iyi akşamlar Tebernüş bey.özyurtlar inşaatın esenyurttaki p

Soru

iyi akşamlar Tebernüş bey.özyurtlar inşaatın esenyurttaki projelerinden Nmerkezde 30 m2 dükkan 250 bin tl.almayı düşünüyorum.ne yapayım Tebernüş abi.konum olarak fena değil.ama sizin gözlemleriniz çok önemli.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2011 | 23:23 CANER EREN 270 Kişi okudu

Merhaba,Her zaman mantığımla yatırım yaptım hepte iyi kazan

Soru

Merhaba,Her zaman mantığımla yatırım yaptım hepte iyi kazandım. Kaçırdığım fırsatlarda oldu. Sizin hesabınıza karşı değilim zaten matematik o fiyattan satıldığında para kazandıracağını söylüyor. Benim düşündüğüm o bölge 24 ay sonra fiyatlar bugünkü batı ataşehir fiyatlarını yakalar mı? Bu noktayı da düşünmek lazım bence alım yaparken. Yoksa ben kesinlikle bu fiyatlara gelemez diye bir şey demiyorum. Bunu kimse söyleyemez zaten. Örneğin my world europe da ilk satışa çıktığında peşinatı az tutup geri kalan bedele uzun vadeli kredi kullanıp alabildiği kadar çok konut alanlar çok kazanmış ve kazanacak olabilir )) Güzel bir gün olması dileğiyle.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 11:24 ali kırgız 270 Kişi okudu

Merhaba;Arsa tapulu 180.000 TL ye ev alma düşüncem var rayiç

Soru

Merhaba;Arsa tapulu 180.000 TL ye ev alma düşüncem var rayiç bedeli 30.000 TL'miş çevremdekiler biraz harcı fazla öde 150.000 gibi bir değer yap diyorlar..Yarın öbür gün sorun olursa devlet ile ilgili istimlak kentsel dönüşüm projesi olursa dgibi daha iyi olur diyorlar.. Sorum şu aynı apartmanda 150.000 gibi değerli olanla 30.000 değerli olana anı muamele olur mu gerek varmı böyle bir şey yapmamıza..Ayrıca alıcı ve satıcı da bu satış bedelini ödermi yoksa alıcımı öder bu harcı ?tşk. iyi çalışmalar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 11:44 kemal kocaaydın 270 Kişi okudu

merhabalar tebernus bey. su siralar 140 binler mertebesinde yatir

Soru

merhabalar tebernus bey. su siralar 140 binler mertebesinde yatirim maksatli gayrimenkul almayi dusunmekteyim. acaba nereler daha cok prime acik olur? mesela yatirim maksatli dusunuyorsan 1+1 daire bak diyorlar. sizce bu mantikli midir? alinacak daire mesela cekmekoy sancaktepe gibi bolgelerde mi daha karli olur yoksa maltepe, kartal, kurtkoy veya pendik gibi bolgelerde mi? ileride kiraya vermek acisindan hangi bolge daha avantajli olur?mesela az once nish adalarin fiyatlarini inceledim. 1+1 icin 144 bin ile 238 bin lira mertebesinde deniliyor. bu fiyatlardan daire alinir mi? ilerde prim yapar mi gercekten?cok soru sordum galiba. bu konuda kafam baya karisik)) simdiden tesekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2011 | 12:00 fatih koksal 269 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba,Soyak Olympiakent\'te yatırım amaçlı 1

Soru

Tebernüş Bey merhaba,Soyak Olympiakent'te yatırım amaçlı 1+1 daire almak istiyorum. Size 3 sorum var1- 2. etapta 60 m2 1+1 fiyatı 150-155 bin arası, üzerine emlakçı ve tapu masrafını eklediğinizde 160 bine geliyor. 700-750 TL arasıkira getirisini düşündüğümüzde makul mü?2- Çarşı, ulaşım vs kolaylıkların olduğu 1. ve 3.etapta aynı konutlar 165-170 bin TL arası ama kira getirileri benzer düzeylerde. Ayrıca ilk maddede belirttiğim etabın tam karşısında temapark projesi var, emlakçılar bu etabın daha çok değerleneceğini söylüyorlar. 15-20 bin TL fark vermeye değer mi? 3- 135 bine 58 m2 giriş daire satışı da var, kirasına 650 TL diyorlar. Bunu mu tercih etmeliyim. Şimdiden teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2011 | 11:34 Isil Bingol 269 Kişi okudu

Acaba Halkalı projelerinden ev alanlar bu bölgenin ulaşımıyl

Soru

Acaba Halkalı projelerinden ev alanlar bu bölgenin ulaşımıyla ilgili ciddi bir araştırma yaptılarmı.? Halkalı da son dönemlerde konut projesilerinin sayısı gün geçtikçe artarken bu bölgenin ulaşım sorunu ile ilgili 3.Etap ın arkasından açılan yolun dışında başka bir çalışma yok.Halkalı da en büyük sorun şehre gitmeyi sağlayan ana çıkışların yetersizliğidir.Nüfusu yakın zamanda 50 bini geçecek Halkalı da oturup saat 08.00 0900 saatleri arasında 2 km lik mesafeyi katedip İkitelli köprüsü üzerinden şehre gitmek isterseniz en az 20 dakikanız trafikte geçecektir.Aynısıkıntılı durum maalesef akşam eve dönüş saatlerinde de yaşanmakta..Halkalı da ev alacaklar evden önce bu trafik sorununu iyice düşünsünler.Şayet Halkalı ya toplu taşımacılık (metro ,raylı sistem,)getirilirse o zaman Halkalı belkide İstanbul un en gözde semti olacaktır. Aksi takdirde AKP nin bir türlü istediği oyu alamadığı Atakent bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da uzun süre Belediye den üvey evlat muamelesi görmeye devam edecek olup, büyük istek ve zevkle aldığımız evlerimize gidip gelmek bizlere büyük sıkıntı yaşatmaya devam edecektir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 23:07 Ali AK 269 Kişi okudu

Selamlar tebernüş bey yeni yapılar yeni projerler derken eski

Soru

Selamlar tebernüş bey yeni yapılar yeni projerler derken eski bir yapıda 3 adet toplamda 70m2 net dükkan buldum toplamı 125 00 tl 3 dükkanın kira geliri 1 100 tl yanlız müstaki ev tapusuna sahip fiyat çok uygun sizin görüşlerinize ihtiyacım var. saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 20:46 Gökhan KALKAN 270 Kişi okudu

Cevabınız için çok teşekkürler.Bilgi kirliliği var biraz S

Soru

Cevabınız için çok teşekkürler.Bilgi kirliliği var biraz Sarıyerin en güzel yerinde de olsa (5.kat 3 kata kadar izin olan bölgede) tapusuz satılamayacağı, satılsa bile 50-60000 tl gibi değerinin çok altında satılacağı söyleniyor.90 metrekare ev,2+1,salonda deniz manzarası var,gerçi eski bina rutubet sorunu var iç mantolama gerekiyor,180-250.000 aralığında satmak mümkün müdür bu şartlarda sizce?iyi çalışmalar dilerim saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 21:23 Sevda Candemir 269 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, 4 yıl önce Kayışdağı\'ndan deprem y

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, 4 yıl önce Kayışdağı'ndan deprem yönetmeliğine uygun 1+1 yüksek giriş daireye 65.000 TL'ye satınalmıştım (55 m2)Daire 4 yıldır 450TL'ye kirada. Dairenin borcu bitti. Bende kirada oturuyorum. Avrupa yakasında oturmam gerekiyor. Burayı satmak mı mantıklı olur? avrupa yakasında 150-180 Bin arası nerelerde daire almak mantıklı olur? Yardımınız için teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 18:33 eral köseoğlu 269 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Gazi Mahallesinde inşaatı baslanan ama u

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Gazi Mahallesinde inşaatı baslanan ama uzun süredir duran forum projesi ne asamada,inşaat neden durdu,üçüncü köprü güzergahında oldugu icin mi,sizce o projeyi bir şekilde bitirirler mi,yoksa baslanan insaatı tamamen yıkıp farklı bir şeyler mi olur.İlginize teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 18:41 Serhat Kara 270 Kişi okudu