corlu armda cıty 1 1 77 m2 4 adet vev almak ıstıyorum bu yatı

Soru

corlu armda cıty 1 1 77 m2 4 adet vev almak ıstıyorum bu yatırım akıllı bır yatırım olurmu benım nıyetım 1 sene sonra yatırdıgım parayı yuzde eellı yukseltmek bu konuda bana fıkır verırmısınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2010 | 10:44 zekai gulsen 200 Kişi okudu

Tebernüş BeyMerhaba projeler ile ilgili yorumlarınızı dikka

Soru

Tebernüş BeyMerhaba projeler ile ilgili yorumlarınızı dikkatle okuyorum.Teknik yapının Upcity projesinden daire almayı düşünüyorum.Proje ile ilgili düşüncelerinizi öğrenebilir miyim? Prim yapacak bir proje midir?Tşk ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2010 | 13:41 Mehmet Alperen 200 Kişi okudu

Değerli Tebernüş bey,insanlara yardımcı olmak için çalış

Soru

Değerli Tebernüş bey,insanlara yardımcı olmak için çalışıyorsunuz sitenizin müdavimiyim Ufak bir şehirdeyim ama bilgi bilgidir bizim Kütahya da yılbaşından beri en kötü 2. el dairenin bile yüzde 20-30 fiyatı arttı (alem gider mersine kötayam gider gali tersine)Çalışmalarınızda başarılar,Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mart 2010 | 12:22 Ayhan Pala 199 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey,Ileride Beylikdüzüne kadar gelmesi plan

Soru

Merhaba Tebernüş bey,Ileride Beylikdüzüne kadar gelmesi planlanan Metro hakkında bilginiz var mı ? Nerelerden gecer yada ne kadar zaman alır.? tesekkurler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Nisan 2010 | 16:17 Semih HİDE 200 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba.. Daha önce büyükçekmece ve oranın ge

Soru

Tebernüş bey merhaba.. Daha önce büyükçekmece ve oranın gelişimi hakkındaki fikirlerinizi almak için yazmıştım ama sanırım ulaşmadı. Büyükçekmecede siteler oldukça güzel yalnız istanbula uzaklığı sebebiyle kafamızı çok karıştırıyor.Gezdiğimiz bir kaç proje bizi hayrete düşürdü. Costa residence diye harika deniz manzaralı 4 1 200 metrekare bir dairenin fiyatı 665.000 tl. Büyükçekmece bu kadar talep görüyormu yada şöyle sormak gerekirse bu bölgeden havuzlu güvenlikli 3-4 senelik sitelerden daire almak ilerisi için kazanç getirirmi. Bölgeyi pek bilmiyorum ama çocuklu aileler için çok uygun gibi.. Biraz uzun oldu sanırım ama cevaplarsanız sevinirim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Nisan 2010 | 10:38 hande özdemir 200 Kişi okudu

Tebernus BeyHemen kiraya verilebilecek hazir bitmis bir siteden

Soru

Tebernus BeyHemen kiraya verilebilecek hazir bitmis bir siteden daire alacagim.Fakat tamamen yatirim oldugundan kiraya verilmede sorun olmayacak bir proje aramaktayim.Crystal park Kurtkoyde On havuz cephe 75 M2 1 1 daireyi 120 bin TL ye almaya kararsizim.Bu butce ile hangi projeleri onerirsiniz.Dedigim gibi tamamen yatirim amacli.Cok tesekkur ederimIyi calismalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Nisan 2010 | 23:29 Hasan 200 Kişi okudu

tebernüş bey verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim galib

Soru

tebernüş bey verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim galiba hafta sonunda da başınızı ağrıtmaya devam edeceğim.))kurulması planlanan üniversiteler hakkında birkaç sorum olacak silivri belediyesinin protokol yaptığı Dört üniversite hayata geçermi?. geçerse bölgeyi nasıl etkiler.?sadece öğrenci şehri mi olur.?emlak fiyatlarını nasıl etkiler arazi fiyatlarını daire fiyatlarını nasıl etkiler?.tokinin yaptığı evler prim yaparmı yoksa yeni üretilecek projelere mi yönelmek gerekir.İyi günler dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Nisan 2010 | 15:04 Zafer ERCAN 199 Kişi okudu

Tekrar merhaba Tebernüş Bey,310 tl aidat ödediğimi belirtti

Soru

Tekrar merhaba Tebernüş Bey,310 tl aidat ödediğimi belirttiğim görüşlerim üzerine ayrıntılamamı istediğiniz noktaları yazıyorum. 1. 310 tl aidat ödüyoruz ama yeşil alana sadece bakabiliyoruz, o kadar. Kullanıma açık bir yeşil alan yok. Yani eşimle oturup birer bardak çay içme gibi bir durum söz konusu değil. Bu şekilde bir yapılanma bir çay bahçesi(bu kadar yeşil alan varken gayet müsayit bir ortam) yok. 2. spor tesisi yok. Basket sahası, futbol, masa tenisi gibi. benim söylediğim aidat en düşük olanı. Dubleks leri siz tahmin edin. Sizde bahçe dubleks lerini düşünüyordunuz yazılarınızdan takip ettiğim kadarıyla. Ödediğiniz yaklaşık 450 tl lik adidatla neler beklerdiniz bizimle paylaşırsanız sevinirim. Şahsen ben en azından akşamları eşimle çıkıp birer bardak çay içebileceleğim park gibi 10-15 masalı biryerin olmasını isterim. Yada boş zamanlarımda futbol, basketbol oynayabileceğim bir yerin olmasını isterim. Sonuçta her ay 90.000 tl para toplanıyor ve çok rahat bu isteklerin yapılabileceği bir bütçe var diye düşünüyorum. 1000 tl lik 3-4 koşu bandıyla spor tesisiniz var demek çok akıllıca değil bence ki bu aletlerin paralarınıda zaten nakit avans adı altında bir yıl önce yine biz verdik. Sadece hafta sonları açık olan hamam ve sauna 90.000 tl lik harcama kalemi içerisinde çok büyük yer teşkil ediliyor denilmeyecektir sanırım. Tekrar emeklerinize sağlık.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2010 | 12:54 Ali Kuş 200 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Köşeniz çok güzel, her gün takip ediyoruz, t

Soru

Tebernüş Bey,Köşeniz çok güzel, her gün takip ediyoruz, tebrikler ve teşekkürler. Sorum şu Ispartakule'de Uphill Court'un karşısındaki parselde hafriyat çalışması başlayan proje hangisidir acaba? Tulip Towers mı? Birkaç ay önce Milliyet'te Ispartakulenin havadan fotoğrafı ile kimin nereye ne yapacağını işaretlemiştiniz, bunu güncellerseniz çok faydalı olur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2010 | 11:59 Feride Ilnas 199 Kişi okudu