trend residence da 77m2 brüt daireyi ne kadara alırsak mantıkl

Soru

trend residence da 77m2 brüt daireyi ne kadara alırsak mantıklı olabilir, ciddi düsünüyorum da. proje bittiğinde satış fiyatları ve kira getirisi tahminleri almak istiyorum sizden) tskler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Mayıs 2011 | 15:02 deniz akça 221 Kişi okudu

Tebernüş bey iyi günler diliyorum. Bizimevler 4 projesinden te

Soru

Tebernüş bey iyi günler diliyorum. Bizimevler 4 projesinden teyzeme ev alan biri olarak bizzat ben vesile oldum evi almasında ayriyeten amcam İhlas Finans mağduru onuda belirteyim. teyzemin daha rahat yaşıyacagını düşünerek ve ihlas inşaat şirketinin bölgedeki daha önce yaptıgı evleri begendiğim için 2+1 evi satışa çıktıgında aldık. Sayın Fatih yıldız bey'in yazısına verdiğiniz cevaba tümüyle katıldıgımı belirtmek isterim. ayriyeten sizi hem tebrik hemde takdir ediyorum hiç bir şekilde kimsenin etkisinde kalmadan bizzat maddi çıkar gözetmeksizin olanları yazdıgınız için size ancak saygı duyulur...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Mayıs 2011 | 13:05 Taner avcı 222 Kişi okudu

yurtdısında studyo ev var var elbet ama 35m2 değil :))) tebern

Soru

yurtdısında studyo ev var var elbet ama 35m2 değil ))) tebernus bey siz bilirsiniz eskiden 1+1 lere studyo derlerdi.simdi durum değisti tabii )) hic bir studyo ev gezme sansınız oldumu tebernus bey? bence bir gezin icini beni cok iyi anlycaksınız ))kurtköy de bitmiş var kiracı bekleyen!! kolay gelsin

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mayıs 2011 | 23:35 cevat salcı 221 Kişi okudu

merhabalar tebernüş bey daha öncede size yazmıştım ukra ve

Soru

merhabalar tebernüş bey daha öncede size yazmıştım ukra ve ayışığı vadi evleri arasında kıyaslama için. ayışığında karar kıldım ancak benim istediğim eve zam gelmiş 128 bin olan ev bu ay 148 binden satılıyor. bu kadar kısa sürede bu kadar prim yaptıysa ilerisi parlak diye düşünüyorum. projeyide beğendim daha fazla beklemeden almalımıyım son kez size sormak istedim)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2011 | 20:13 aydın çetin 221 Kişi okudu

Merhabalar ,Özellikle havanemlakvideo sitenizde yayınladığın

Soru

Merhabalar ,Özellikle havanemlakvideo sitenizde yayınladığınız yeni projelerin basın lansmanlarındaki soru-cevap bölümleri Türkiyede projelerin kalitesi ve yatırım yapılabilirliğini tespit açısından tam bir mihenk taşı olacak gibi görünüyor . Sorularınız karşısında firma temsilcilerinin mimikleri bize herşeyi ifade ediyor . Tüm projelerde bu lansmanların soru -cevaplarını yayınlarsınız yatırımcılara resmen tüyo olur ) Sizi bilgi ve tecrübeyle yoğurulmuş cesaretiniz için ayakta alkışlıyorum.Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 14:51 sadık cidal 221 Kişi okudu

Tebernus Bey, merhabalarAvrupa Konutlari 3 resimlerini gorunce ha

Soru

Tebernus Bey, merhabalarAvrupa Konutlari 3 resimlerini gorunce hakikaten cok sasirdim ve acikcasi mutlu oldum.. satis ofisi teslim tarihini bildigini gibi temmuz 2012 olarak ifade ediyor. simdiye kadar hic bir projenin basindan sonuna gelisimine sahit olmadigim icin bu kadar kisa surede gelinen noktayi gorunce sanki belirtilen tarihden daha erken teslim edilebilirmis gibi geliyor bana.. sizin bildiginiz bir gelisme var mi acaba bu konuda.. simdiden tesekkur ederim.. saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 21:40 Tolga KORKMAZ 222 Kişi okudu

sayın kireçci yunus ta yaşayan bir insanım 50 yıldırda bura

Soru

sayın kireçci yunus ta yaşayan bir insanım 50 yıldırda buralıyım,bu macera ne zaman bitecek ?yıllardır söyleniyo dönüşecek ne zaman dönüşecek?akibet nedir saygılar..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2011 | 10:47 erhan zan 222 Kişi okudu

Sayın Tebernüş,Doğu inşaatın yeni yaptığı satış ofisi

Soru

Sayın Tebernüş,Doğu inşaatın yeni yaptığı satış ofisi bitmek üzere.Binalardaki yükseliş de gözle görülür seviyede.Proje 1 ay maksimum 1,5 ay sonra Emlak Konut(Devlet)güvencesi altında sorunsuz bir şekilde yeni adıyla satışa çıkıyor.Avcılar Belediyesi bundan 2 ay önce yeni ruhsatları Doğu İnşaata teslim etti.Bu açıklama hem doğu inşaat yönetiiclerinden hemde Emlak Konut (isim vermeyecegım)en ust duzey yonetıcısınden aldıgım bılgidir.Herkezin içi rahat olsun 2012 kasım ayında proje teslim edilmiş olacaktır.Tapuda şerh olup olmadıgını bu siteden değil ,dairesi olanlar Emlak koNuttan öğrenebılırler..Sygılarımla,Funda Acer.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mayıs 2011 | 11:46 funca acer 222 Kişi okudu

Sayın Kireççi merhaba,Uzun zamandır yazmıyordum ama sizi sü

Soru

Sayın Kireççi merhaba,Uzun zamandır yazmıyordum ama sizi sürekli takip ediyorum. Oturum için Acarloft karşısındaki Beykoz tepe evlerinden, bürüt 148 m2, kira getirisi aylık 2.000.-TL, bogaz manzaralı, 2. kat daire 700.000.-USD alınır mı? Kapalı otopark (daire başı 2 araç), güvenlik, fitness var. 1 yıllık bir süredir oturum var. yeni bina. Mütahhit firma Yılmaz İnşaat. İlerde prim yapar mı? Cevabınız için teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Mayıs 2011 | 22:43 Rana Orhan 222 Kişi okudu