merhaba ben esenyurt daki konutlardan ev almayı düşünüyorum
merhaba ben esenyurt daki konutlardan ev almayı düşünüyorum ve biraz direler hakkında geniş bilgi agını bana sunarsanız sevinirim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba ben esenyurt daki konutlardan ev almayı düşünüyorum ve biraz direler hakkında geniş bilgi agını bana sunarsanız sevinirim
Ev teslim alinirken;httpwww.emlakkulisi.comev_teslim_alirken_nelere_dikkat_edilmeli-78065.htmlGuzel bir yazi...Merak edenler icin...
Merhaba, benim silivri gazitepede 30 donum yerim var. Arsa havalimani istimlak bolgesinde. Nezaman istimlak olacagini ve istimlak bedeli hakkinda bilginiz varmi. Tesekkurler.
tebernüş bey merhaba,öncelikle vermiş olddugunuz değerli bilgilerden ötürü sizleri ilgi ile takip etmekteyim.Benim sorum bozcaadada tanıdık vasitasıyla 550m2 bir arsa buldum. fiyatı 7.000 tl. sizce yatırım için alınabilir bir rakam mı ( kenara atıp 5-6 yıl sonra emeklilikte bir villa vs.. yapıp kafa dinlenecek bir yer düşüncesi ön planda).teşekkür ederim
Tebernuş bey merhabalar.Kısa bir sorum olacak.Eston şehir 5. kısımda son durum nedir bilginiz varmı?teşekkürler
Tebernüş Bey, Kasımpaşanın insan yoğunluğu olan bir yerinde 45 m2 tabanlı,2 katlı, toplam 90 m2, müstakil tapulu, kira çarpanı 160 olan bir dükkan .Yatırım için uygunmudur. Kasımpaşa da gelecek yıllarda yeni projeler veya dönüşüm projeleri varmıdır. Teşekkür ederim.
merhabalar. Siszden haber bekliyordum inanın çok bunaldım zor durumdayım saygılar sevgiler
nezaman teslim olacak 5.etap 95m esenyurt 5.tap
tebernus bey merhabalar.tokiden yedeklerdeın ev sahıbı oldum fakat benım fıyat lıstem 420.99 tl odeme gosterıyor benım konut ıcın fakat aban zıraat bankasından bır msj geldıtemmuz 2011 donemsel artısı sonrası tokı taksıdınız 438,63+25,99 tl kdv dır dıye ben daha ılk taksıdımı odemeden baslamadan bole bısıy olabılırmı acaba ılk kez oldugu ıcın saskınlık ıcerısındeyım acıkcası ne yapmalıyım ( sımdıden cvp ıcın cok cok tskr ederım.
öncelıkle soru-cevaplarınızı ılgı ıle takıp edıyorum.ben kurtköyde ıkamet kıracı olarak ıkamet edıyorum ve danışmak ıstedığım konu toplamda 100-110 bin lira civarında param var ve hem yatırım hem oturmak amacıyla almak istiyorum.tecnopark ve havaalanına gelecek metro lokasyonu dıkkate alınarak alacağım 1+1 i hangi bölgede almalıyım? bildiğiniz gibi 3.köprü yolu akfırat,orhanlıdan da geçiyor emlak alımımı o bölgeyemı cevırmelıyım? teşekkür ederim