sayın tebernüş bey tekrar mrblar,umarım iyisinizdir,sorduğum
sayın tebernüş bey tekrar mrblar,umarım iyisinizdir,sorduğumuz sorulara jet hızıyla cevap veriyorsunuz sizi tebrik ediyorum ve bu özverinizden dolayı sonsuz saygı duyuyorum.Sorum ise küçükyalıda, idealtepede ve bostancı gibi yerlerde sıfır 2 1 100 metrekare daire fiyatları merkez yerlerde 200 bin tl civarında.Benim öğrenmek istediğim ise konut fiyatlarının 2011 veya 2012 de artacağına ve eski durumuna geleceği yönünde yazılar okuyorum.peki eski halini alacak derken 200 bin tl olan bir konut yüzde yüzmü artacak demektir bu yada 200bin tl olan bir konut 300 mü olacak 2 sene içinde?bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim, hoşçakalın.
