Sade ve net cevaplarınız için teşekkürler. Ayışığı evle

Soru

Sade ve net cevaplarınız için teşekkürler. Ayışığı evlerini gördüm. beğendim ancak E-5 e ulaşımı için yürüme mesafesi en az 800m ve yürüme yolu çok güvenli gelmedi.Bu nedenle vazgeçtim. Avrupa konutları ıspartakule projesi atakent 2 ve tem projeleri oranında prim yapar mı? Yani teslim edildiğinde m2 si 2500-3000 bine gelir tahminlerini okuyorum. Sizce Halkalı ve Tem gibi merkez olan yerler kadar ıspartakule aynı primi yaparmı? Üstelik bölgede daha ucuzları varken? İkinci olarak yatırım amaçlı şu anda ıspartakule mi kurtköy mü cazip? ya da daha açıkça ıapartakule avrupa konutları mı dumankaya adres lobi mi? teslimlerinde başlangıca göre fiyat artışları nasıl olur? ve hangisi daha kolay satılır. Saygılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Nisan 2010 | 06:34 oya yeter 223 Kişi okudu

tebernüş bey böyle bir hizmet sunduğunuz için bütün içten

Soru

tebernüş bey böyle bir hizmet sunduğunuz için bütün içtenliğimle teşekkür ederim.Ağva göçe köyünde 4100 m2 %5 imarlı bir arsa almayı düşünüyorum. Fiyatı 130000 TL, iski genel merkezinde ufak bi araştırma yaptım, problemsiz gibi görünüyor, ancak yatırım için uygun olurmu, ileride parselasyon verilirmi arsaya ve ne kadar süre içinde bu belde bana kazandırır merak ediyorum, aydınlatırsanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Nisan 2010 | 12:20 Serap Arslan 224 Kişi okudu

selam tebernüş bey ağaoğlu nun sukent prşesi cok pahalı deg

Soru

selam tebernüş bey ağaoğlu nun sukent prşesi cok pahalı degilmi nerdeyse london paris fiyatları istanbul o kadar pahalı proşe kaldıracak şehirmidir birde fazla degilmi istanbula bu kadar proşe cok satılık var alan yok.emlak piyasası tahminimce cökecek bu gidişle yanılıyormuyum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2010 | 17:25 ismail güneş 223 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,Elektronik mühendisiyim ve 3.000 TL maa

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,Elektronik mühendisiyim ve 3.000 TL maas alıyorum. bugun istanbulda 150.000 TL ye iyi kotu bir ev almaya kalksam ben yemeden içmeden bunu faizsiz 5 yilda çıkarabiliyorum. faizli olsa 10 yila falan tekabul eder herhalde. Nasıl oluyorda istanbulda bukadar 150 bin TL nin uzerinde satilik daireler satiliyor. kimler nasıl bu paraları kazanıyor. Eğer benim gibi maas alıyorlarsa nasıl oluyorda hayatlarının 10 yılını bir daire için ipotek edebiliyorlar. onlarca muhendis arkadasım hicbiri benim kadar maas almazken hicbiride bu fiaytlara ev alamazken peki kimler alıyor bu daireleri. Birde nezaketen bu 200-300 bin TL daire almaktan bahsedip size danisanlar parayi ne sekilde elde ettiklerini de acıklarlarsa bizde bir fikir sahibi aluruz sanırım. Çalışmalarınızda başarılar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2010 | 12:41 mehmet kaya 224 Kişi okudu

Kuzey Marmara Otoyolu Projesinin internette detaylı resimlerini

Soru

Kuzey Marmara Otoyolu Projesinin internette detaylı resimlerini bulamıyorum. Karayolları'nın sitesinde de bulamadım. Acaba nereden bulabilirim Tebernüş Bey?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2010 | 11:53 Kazım Bilir 224 Kişi okudu

Kusura bakmayin lütfen sürekli rahatsiz ediyorum, ama bir yatir

Soru

Kusura bakmayin lütfen sürekli rahatsiz ediyorum, ama bir yatirim yapmam sart artik ) Buka Park evleri hakkinda düsünceleriniz nedir ? Prim yapar mi ? Yatirim amacli alinabilir mi ? 2.000 - 2.200 TL arasinda m2 fiyati. Yenisehir yani SOYAK 'in bulundugu bölge iyi bir bölgemidir, yani Bati Atasehir ile kiyaslarsak uygunmudur ! cok sagolun kolay gelsin ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2010 | 19:26 Hasan Yayci 223 Kişi okudu

çekme köyde bir arsam var bu sene emlak vergisi yüzde 550 art

Soru

çekme köyde bir arsam var bu sene emlak vergisi yüzde 550 artış var.Bu durumda o gayrimenkulü elimde tutmam imkansız.İtraz kabul edilmiyor belediyede,dava açsam kazanma şansım varmı ve devlet benim malımı korumaklan yükümlü değil mi.Cevap verirseniz sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mayıs 2010 | 14:44 ilmie arıkan 223 Kişi okudu

Ben hemen hemen her gün sitenzizi takip eden bağımlı okuyucun

Soru

Ben hemen hemen her gün sitenzizi takip eden bağımlı okuyucunuz olup, başarılar dilerim.Sizinlen paylaşmak istedğim son 2 senedir bir çok firmanın yzülerce daire sattığı nı hep okuyoruz en son olarak gözde fiyapı 55o üstü filife sattmış bundan önce bildğiniz gibi ağaoğu dumankaya yeşil in şaatlar nish adalarr vss hepsi 5oo üstü devamlı daire satıyorlar ve satın alıyor türk halkı.Peki tüzrkiye de nasıl kriz var yok sa gizldien herkez çokmu zengin inan ın çözemedim. 45 yaşındayım 2o yıldır çalıştım sadece oturdğum bir ev oda eski, birde esenyurt bey palasta bir dairem tuzlada fiyapıdan studyo aldım. Diğer insanları merak ediyorum işin içinden çıkamadım.saygılar efendim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mayıs 2010 | 18:51 sevilay çalır 223 Kişi okudu

merhaba ataşehir bölgesi için fiyatların çok yükseleceği k

Soru

merhaba ataşehir bölgesi için fiyatların çok yükseleceği konusunda görüşler var bence ataşehirde fiyatlar zaten çok yükseldi daha fazla yüksemez normal olarak her yer gibi artmaya devam eder ama etrafından bağımsız fiyatlar çok yükselmez o bölgedeki ev fiyatları zaten çıkan haberlerle ğeleceği noktaya ulaştı bundan sonra normal seyrinde artar iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mayıs 2010 | 11:21 osman kale 224 Kişi okudu

Selamlar , otomotiv sektöründe yıllardır hizmet veren bir fir

Soru

Selamlar , otomotiv sektöründe yıllardır hizmet veren bir firmayız...Sizinde bildiğiniz üzere bu kriz ortamından sebep insanlar farklı sektörlerde denemeler yapmaya başladı..Bizimde gıda sektöründe bazı araştırmalarımız oluyor...Bu yeni yapılan Forum Marmara alışveriş merkezinde dükka kiralamak istiyoruz...Dükkanlar kiraya kim tarafından ne zaman verilecek bilgi alabilirmiyim... Saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2010 | 10:09 Serhat ALDEMIR 223 Kişi okudu