MARMARAY'IN İLK DURAĞI HALKALI MI YOKSA BAHÇEŞEHİR Mİ? BİR

Soru

MARMARAY'IN İLK DURAĞI HALKALI MI YOKSA BAHÇEŞEHİR Mİ? BİR SORUYA VERDİĞİNİZ CEVAPTA MARMARAYIN BAHÇEŞEHİRE UZANACAĞINI İFADE EDİYORSUNUZ. TEŞEKKÜRLER

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2010 | 09:22 Bülent Demir 271 Kişi okudu

tebernüş bey hayırlı günler dilerim.. Sorum genel olacak bel

Soru

tebernüş bey hayırlı günler dilerim.. Sorum genel olacak belki ama büyükçekmece hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum.güvenlikli - havuzlu - çok yeni binalar yapılmış durumda.. Birkaç tane inşaat firması burda oldukça güzel yerler yapmış. costa residenze denen bir site varki manzarası boğazın manzarası kadar güzel.. 4 1 200 metrekare daireye full deniz manzaralı 665.000 tl isteniyor.Havuzlu-kapalı otoparklı-güvenlikli.. Bu fiyatı örnek olarak verdim size büyükçekmecenin prim potansiyeli hakkındaki görüşleriniz için... Marmarise çok benzetiyorum ve burda yaşamak istiyorum ama nerden nasıl ev almam gerektiğini bilemiyorum.Önerebileceğiniz siteler mevcutmudur bu bölgede.. çok teşekkür ederim. Saygılar sunarım...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Nisan 2010 | 10:52 hakan çelik 272 Kişi okudu

Selamlar Tebernüş bey, gayrimenkul alım satım vergisi konusun

Soru

Selamlar Tebernüş bey, gayrimenkul alım satım vergisi konusundaki değerli fikirlerinizi almak isterim. Bana göre çok fazla. Şu an herkes yatırım amacıyla gayrimenkul alıyor ama 5 yıl geçmeden satış yapılırsa yapılan kara ve üfe endeksine göre değişiyor ama karın ortalama 'sini vergi olarak beyan etme zorunluluğu var (tapu harcı da cabası) aksi taktirde yakalanılırsa cezası çok daha fazla. Sanırım yakın zamanda bu işlerden canı yananların haberlerini sık sık okuruz.Bence gayrimenkul şirketleri vergiyi düşürme konusunda lobi çalışması yapsınlar veya 5 yıl olan süreyi kısaltsınlar aksi taktirde kısa vadeli yatırımın da cazibesi azalır gibi. Kendinize çok iyi bakın lütfen.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Nisan 2010 | 09:04 ibrahim kara 272 Kişi okudu

Tebernüş Bey Merhaba, öncelikle Fiyapı soruma verdiğiniz yan

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, öncelikle Fiyapı soruma verdiğiniz yanıt için teşekkür ederim. Bilgi sahibi olabileceğinizi düşünerek Sinpaş ile ilgili bir sorum olacak size. Sinpaş grubuna ait Ümraniye Çakmak lokasyonunda 83.655 m2 bir arazi var (Soyak Yenişehir Bambu ve Şelale Evlerinin yanı, Ataşehir finans merkezi ve E80 otoyolu arasında kalan alan). Firma 2002 civarı arsa sahiplerinden vekaletleri toplamasına ve üzerinden 8 yıl geçmesine rağmen alanı projelendiremedi. Firmayı aradığımızda net bir yanıt alamıyoruz, çalışmaların devam ettiği şeklinde dönüşte bulunuyorlar. Diğer pay sahiplerinden öğrendiğimiz kadarıyla alana imar izni çıkmadığı ve bu nedenle projenin planlanamadığı, bazı arsa sahiplerininde firmayla mahkemelik olduğu söylemleri var. Konu hakkında bilginiz varsa paylaşımınız için şimdiden teşekkür ederim. Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2010 | 16:40 Engin IŞIK 272 Kişi okudu

Toki kentsel dönüşüm projesinde evi olan bir şahıs evini sa

Soru

Toki kentsel dönüşüm projesinde evi olan bir şahıs evini sata bilirmi tapusu yok satarsa hangi şartlarda satar işlemleri nasıl yapacak satması için acıklarmısınız.alan şahıs nelere dikkat etmesi lazım.selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Haziran 2010 | 19:31 ayşe dinç 272 Kişi okudu

Daha kötü konum dememin sebebi, ağaoğlu projesi ileride değe

Soru

Daha kötü konum dememin sebebi, ağaoğlu projesi ileride değerleneceğini düşündüğüm göl manzarasına hakim, yola yakın, avrupa konutlarının önünde ise ileride kimbilir nasıl projeler boy gösterecek ve göl cazibesini yitirecek.. Ayrıca yanlarında yeni yapılacaklara göre nispeten eski konut projeleri yerleşmiş bile.. Sizin de belirttiğiniz gibi yola yakın tarafa yapılacak yeni konut/ticari yapılar veya avm ağaoğlu için bir avantaj daha.. avrupa konutlarının bu fiyatlarda ev satmasının sebebi önceki 3 projesi.. yoksa 4-5 sene önce böyle tanınmayan bir firma iken atakent 1 i neredeyse fiyapı fiyatlarıyla sattı.. malzeme kalitesinde büyük farklar olmayacağına göre o parayı sırf markaya vermek gereksiz bence.. ağaoğlunun daha iyi bir marka değeri (süper marka seçildi), daha uygun fiyatı, daha iyi bir manzara konumu olduğunu düşünüyorum.. uzun yazdım madem bir soru daha sorayım ) fiside hakkındaki son gelişmeler nedir? 5 aydır örnek daireyi bitiremediler, fiyatlarında bi değişiklik ön görüyo musunuz? inşaat hızı sizce nasıl? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Haziran 2010 | 15:28 Cem Kartal 271 Kişi okudu

cevabınız için tşk.ler. FİLİFE stüdyo daireler ile ilgili

Soru

cevabınız için tşk.ler. FİLİFE stüdyo daireler ile ilgili sorunuma biraz daha açıklık getirmem gerekir.Ben 8.5.'te bin ve 10.5'te 10 bin lira ödeme yaptım.kalanını 30.5.'te odeceğim sırada iptal olayını öğrendim.İsteleri üzere dilekçe yazarak paramın iadesini talep ettim.Israrıma rağmen parayı hemen iade etmeyeceklerini önce en geç 21.6 daha sonra da bu tarihten itibaren ödeyeceklerini söylediler.Dün aradığımda ise sorun yaşadıklarını belki 15.7'ye öde.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Temmuz 2010 | 08:56 atakan erdoğan 272 Kişi okudu

merhaba,öncelikle böyle bir misyon üstlenip bizlere ışık tu

Soru

merhaba,öncelikle böyle bir misyon üstlenip bizlere ışık tuttuğunuz için teşekkür ederim..yapımı devam eden taxit center'da efes pup veya barnies cafe düşünüyorum.sizce bu işi özellikle efes pup işinin bu bölgede tutma şansı nedir?taxit center kiralama ile ilgili bir adres veya telefona ulaşamadım bana bu konuda da yardımcı olursanız sevinirim.ilginize teşekkür eder,çalışmalarınızda başarılar dilerim..fatih aktaş

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Temmuz 2010 | 11:11 fatih aktaş 272 Kişi okudu

selam tebernüş bey fiyapının filıfe projesinin lokasyonu nas

Soru

selam tebernüş bey fiyapının filıfe projesinin lokasyonu nasıl yapımı süren torunlar avm autoport gül inşaat yakınmı vs yardımcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2010 | 11:16 murat yıldırım 272 Kişi okudu