Merhaba,Osmanlı İnşaat Beylik Konaklarından Daire almayı d

Soru

Merhaba,Osmanlı İnşaat Beylik Konaklarından Daire almayı düşünüyorum.Ancak Firma Fazla bilgiye sahip değiliz.Konu hakkında Osmanlı inşaat hakkında bilginiz var ise Paylaşmanızı rica ediyorum.(teslimlerinde sıkıntı olur mu?Yaptıkları İş Güvenilir mi?)Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2010 | 15:58 gökhan pehlivan 228 Kişi okudu

Haberler bolumundekı habere gore Beyoglundakı frej apartmanı s

Soru

Haberler bolumundekı habere gore Beyoglundakı frej apartmanı suan 27 mılyona satılıyormus...1948 de zamanın 150.000 lirasında satınalınmıs.O yıldan berı gerceklesn enflasyon ıle hesap yaptım,1948 de yaklşaık 1 milyon eden o ev şimdi 27 milyon ediyor.kiraları vb saymazsak 60 yılda 27 kat REEL prim yapmış.Tabi o devirden bu devire istanbula olan gocun ve nufus artısının etkisi bundaki en buyuk sebep.Boyle bir goc dalgaıs olur mu bilinmez ama bir donem sahiden taşı topragı istanbulun topraken nasıl altına donmus sizlerle paylaşmak istedim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ağustos 2010 | 16:43 pelin çiftçi 228 Kişi okudu

Merhaba Tebernus bey. Oncelikle gecmis bayraminizi kutlarim.. Pro

Soru

Merhaba Tebernus bey. Oncelikle gecmis bayraminizi kutlarim.. Proje bazli tercihleri genelde herkesin kendi insiyatifine birakiyorsunuz ama ben yine de bir konuda size dansimak istiyorum. Yatirim amacli 2. bir daire daha almayi dusunuyorum. Ntowers'den normal kat 1 1 fiyat ve m2'si, Grown Tomwer'in giris kati 1 1 fiyat m2'siyle esit. Yatririm amacli hangisi daha cazip sizce?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2010 | 12:38 Zumrut Ismail 227 Kişi okudu

tebernüş bey crown tower projesiyle ilgili ne düşünüyorsunu

Soru

tebernüş bey crown tower projesiyle ilgili ne düşünüyorsunuz. telefonda 1 1 lerin 89 binden başladığını daha ucuzunun kalmadığını zaten 1 tane daire olduğunu söylediler.boyle ince kurnaz hesaplar yapan bir firma ne kadar başarılı olur ki..yani öyle 69 a falan daire yok inanmayın .kolay gelsin .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2010 | 19:57 ersan keleş 227 Kişi okudu

selamlar tebernüş bey ben fi-pı beylik düzünden topraktan pe

Soru

selamlar tebernüş bey ben fi-pı beylik düzünden topraktan peşin bir daire aldım bu daireyi alırken çivi bile çakılmamıştı güvenen oldu güvenmeyen oldu şimdi inşat çok iyi ilerliyor ve erken teslimlerden bas ediliyor bu çok güzel ve sevindirici bir durum maşşallah diyorum ve allah utandırmasın fikret beyi ve bizi .....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2010 | 22:25 mert akın 227 Kişi okudu

Bir zamanlar burada Avrupa konutları - Ağaoğlu kıyaslaması y

Soru

Bir zamanlar burada Avrupa konutları - Ağaoğlu kıyaslaması yapılıyordu, hiç sesimi çıkarmamıştım. Ağaoğlu daha reklama bile girmeden avrupa konutları ıspartakulenin 1 ayda sattığı konutu 2 günde sattı. Sanırım bu rakamlar (ve yakın gelecekte ortaya çıkacak atakent 3 teki rakamlar) müşteri gözüyle aradaki uçurumu açıklıyor.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2010 | 00:00 Furkan YAYLA 228 Kişi okudu