iflas erteleme
2007 yılında Gaziantep uğur inşaatdan 120 ay vadeli ev aldım.Ev bitti.Eve geçtim.İskan elektrik, su vb. alındı.Fakat şirket iflas erteleme kararı aldı, tapuyu daha almadım. Ne yapmalıyım
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
2007 yılında Gaziantep uğur inşaatdan 120 ay vadeli ev aldım.Ev bitti.Eve geçtim.İskan elektrik, su vb. alındı.Fakat şirket iflas erteleme kararı aldı, tapuyu daha almadım. Ne yapmalıyım
Merhaba..ben ailemle bırlıkte yasıyorum.annemın 65.bın degerınde bır tapulu evı var satmakyı dusunuyor ve ben bu evı banka kredısıyle ala bılırmıyım?yasal bır sorun cıkarmı acaba?
merhabalar-istanbulda 3.yapılacak havaalanı kapsamında bazı köylerin istimlak ve 20 milyon ağacın kesileceği söyleniyor.devletin yasalara göre köylüyü yerinden aynı zaman da bu kadar ağaç kıyımaya hakkı varmıdır.selamlar
Sayın Kireçci, Binamız eskidiği için Müteahhite vermek istiyoruz fakat , 1 kişi (2x100m2 2.ve 3. kat) tapuda 48/118yazıyor, 1 kişi (1x100m2 1.kat) tapuda 24/118yazıyor, 1 kişi (1x85m2 giriş kat + 1x60m2 bodrum kömürlüğü ev yapmış) tapuda 48/118 yazıyor bu durumda kişiler tapuda yazdıkları hisse oranında mı daire alırlar yoksa yazdığım katlar değerinde yeni daire mi alırlar? teşekkürler iyi çalışmalar
tebernüş bey öncelikle iyi günler kiptaş 6 etp hakkında ses çıkmadı daha çok varmı kulağınıza gelen bir duyum varmı iyi günler
Osmanlı tapulu dedemizin babasına ait Atatürkün verdiği tapulu yerlerin ortaya çıkarılması icin yapılması gerekenler için yönlendirilmesi
buprojede 1+1 dusunuyorum acaba karli bir yatirim mi
Selamlar,iyi çalışmalar; Efendim Sivas'ın küçük bir ilçesinde görev yapıyorum.Burada kiraya para vermemek adına bir daire satın aldım.Dairenin bulunduğu binayı iki akraba yaptılar ve kendileri de teras katında oturmaktalar.Daireyi satın aldığımda Kat İrtifakı Tapusu almıştım,zira bina daha yeni inşaatt halinden çıkmıştı.Kendileri bunu daha sonra Kat mülkiyetine çevireceklerini söylemişler,hjerhangi bir masrafın olmayacağından bahsetmişlerdi.Şimdi ise daire başı 140 tl alacakları ancak bundan sonra Kat Mülkiyeti tapusuna geçeceklerini bildirir bir yazıyı okuyunca size sormak istedim.İnternette ittifak halinde tüm masrafların müteahhit tarafından karşılanması gerektiği yazıyor.Şayet böyle bir durum söz konusu ise ,yani masrafların müteahhit tarafından karşılanması gerekiyor ise nasıl bir prosedür izlemeliyim?? Yardımlarınız ve bu güzel hizmetiniz için teşekkür eder,iyi çalışmalar dilerim... Ayrıca cep telefonuma mesaj gelmediği için bu mesajı ikinci kere yolladığımı belirtmek isterim...
menemen de ev almak ıstıyorum evde kapı numaraları yanlış ekpertız trampa yapın dıyor şimdi ne olacak ev ucuz dıye almak ıstıyorum acıl cevapp sizce bu iş olacak mı
Merhabalar Tebernus Bey, Yatırım amaçlı Finanskent'ten 1+1 daire almayı düşünüyorum. Teklif aldığım fiyat 285.000 TL. Kiraya verip, getirisi için düşünüyorum. Sizin görüşünüz nedir? Sizce Finanskent hala yatırımcılar için uygun mudur? İlginiz için teşekkürler.