iyi günler Tebernüş bey 6ay önce bizim evler 2 de daire satı
iyi günler Tebernüş bey 6ay önce bizim evler 2 de daire satın almak istedik ilk aşamada bizden dosya masrafı adı altında 3250tl aldılar daha sonra koşulları bize uymadığı için seçtiğimiz daireden vazgeçtik yatıdığımız paranın iadesi için talepte bulunduk fakat parayı iade edemiyeceklerini söylediler.aramızda hiç bir sözleşme veya senet gibi bir anlaşma yapılmadı.şu anda almak istediğimiz daire satılmıştır.yeni daireyi satın alan kişidende aynı miktar alıdıği için benim parayı vermemelerinin hukuki bir dayanağı varmı bu konuda bana yardımcı olurmusunuz. benim ne yapmam gerekiyor.teşekür ederim.
