toki 2011 peşin ödeme kampanyasının başlama tarihi ve indiri
toki 2011 peşin ödeme kampanyasının başlama tarihi ve indirim oranını öğrenebilir miyim?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
toki 2011 peşin ödeme kampanyasının başlama tarihi ve indirim oranını öğrenebilir miyim?
Merhaba Tebernüş Bey TOKİ 2011 yılında indirim kampanyası düzenleyecek mi? Hangi tarihte başlayacak bilgi verirseniz sevinirim. teşekkür ederim.
Selamlar Tebernüs bey emlak almayi düsünüyorum Acaba hemenmmi alayim yoksa genel secimlerden sonrami selamlar
merhaba20000tl nakitim var konut veya arsa almak konusunda tereddütteyim evim yok ama alsam daoturmayacağım ne önerirsiniz
kolay gelsin babil kuleleriyle ilgili haberinizi okudum fakat satış ofisi ve iletişimle ilgili hiç bir haber yoktur rica etsem iletişimle ilgili bi haber
merhaba,fi-yapi nin %25 geri odemeli projesi sizce ne kadar guvenilir?16 ay sonra size verdiginiz parayi 1.25 kat olarak geri vermeyi taahhut ediyorlar.
Tebernüş Bey Merhaba;sormayı biliyoruz, teşekkürü de bilelim. Alemdağ'ın fotoları için çok teşekkür ederiz, her açıdan inşaatın gidişi hakkında bilgi aldık, sağolun.Merak ettiğim bir şey var, Taşdelen'den sonra çok büyük boş araziler var; bir tek Emlakkonut'un site inşaatı ile, Özyeğin'in üniversite inşaatı bulunmakta şu anda.Buralarda sizin duyduğunuz, bildiğiniz bir proje var mı?Teşekkürler;
Merhaba tebernuş bey,Öncelikle zamanınızı ve emeğinizi harcayarak herkese yanıt verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben Balıkesir\'de çalışan bir öğretmenim. Yazın kredi ile Şişli de bir daire almak istiyorum. Kızlarım için kalınabilecek en güvenli bölgeler nereleri. Ayrıca 100.000 liraya bir daire bulma şansım varmı? Teşekkürler...
Tebernüş bey, son zamanlarda eski TOKİ başkanı Erdoğan Bayraktar beyle görüşebildiniz mi? Adaylık nasıl gidiyormuş?seçilip yeni dönemde kentsel dönüşüm bakanı olabilecek mi?Teşekkürler
sayın kireçci kardeşimGÜMÜŞ CİTY projesi tarafımızdan yapılmaktadırkonuya yabancı olduğunuz için size soru soran vatandaşlara cevap veremediğinizi gördüm.amacım ne tür biir iş yaptığımızı bilgilendirmek Türkiye de emlak piyasasında tek kalem olan şahsınızı soru sahiplerini aydınlatabilmenizi sağlamaktırbiz ( UÇAR İNŞAAT) bir ailenin üç kardeş ve üç yiğen birlikte arsa bulan bu arsanın plan ve proje çalışmasını yapan bu çalışmaya ortaklar alarak riski ve kazancı paylaşan bir işletmeyiz.Çalışmamızda bizle birlikte haraket eden ortaklarımızın riskini minimize edebilmek için arsayı her ortağımızın payı oranında şahsa özel tapu alınmasını sağlıyoruz aldığımız arsaların yapı durumuna göre ya kat karşılığı inşaatı kendi işletmemiz nezdinde yapıyoruz ya da kat karşılığı veriyoruzkat karşılığı yaptığımız inşaat şu an da var ve 85 dairedir teslim tarihimiz 31.12.2011 olmasına rağmen 30.08.2011de teslimatı yapılacaktırortaklarımızın 50.000tl bedelle aldıkları hisseleri bu gün 150.000tl den satılmaktadır.bu projeye giren ortaklarımız şu ana dek 12 ay bir sürede bu kazancı sağlamışlardır şu anda bu sistemle 3 adet arsa almış bulunmaktayızfakat şu anda kaporasını verdiğimiz 2 adet daha arsa almış bulunmaktayız yakında tapu işlemlerini yaparak kat karşılığı vermek üzere hazır hale getirmiş olacağız.