iyi tatiller Tebernüş Bey.şu anda kiracıyız,az bir peşinat
iyi tatiller Tebernüş Bey.şu anda kiracıyız,az bir peşinatımız var ama aylık kredi ödeme gücümüz oldugu için belki de çılgınlık ediyoruz bilmiyoruz ama ev almayı düşünüyoruz.sizce 1 sene daha bekleyip peşinatı mı yükseltsek bilemedik.daha yaşınız genç(29) acele etmeyin diyorlar.bir de düşündüğümüz projeler hemen teslim değil.bir yandan kira bir yandan kredi ödemek mantık dışı mı?mesela ıspartakule bizimevler4 veya tulip turkuaz.şimdiden bu işe girmek gerekir mi,sonrasında bu evlerin daha da değerleneceğini düşünürsek?bazen ödeme koşullarında esneklik yapıyolarmış,teslimatta ödeme vb.. sizden tavsiye almak istiyorum mümkünse.başarılarınızın devamını diliyorum.
