ev sahibi olmak istiyorum
Pesinatsiz ve kira oder gibi ev sahibi olma imkani varmis sizce ne kadar güvenilir ve boyle bi durumda cok fazla para ödemis olur muyum? 3+1 evlere bile ayda 700 tl odeyerek sahip olunuyormus.ev alma imkanim yok bu sekilde kirayla ev sahibi olmak isterim lakin bir bilgiye sahip değilim yardimci olursaniz sevinirim simdiden tesekkur ederim.
