nişantaşda daire

Soru

İyi günler Tebernüş bey, Nişantaşda brüt 140 metrekare daireyi 750.000 TL alıp, 3000 liraya kiraya verdim, oldukça merkezi bir yerde, bu rakam sizce idealmidir

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2014 | 21:00 Ali Nur 270 Kişi okudu

YEŞİL İNŞAATTAN PARAMI NASIL ALABİLİRİM.

Soru

Değerli TEBERNÜŞ Bey. İnnovia 4 e 2011 girdim teslim geçikeceğinden dolayı güvenim de sarsıldığı için haziran 2013 te fesh sözleşmesi imzaladım.6700 tl ceza i şart uygulandı kalan 63000 tl(Atmışüçbin) dairem eylül ayında başka birine satıldığı halde iade edilmedi.17 aralık ödenecek sonra 24 aralık ödenecek ,sonra yılbaşından sonra ödenecek dendiği halde hala paramı alamadım. Sözleşmede daire yeni birine satıldığından itibaren bir ay içinde ödeme yapılır maddesi var.paramı nasıl alabilirim.teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ocak 2014 | 11:31 GÜLAY BOZKAYA 269 Kişi okudu

%1 KDV

Soru

Sn Tebernüş Bey Bizi bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Yeşil İnşaat İnnovia 2'den 2+1 daire aldım.Senetler bitti ve tapu işlemlerine başlayacağız.. %1 lik Kdv bedelini ben mi ödemeliyim yoksa yeşil inşaat mı? İlginize teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2014 | 13:40 Battal KARABAŞ 270 Kişi okudu

gayrımenkul

Soru

gursel bey öncelikle tesekkürler.bizim sivasta 25 donum bir tarlamız var babam ve iki halamın adınaydı babam vefat ettigi için bizim adımıza intıkal etmıs durumda suan..halamın 1 tanesi,kardeslerım ve annem noterde esime vekalet vererek bana devrettıler..suan halamin 1 tanesi ve benim adıma arazi..fakat suan hisesi olan halam beni dava etmiş paylı mulkıyete diye e devletten gördum. henuz cagrı kagıdı gelmedi ama..ben k.marasta oturuyorum.atamam oldu yakındada sırnaga gidecem ifademi sırnakta verme imkanım varmı..illa sıvas'amı gitmem gerekir..gidemezsem neolur..tesekkurler.

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
07 Şubat 2014 | 18:48 bekir yagcı 269 Kişi okudu

OY BİRLİĞİ-OY ÇOKLUĞU

Soru

MERHABA EFENDİM... KENTSEL DÖNÜŞÜM KAPSAMINDA BİNAMIZ YENIDEN YIKILIP YAPILACAK... BENİM DAİREM ÜST KAT VE DUBLEX YAPMAK İSTİYORUM 12 DAİRE İLE ŞEREFİYE KONUSUNDA ANLAŞTIK YALNIZ İKİ DAİRE KARŞI ÇIKIYOR ŞEREFİYEYİ DAHA FAZLA İSTİYOR .... SORUM EFENDİM KARAR DA OYBİRLİĞİMİ ARANIR YOKSA OY ÇOKLUĞUMU İLGİ VE ALAKANIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2014 | 22:22 HAKAN BAL 270 Kişi okudu

antalya

Soru

merhaba, antalyada konyaaltında 1+1 55m2 4 katlı binanın 2. katı 55.000 satılık 2 ay sonra başlanacak yapımına 12 sonra teslim. anahart teeslim fiyatı 105.000 diyolar... sizce nasıl tebernüş bey , saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Şubat 2014 | 11:52 mert yılmaz 269 Kişi okudu

Apartman çatısı

Soru

Evim dört katlı apartmanın en üst katında. Apartman yapılırken çatı yapılmamış.Üst betondan sürekli su alıyor. ev oturulacak gibi değil. Çatı yapılması konusunda yönetime yapılan teklifler kabul görmedi. Her katta üç daire mevcut. Yönetim Mantolama yapılmasını düşünürken, çatıyı düşünmüyor. bu durumda ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkür eder, başarılar dilerim. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mart 2014 | 17:37 Musa Saruhan 269 Kişi okudu

tesis yönetimi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Gün geçtikçe gelişen gayrimenkul piyasasında tesis yönetimi ile ilgili profesyonel hizmetlerin ve firmaların bu gelişime uyum sağlayamadığını ve sektörün yeteri kadar büyümediğini düşünüyorum.Ama gayrimenkul piyasasında bu sektörün pastada çok büyük bir paya sahip olduğu kanısındayım.Size sorum şu olacak?Beni başlangıç aşamasındaki bir girişimci olarak düşünün.Tesis ve site yönetimi ile ilgili bir firma kurup sektöre giriş yapmak istiyorum.Sizce düşüncelerimde haklılık payı var mıdır?nereden başlamam gerekir ve tavsiyeleriniz nelerdir?Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2014 | 16:14 Caner NİKELAY 270 Kişi okudu

Değer artışı

Soru

Merhaba Ahmet bey,Ben 16.03.2010 tarihinde 43.000 Tl. Raiç bedelle (Belediyedeki emlak değeri)bir daire aldım.13.03.2014 tarihinde 88.700 Tl. Raiç bedelle(Belediyedeki emlak değeri) sattım.Raiçe göre 45.700 Tl .Kar etttim.1800 Tl. Tapu harcı ödedim Sorum;Değer artış Vergisi ne kadar olacaktır ? Beyannameyi 2015 Martındamı vereceğim. Ben yeniden bir daire alırsm vereceğim bedel vergiden Muaf olacakmı? Alacağım daireyi eşimin üzerine alırsam varsa muafiyetten yararlanabilirmiyim. Benim Başka dairemde var.[Bilgi için) Belirttiğim konularda bilgiverirseniz memnun olurum.Saygılarımla. Ahmat TAŞCI

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
19 Mart 2014 | 19:18 Ahmet TAŞCI 269 Kişi okudu

kira bedeli

Soru

Gümüş City'den daire aldım.Daire yapımında gecikme olduğundan dolayı ne zaman kira bedeli alabilirim ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2014 | 00:36 Nihat Çamurcu 269 Kişi okudu