arsamı 1+1 mi
merhaba iyi çalışmalar ben 1+1 dairemi alsam yoksa arsamı alsam diye kararsız kaldım kısa vadede kar alabileciğim bi yatırım istiyorum yardımcı olup cevaplarsanız memnun olurum
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
merhaba iyi çalışmalar ben 1+1 dairemi alsam yoksa arsamı alsam diye kararsız kaldım kısa vadede kar alabileciğim bi yatırım istiyorum yardımcı olup cevaplarsanız memnun olurum
merhaba avukat hanım.2 yıl once kıracımı avukat aracılığıyla evden cıkarttım_3 yıl kıra vermedi_ daha sonra evime gidip kıraya veremedım.tehdıt edıp eve yaklasmamı engellıyorlar.evın kacak oldugunu kıraya veremeyecegımı soyleyıp duruyorlar.evımın kılıdını kırıp baska kılıtler takıyorlar.savcılıga dılekce yazıp sıkayette etsem hıc bır sonuc alamadım.telefonla tehdık edıp evın onların oldugunu bır daha oralara ugrarsam dayak atıcaklarını kufurler hakaretler..artık yıldık gercekten ne yapıcagımızı bılemıyoruz.yardım edersenız sevınırım.
eşimin annesi eşime ve oğluna bahçesini sattı 15 sene önce anne ölürse kalan mirasçılar dan bazıları hak iddia edebilirmi kesinlikle hileli bir satış yoktur mirasçılardan bazıları bile buna şahittir eğer böyle bir durum varsa biz nasıl bir tedbir alabiliriz
SAYIN TEBERNÜS KIRECCI BEN 10 SENE EVVEL AYKOSAN CARSI BLOCK C DEN BIR YER ALDIM NE KIRAYA VEREBILIYORUM NE SATABILIYORUM HEP AYNI SEY METRO GELMIYOR GEDIKPASA ONDAN GELMIYOR DIYE 10 SENE DINLIYORUZ BUNUN SONU NE OLUR YAKINDA BINA TERK EDILMIS BIR YER OLURMU YOKSA METRO GEDIKPASA GELIRM? SAYGILAR
Selamlar Sayın Kireççi. Metro ile ulaşımı kolay, Çağlayan adliyesine yakın ve merkezi konumda, avukatlık bürosu olarak kullanabileceğim 70-80 metrekare civarı 1+1 ofis satın almak istiyorum. Bütçem 250-300 bin TL civarında. Şişli Abide-i Hürriyet Cd veya Halaskargazi Cd. gibi yerlerdeki 30-40 yıllık eski binalardaki daireleri mi tercih etmeliyim yoksa önereceğiniz nispeten yeni binaların olduğu farklı bölgeler veya projeler var mı acaba? Teşekkürler...
öncelikle iyi aksamlarlar tebernüş bey size bir sorum olacak toki 2013 de kayasehir veya hadım koy de yeni pojeleri olacakmı acaba veya şu an satışta olan bu yerlerde projeleri varmı şimdiden teşekkürler
Merhaba,Bahcetepe projesinden 2+1 ev aldım. Eşim için öncelikli olarak ev ile birlikte verilen bahçelerdi.Şözleşmelerde bahçelerden bahsedilmemiş.Makro ve ak yapı gibi iki g?venilir usta şirketin Bize bahçe vermiyorum diyebilir mi?. Bizi aydınlatığınız için şimdiden teşekk?r ederim.
çanakca ve kestanelikde arazim var ilerisine yonelık durum ne
daire almak amacı ile Müteahhit anlaşarak 500.00T kabora verdim fakat parayı denkleştiremedim'den dolayı vaz geçtim kaborayı alabilmek için nasıl bir yol veya önereceğiniz bilgilerinizi arz ederim
merhaba residencelardaki ofis izinli gayri menkuller ticari gayri menkul olarak değerlendirilebilinir mi? bu en önemli detay oluşacak fiyat artışının gelir vergisi olarak hesaplanması için........