Başıbüyük
Sayın tebernüş bey, 2004 yılında başıbüyük için kentsel dönüşüm kararı vardı ve yıkılacaktı ama halen bir gelişme yok son durum nedir bilgi verebilirseniz çok sevinirim ...
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sayın tebernüş bey, 2004 yılında başıbüyük için kentsel dönüşüm kararı vardı ve yıkılacaktı ama halen bir gelişme yok son durum nedir bilgi verebilirseniz çok sevinirim ...
Merhabalar, Umarım iyisinizdir.Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim. Bir ev almak üzereyim. Konut kredisine başvurdum, banka exper gönderdi ve eve ait bir kaç tane ipotek çıktı.Emlakcımın dediğine göre borcu ödenmiş ama ipotek kalkmamış ipoteği kaldıracaklar sonra işlem tamamlanacak. Buraya kadar sorun ama neredeyse sene sonuna geldik. İpotek kaldırma işlemlerni tapu randevuyu bekleme derken sanırım Cuma 28.12.2012 den erken tapu işlemleri gerçekleşmeyecek. Bu durumda benim sorum, Evi 28.12.2012 tarihinde alabilirsem yani sene bitmeden bu durumda eve ait üzerime herhangi bir çevre temizlik yada çöp yada herhangi bir vergi çıkar mı? Saygılarımla, Derya Yıldırım
başakşehir bahçetepe projesinde ev aldık.bu projenin geleceg ilgili tahminlriniz nelerdir.pirim yaparmı şimdiden teşekür ederim.
Merhaba; Kayaşehir 5.bölgede arakat 3+1 dairemi şu dönemde (130.000-140.000 tl + borcu ile ) satma konusunda tereddütlüyüm.Bio İstanbul projesine de çok yakın olacağından dolayı 2 yıl sonra 180-200 bin + kalan taksitleri ile satma şansım sizce nedir?Bu dediğim rakamlar Başakşehir piyasasından aşağı kalır rakamlar olmuyor bu durumda.. Nakit'e ihtiyacımın olduğu bu dönemde açıkçası kararsız kaldım,desteğiniz için şimdiden tşk..
Tebernüş bey merhaba, Bilemiyorum ne kadar doğru ama Temapark'da ki gecikmenin projenin Halkalı yerine başka bir lokasyona kaydırılması olasılığından kaynaklandığına ilişkin bazı söylentiler var ortalıkda. Sizde böyle bir bilgi / duyum varmıdır? Ayrıca eğer bu söylenti de doğruluk payı varsa Halkalıya kötü etkisi çok uzun sürer mi? Cevabınız için şimdiden teşekkürler
46 yaşındayım.25 yıllık ticari tecrübem var,emlak işinde çalışmak istiyorum sizce geçmi kaldım.
İyi günler Tebernüş Bey 2010 yılında Çekmeköy Taşdelende 8 daireli yeni binadan bir daire aldım. Binadaki tüm daireler müteahhit tarafından satıldı yani müteahhidin binada hiçbir dairesi kalmadı. Sorun şu Müteahhit binanın altında sığınak ve otopark olan kısmı binanın ortak kullanım alanı olduğu halde oraya ait ayrı bir tapusu da yok vermek istemiyor ancak daire başı 20 bin lira para karşılığında satmak istiyor biz ise ortak kullanım alanı olduğunu satın almak gibi bir durumun olmadığını söyledik. Bu arada iskan 2011 yılında çıktı ancak bize iskanı vermiyor dolayısıyla kat mülkiyetine geçemiyoruz.. şimdi iskanın fotokobisini bir şekilde edindik bu fotokobiyle belediyeden aslı gibidir onayı alabilirmiyiz yada direkt tapuya gidebilirmiyiz..
kullandığım kredi konut kredisi hilal hanım. ukra inşaat tan aldığım ev karşılığı banka gösterdiler ve oradan kredi kullandım. şu anda ukra inşaatın durumu ortada. bu senet ödemelerini durdurmam mümkün mü. çünkü banka sonuçta ipotek almadan firma ile anlaşıp bana kredi kullandırdı. en azından ödemeleri durdurmak istiyorum. yol gösterirmisiniz ltf Hilal Bayram : kullandığınız kredi ev kredisi mi tüketici kredisi mi? kullandığım kredi konut kredisi hilal hanım. sorunuza cvp girebilmek için kopyaladım daha önceki yazışmamızı. ilginiz için teşekkür ederim
merhaba tebernüş bey ben tahtakalede oturuyorum 6 katlı evimiz var ama babamızın üzerine 5 kardeşiz hepimizde aynı binadaoturuyoruz kensel dönüşüm başlayınca bizede kira yardımı yapılacakmı ve dönüşüm zamanı tam bellimi teşekürler şimdiden
Merhaba; Kredi kullanarak yatırım maksatlı 1+1 daire almak istiyorum. İlgilendiğim projeler moda kent 72 m ve dumankaya trent 65 m ? 67 m. Doğru tercih yapa bilmek için değerli görüşlerinizi rica ederim.