iyi tatiller Tebernüş Bey.şu anda kiracıyız,az bir peşinat

Soru

iyi tatiller Tebernüş Bey.şu anda kiracıyız,az bir peşinatımız var ama aylık kredi ödeme gücümüz oldugu için belki de çılgınlık ediyoruz bilmiyoruz ama ev almayı düşünüyoruz.sizce 1 sene daha bekleyip peşinatı mı yükseltsek bilemedik.daha yaşınız genç(29) acele etmeyin diyorlar.bir de düşündüğümüz projeler hemen teslim değil.bir yandan kira bir yandan kredi ödemek mantık dışı mı?mesela ıspartakule bizimevler4 veya tulip turkuaz.şimdiden bu işe girmek gerekir mi,sonrasında bu evlerin daha da değerleneceğini düşünürsek?bazen ödeme koşullarında esneklik yapıyolarmış,teslimatta ödeme vb.. sizden tavsiye almak istiyorum mümkünse.başarılarınızın devamını diliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Haziran 2011 | 16:43 ayşe yağcı 309 Kişi okudu

Tebernus Bey iyi aksamlar. Ispartakule 2 Projesinden 3+1 bir dair

Soru

Tebernus Bey iyi aksamlar. Ispartakule 2 Projesinden 3+1 bir daireyi 272000Tl ye aldik. ancak dairemiz en ust katta. Baska alternatifimiz yoktu.O nedenle en ust kattan almak zorunda kaldik. Isi yalitimlari konusunda herhangi bir duyumunuz ve bilginiz var mi? Daire yi alirken bu konuda tum onlemlerin alindigi soylendi ancak almis olmamiza regmen soru isaretleri var halen beynimizde... yardiminiz icin simdiden tsk...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Temmuz 2011 | 23:05 caglar gurkan 309 Kişi okudu

Tebernüş bey merhaba Bugün emlakkulisinde imka rolay projesini

Soru

Tebernüş bey merhaba Bugün emlakkulisinde imka rolay projesinin haberi üzerine sitesini inceledim. Güzel bir proje gibi gözüküyor. Burada pek gündeme gelmiş bir proje değil dolayısı ile sizin fikrinizi öğrenmeden olmaz )) nakipoğlu yapıyor ama internetten firma ile ilgili pek bir bilgi bulamadım. Siz lokasyon fiyat ve yapım kalitesi olarak projeyi nasıl buluyorsunuz. Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Temmuz 2011 | 14:42 metin kabakulak 310 Kişi okudu

Sayın Tebernüş bey benim 60 bin peşinim var ve kurtköy civar

Soru

Sayın Tebernüş bey benim 60 bin peşinim var ve kurtköy civarına yerleşmek istiyorum orda sürekli şişik bir fiyatlama var(pazarlıklar çok oluyor birden hemde)bu kışa düşer mi alacağım daire en fazla 150 bin olmalı sizce şu an piyasa ev almak için uygun mu yoksa aralık sonunu mu beklemeliyim(hem ev hem fiyatları hem kredi faizleri açısından)

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2011 | 16:15 ŞAHİN HALICI 309 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey bizim elimizde 20.000 TL nakit var nasıl

Soru

Merhaba Tebernüş Bey bizim elimizde 20.000 TL nakit var nasıl değerlendire biliriz, bu fiyat arsa bulma durumumuz olabilir mi? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ağustos 2011 | 08:54 SEHER BAKACAK 310 Kişi okudu

Tebernüş Bey Selamlar,Güneşli\'de oturum amaçlı 2+1 121m2 m

Soru

Tebernüş Bey Selamlar,Güneşli'de oturum amaçlı 2+1 121m2 m2 2250 TL'ye kuzeydoğu, site içine bakan ve peşinatı 6 ay ertelemeli bir ev almış biri olarak. Klasik mantıkla aldıktan sonra düşünmekteyim. Acaba Halkalı'nın önü daha mı açıktı diye? Teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Ağustos 2011 | 11:33 Onur Köseoğlu 310 Kişi okudu

ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekürler sağolun var olun,

Soru

ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekürler sağolun var olun, hayırlı ramazanlar. ALLAH sağlık verirse bizleri bilgilendirmeye devam etmeniz dileğimizle hayırlı günler...!

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2011 | 18:10 inan yurğa 309 Kişi okudu