tamamladım benı cok guldurdunuz ALLAH ta sızı guldursun)))yanı soylenen sozlere atasozlerını vaya nasrettın hoca fıkralarını konuya cok yakın baglıyosunuz sızı tebrık ederım hayırlı aksamlar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2011 | 19:26 Kerim Şen 272 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Avrupa konutları satış rakamları elini

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Avrupa konutları satış rakamları elinize geçtimi?Halkalıda 5 yıl için, iyi bir projeden yapılmış olan yatırım faizler bu seviyede kalsın kalmasın zarar ettirimi?Fazla bir kar beklentim yok enflasyon oranında kazandırsın ve kira çarpanı iyi olsun yeter.Tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2011 | 11:36 Dursun Karaali 271 Kişi okudu

arkadaşım fazla kasmaya gerek yok.. güle güle otur ama tabi k

Soru

arkadaşım fazla kasmaya gerek yok.. güle güle otur ama tabi ki atakent2 daha cazip.. daha ucuza, bitmiş, hazır kiracılı ev.. mantık gayet basit.. karşısında o varmış bu varmış vs sanki etileri bebeği anlatıyo ) .. yokuşun bittiği yerde yani sitenin 100 metre yukarısı bildiğin varoş semtin göbeği, arada yol mol da yok.. projenin fiyatlarına bak, bu ne perhiz bu ne lahana turşusu..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ocak 2011 | 22:40 Bilmeyen 271 Kişi okudu

Günaydınlaar herkese ve özellikle Tebernüş bey\'e, (\'Good M

Soru

Günaydınlaar herkese ve özellikle Tebernüş bey'e, ('Good Morning Vietnam!')İbrahim bey'i sabah sabah darıltmışız galiba; Ben sadece 'Atakent2 aynı fiyata şu anda hazır oturulur durumda iken bu Atakent3 ün tılsımı nedir' gibi sorulara, - Atakent mah. 3.Etap'ta 10 yıldır oturan biri olarak - kendimce cevap vermeye çalıştım..Bu arada hakkınızı teslim etmek lazım; Atakent-2'nin arsası daha ucuz-du-, Atakent-3'ün (arsa) ihale bedeli'nin daha pahalı olduğunu duyduk, okuduk (Taaahut edilen gelir 880.000.000 TL!) Bu arada Tebernüş bey, sabrınıza ve hızınıza hayranım (Tuvalette bile 'smart phone'nuzdan soruları cevapladığınızı zannediyorum;-))Bu arada şöyle bir hayal kuruyorum Bu sitenin müdavimlerini bir kutlama (kokteyl, balo) ile tanıştırıyorsunuz ama bunu maskeli balo sanarak insanlar maskeleriyle gelip - nickname'lerini gösteren kartvizit'lerini de elbiselerinin üzerine iliştirerek - burada da 'Emlak Kulisi' yapıyorlar; nasıl fikir;-)) Selamlar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ocak 2011 | 10:26 Bir Bilen 272 Kişi okudu