UKRA CİTY hakkında

Soru

UKRA CİTY de inşaatlar kaçıncı kata çıktı son teslim tarihi ve daha da önemlisi ruhsat problemleri halledildimi genel olarak beyliıkdüzünde ilginize şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Temmuz 2012 | 15:55 orhan tuğrul 229 Kişi okudu

Kanal İstanbul

Soru

Peki Tebernüş Bey, şahsi tecrübenize binaen soruyorum ve istirham ediyorum ; Sizce proje güzergahında Silivri'nin olma ihtimali nedir acaba.. Cevabınız benim için çok önemli...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ağustos 2012 | 15:13 Kemal Helli 229 Kişi okudu

Esenyurt sorununun BİMER e taşınması

Soru

Merhaba, siteniz vasıtası ile küçük bir örgütlenme yaparak Esenyurt mağdurları olarak BİMER e İst,B.Ş.Belediyesine her mağdur bildirim yapalım diyorum.sorunun çözümü için yetkilileri görev başına çağıralım.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Ağustos 2012 | 14:28 Mehmet Öztürkoğlu 229 Kişi okudu

İadat Ödemeyen Kiracı

Soru

Kiracımız iki yıllık apartman ortak giderlerini ödemiyor, fakat kirasını tam gününde ödemekte ,apartman yönetimi parayı bizden talip ediyor ne yapabiliriz?Ayrıca dairemizin banyosundan alt daireye su sızıyor kiracımıza bu sorunu giderip kiradan düşmesini söyledik fakat bunu yapmayıp ev sahibimiz izin vermiyor demiş.Şu an alt dairedeki ev sahibi bir aydır evinde oturamıyor ve mağdur durumda.Kiracımızı evden çıkarmanın ve borçlarını talep etmenin bir yolu var mı?_

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Ağustos 2012 | 20:07 yaşar gümrükçü 230 Kişi okudu

ŞİRKET ORTAĞI OLARAK MESULİYETİM

Soru

Ben bir Anonim inşaat şirketinin %51 hissesi olan ortağıyım.Şir- ketin yönetim kurulunda değilim ve şirkette herhangi bir görevim bulunmamaktadır. inşaat firması benim belgemle iş aldığında inşaat sırasında ve inşaat bitimi sorasında(İNŞAATIN YIKILMASI VEYA TEKNİK KONU- LARDA AKSAKLIK ÇIKMASI NEDENİ İLE HUKUKİ SORUNLA KARŞI LAŞILMASI DURUMUNDA ) hukuki olarak benim sorumluluğum olurmu ? yoksa sadece YÖNETİM KURULU VE TEKNİK PERSONEL ŞANTİYE ŞEFİ-PROJE MÜDÜRÜ V.S) mii HUKUKİ SORUMLU - LUK SAHİPLERİDİR .BENİMDE SORUMLULUĞUM OLURMU ? Yukarıda sormış olduğum sorular hakkında bilgi verilmesini rica eder saygılar sunarım, A.Kurtuluş Cüceoğlu mimar

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2012 | 13:08 Ahmet Kurtuluş Cüceoğlu 229 Kişi okudu

Fiside

Soru

Sayın kireçci bu sorular size yüzlerce kez sorulmuştur bu fiyapinin uçan kuşa borcu olduğu artık herkezce malum Esenyurttaki imar sorunu hallolsa bile ben bu adamların bu isin altından kalkamayacagini düşünüyorum . Esenyurttaki imar sorununu var peki Gebze'de ne sorun varda oradaki inşaat durduruldu. Bir ada yi satmakla bu kadar insana borcunu ödemeye yetecekmi bu aa satisindan gelen 36 milyon $ . Allah tüm Fiyapi mağdurlarının yardımcısı olsun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2012 | 15:05 Buğra yılmaz 229 Kişi okudu

Sanayi Sitesinde Dükkan

Soru

Merhabalar, Kurtköy sanayi sitesinde 80 m2 içerisinde kiracısı olan ve 500 TL kira getirisi bulunan biraz döküntü bir dükkanı 90.000 TL den yatırım amaçlı almak sizce mantıklı mıdır ? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2012 | 16:54 Barış DUMAN 230 Kişi okudu

bılgı

Soru

sayın kireçci ataman karına evlerınden 1+1 almak ıstıyorum pıyasa malum mkarlımı olurum bır ıflasa ndenk gelırmıyım korkuyorum karına degerlenırmı yardımlarınıza çok teşekkurler ..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2012 | 15:18 mustafa kılıç 230 Kişi okudu

Şaka mı?

Soru

Soruma bir kaç dakikada cvp almam 'şaka' gibi. Hemde bir Pazar gününde... teşekkür ederim. Keşke tapu müdürlünde ve belediyelerdede sizin gibi insanlar olsa... Peki Tebernüş bey, Esenyurt tapu müdürlügğü yoğun, Belediye işi ağırdan alıyor BİZ tüm beklentileri yerine getiren müşteri ne yapacagız? Bizim hakkımız ne? Tşk

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Eylül 2012 | 16:14 Şengül Taş 230 Kişi okudu

bilgi rica

Soru

Hilal hanım merhabalar, Esenyurt daki bir projeden 2 + 1 daire aldık fakat imar sorunları nedeniyle zamanında teslim edilemeyecek maalesef. Aralık olarak teslim edileceği düşünürken projenin şimdi Nisan ayına bile yetişmeyeceği söz konusu. Satış ofisinden aldığımız bilgiye göre nisana yetişmesi çok zor ve Eylül ayına sarkacak teslimleri. Fakat Nisan ayına şimdiden yetişmeyeceğini bile bile peşinatımızı geri almaya kalksak bizden kesinti yapmaları ne kadar mümkün ? Hukuki yollara başvurarak şimdiden ödemiş olduğumuz peşinatın tamamını kesinti olmadan alma ihtimalimiz olabilir mi? Bu konuyla ilgili nasıl bir yol izlemeliyim ? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
05 Eylül 2012 | 09:19 Seda Kara 229 Kişi okudu